De rol van de accountant verandert; administratieve werkzaamheden zullen de basis blijven maar advies over zakelijke en (persoonlijke) financiële kwesties zal belangrijker worden in bedrijfsactiviteiten.
Tijdens de Accountancy Tour van dinsdag 11 – donderdag 27 mei staan we daarom voor je klaar met een serie informatieve webinars over ons geïntegreerd softwareplatform voor jaarrekening, aangifte, boekhouden en meer. In deze webinars laten wij je onder andere zien:
- hoe je nog meer grip krijgt op de dienstverlening met je klanten
- hoe je nog beter kan samenwerken met je klanten
- hoe je meer gedaan krijgt in minder tijd
- hoe jij je klanten verrast met unieke inzichten
Hey accountant, laat je informeren!
Programma – Accountancy Tour
- Hey accountant, hoe krijg jij grip op de dienstverlening met je klant? – HR & Salaris Gemak
Di 11 mei | 12:00-12:45 - Hey accountant, werk jij al optimaal samen met je klant? – Boekhoud Gemak
Woe 12 mei | 12:00-12:45 - Hey accountant, hoe automatiseer jij efficiënt je kantoor? – Kantoor Gemak & DocumentManager
Ma 17 mei | 12:00-12:45 - Hey accountant, waarom werk jij nog met verschillende platforms voor je jaarrekening & aangiftes? – Fiscaal Gemak
Do 20 mei | 13:30-14:15 - Hey accountant, hoe efficiënt is jouw samenstelproces? – Rapportage & Werkprogramma Gemak
Di 25 mei | 12:00-12:45 - Hey accountant, hoe communiceer jij in een veranderende tijd met ondernemers? – Communicatie Gemak
Do 27 mei | 12:00-12:45
Het inschrijfgeld bedraagt € 0,00 per persoon (excl. BTW).
Deelname aan de webinars is kosteloos.