Adobe en Microsoft werken samen om hun software nauwer te integreren. Ze melden hun eerste gezamenlijke aanbod van oplossingen dat ondernemingen helpt om klantervaringen te transformeren.
Met behulp van Adobe Experience Cloud en Microsoft Azure, Dynamics 365 en Power BI krijgen ondernemingen inzicht in klantervaringen, verspreid over meerdere kanalen en kunnen ze een totaalbeeld van de klant creëren. Dankzij deze nieuwe integraties zijn bedrijven beter in staat om sales en marketing te stroomlijnen en aantrekkelijke, gepersonaliseerde en consistente ervaringen te leveren aan hun klanten.
Samenwerking voor industriestandaard datamodel
Daarnaast werken de bedrijven samen aan een open industriestandaard voor het definiëren en uniformeren van marketing, sales en services data. Dit model standaardiseert hoe data gestructureerd wordt en zorgt ervoor dat er nog meer inzichten worden verkregen uit de enorme hoeveelheden data die beschikbaar is.
Naar verwachting volgt een update over de voortgang van dit project tijdens de Microsoft Build conferentie van 10 tot 12 mei.
Geef een antwoord