Om regeldruk en administratieve rompslomp verder terug te dringen, heeft het kabinet met de ondernemersorganisaties afgesproken dat per 1 januari 2017 alle leveranciers van de Rijksoverheid hun factuur elektronisch gaan indienen. Wat betekent deze verplichtstelling eigenlijk voor jou als ondernemer of accountant?
Johan Schaeffer – oprichter van eVerbinding, bestuurslid Simplerinvoicing, lid van het Nationaal Multi-belanghebbenden forum e-factureren (NMBF) en lid van NEN normcommissie Elektronisch factureren en Marcel van Wensem – Sales Director bij eVerbinding en lid van de expertgroep E-facturatie van PIANOo vertellen je meer over de ontwikkelingen in de markt en reiken je praktische informatie aan om aan de slag te gaan.
Welke onderwerpen worden besproken?
- Wat is echte e-facturatie?
- Hoe kun je besparen met e-facturatie?
- Hoe werken e-facturatienetwerken?
- Wat is Simplerinvoicing?
- Hoe gaat de verplichtstelling e-facturatie eruit zien?
- Wat is hybride factuurverwerking?
- Hoe ga je aan de slag met e-facturatie?
- Hoe kun je ervoor zorgen dat je meer e-facturen ontvangt?
- Hoe komen e-facturen bij mijn accountant terecht?
Ook worden best practices van gebruikers gepresenteerd. Deelnemers kunnen aangeven op welk onderwerp dieper moet worden ingegaan.
Aanmelden
De informatiebijeenkomst wordt gehouden op dinsdag 6 september en dinsdag 4 oktober aanstaande. Deelname is geheel vrijblijvend. Aanmelden kan hier.
Geef een reactie