Visma eAccounting Accountancy is slimme cloudsoftware voor de financiële administratie, (e-)facturatie, urenregistratie, declaratie en practicemanagement voor kantoren en hun cliënten.
Bekende accountantskantoren in ons klantenbestand zijn onder andere: de Jong & Laan, EY, Alfa Accountants, ABAB Accountants, Flynth, Countus, Mazars, WEA.
Ervaring in accountancy
Met ruim dertig jaar ervaring met het automatiseren van de accountancysector beschikt Visma over specialistische kennis van de branche. Vanuit deze knowhow helpen wij administratie- en accountantskantoren bij het optimaliseren en automatiseren van hun bedrijfsprocessen.Ook denken we mee bij het op de juiste manier inspelen op de uitdagingen waarvoor de branche wordt gesteld en het creëren van nieuwe mogelijkheden en dienstverlening voor kantoren.
Visma Accountancy Cloud
Werken in de cloud gaat niet alleen maar over technologie. Het gaat ook over het benutten van technologie om in die cloud op een andere manier processen op het kantoor en in samenwerking met cliënten te automatiseren. Alles is altijd in beweging. Nieuwe behoeften van cliënten en nieuwe technologie vragen om innovatieve en vooral flexibele software. Visma eAccounting Accountancy is een passende oplossing voor alle kantoren, klaar om mee te bewegen met elke situatie. Wij denken graag met je mee zodat de software optimaal aansluit bij jouw kantoor, je visie, strategie en wensen.
Contactinformatie |
---|
HJE Wenckebachweg 200 1096 AS T: +31 20 355 2999 F: +31 20 617 1478 info@vismasoftware.nl https://nl.visma.com/financieel/accountancy |
Recente berichten van Visma eAccounting Accountancy |
---|
29 februari 2024
Advice2You: ‘Het levert onze klanten veel tijdsbesparing en gemak op’
Advice2You is een administratie- en fiscaal adviesbureau. Het kantoor werkt met Visma eAccounting Accountancy en biedt de boekhoudsoftware ook aan hun klanten. Mede-eigenaar Ton van Dooren vertelt: ‘In eAccounting kun je veel handmatige werkzaamheden minimaliseren, zeker in de samenwerking met klanten. Dit levert niet alleen tijdsbesparing op voor onze klanten, maar ook voor ons bij onze […]
20 februari 2024
Touchless boekhouden – op weg naar een toekomst zonder handmatige invoer
Tijdgebrek, cruciale aangiftemaanden, hoe krijg je in drukke perioden alle administraties en btw-aangiften weer voor elkaar. Het blijft een terugkerend verhaal op veel accountants- en administratiekantoren.
6 februari 2024
Practicemanagement: je nieuwe vriend in de kantoorhectiek
Met software voor practicemanagement kun je eenvoudig bijhouden welke taken er voor jouw cliënten moeten worden uitgevoerd.
19 december 2023
Touchless boekhouden: op weg naar een toekomst zonder handmatige invoer
Tijdgebrek, cruciale aangiftemaanden, hoe krijg je in drukke periodes alle administraties en btw-aangiftes weer voor elkaar. Het blijft een terugkerend verhaal op veel accountants- en administratiekantoren. Het is gewoon lastig om telkens alle data te verzamelen bij de ondernemers om het werk binnen de gestelde tijd te kunnen afronden. Elk kantoor kan, zeker in de […]
17 november 2023
Efficiënter samenwerken met klanten: wat is daarvoor nodig?
Natuurlijk is je praktijk dynamisch en kan je niet alles (vooruit)plannen, je doet immers verschillende dingen op een dag voor uiteenlopende klanten. Toch zijn er kantoren die efficiënter werken doordat zij online samenwerken met klanten en meer grip hebben op alle dagelijkse taken en controles.
12 oktober 2023
Touchless boekhouden – op weg naar een toekomst zonder handmatige invoer
Tijdgebrek, cruciale aangiftemaanden, hoe krijg je in drukke periodes alle administraties en btw-aangiftes weer voor elkaar? Het blijft een terugkerend verhaal voor veel accountants- en administratiekantoren. Het is gewoon lastig om telkens alle data te verzamelen bij de ondernemers om het werk binnen de gestelde tijd te kunnen afronden. Elk kantoor kan, zeker in de […]
17 augustus 2023
Vijf redenen waarom ieder accountantskantoor servicemanagement zou moeten omarmen | (1) Structuur
Wat houdt servicemanagement precies in? Onder servicemanagement verstaan we alle mogelijke manieren waarop accountants hun cliënten kunnen ontzorgen bij het voeren van de (financiële) administratie. In een serie van 5 blogs vertellen wij u welke redenen er zijn om als accountants- of administratiekantoor servicemanagement te omarmen. In dit blog reden 1: structuur.
18 juli 2023
Werk slimmer, niet harder
Door krapte op de arbeidsmarkt is het niet eenvoudig om het juiste personeel te vinden én te behouden. Dat maakt het al lastig om continuïteit en kwaliteit van je kantoor te waarborgen, laat staan om groei te creëren. Wat kan je doen om dit toch waar te maken en klanten geen nee te hoeven verkopen?
5 juli 2023
De accountant als dataregisseur
Digitalisering heeft veel impact op de accountancywereld. Daardoor groei je als accountant langzaam door naar een nieuwe rol, namelijk die van dataregisseur.
1 juni 2023
De toegevoegde waarde van de accountant als copiloot
Als accountant fungeer je steeds meer als copiloot voor je cliënten, als strategische partner die helpt hun bedrijf vooruit te stuwen. Maar wat is precies jouw toegevoegde waarde als copiloot?
8 mei 2023
Adviseren op basis van realtime accounting – laat de tools voor je werken
Elke organisatie is gebaat bij inzicht in de cijfers en een goed begrip daarvan. Als accountant of financieel adviseur heb je hier een belangrijke adviesrol in. Klantadministratie, controleren van data en financiële rapportages en jaarrekeningen opstellen – het is de basis van elk kantoor. Maar tijdgebrek, het moeilijk vinden van gekwalificeerd personeel en niet efficiënter […]
20 april 2023
E-facturatie: is iedereen aan boord?
Veel ondernemers denken onterecht dat het inrichten van een systeem voor digitale facturatie per definitie tijdrovend, ingewikkeld en duur is. Overgaan op digitaal, of papierloos factureren kan eenvoudiger en financieel aantrekkelijker zijn dan ondernemers denken en accountants- en administratiekantoren hebben hier steeds meer invloed op.
20 maart 2023
Ondersteun je klanten optimaal door online samenwerking
Wie werkt er tegenwoordig niet in de cloud? In de afgelopen jaren is de manier waarop bedrijven met klanten omgaan ingrijpend veranderd. De opkomst van de digitale revolutie heeft ervoor gezorgd dat bedrijven in staat zijn om klanten beter te bedienen dan ooit tevoren.
7 juli 2022
Het einde van de schoenendoos?
Natuurlijk zijn er nog steeds klanten die eens per jaar met de spreekwoordelijke schoenendoos op de stoep staan. Klanten die je misschien wilt koesteren, omdat ze al zo lang klant zijn. Daarnaast heb je vast ook klanten die vooroplopen als het gaat om digitalisering en die het liefst alles online doen. En dat kan, want […]
20 juni 2022
De evolutie van accountancy
Op 10 november 1494 publiceerde de Italiaanse wiskundige Luca Pacioli het eerste boek over dubbel boekhouden. Pacioli’s boek omschreef al het gebruik van journaalposten en grootboeken en wordt gezien als de grondlegger van de moderne accountancy. Hij waarschuwde om niet naar bed te gaan voordat debet en credit in evenwicht waren!
|