De financiële sector is continu in beweging: diensten veranderen, procedures wijzigen én de trends op de ondernemersmarkt transformeren. Technologie ligt vaak ten grondslag aan deze ontwikkelingen. Het resultaat: een steeds meer gedigitaliseerde sector. Om de continuïteit van je accountants- of administratiekantoor te waarborgen, ontkom je er niet aan om te digitaliseren.
Wil jij starten met het digitaliseren van jouw kantoor, maar weet je niet zo goed waar je moet beginnen of wat je volgende stap moet zijn? Meld je dan aan voor het Digital Boost event op dinsdag 6 juni van 09:30-13:00 in De Puddingfabriek speciaal voor accountants- en administratiekantoren uit Groningen en omstreken.
Wat je kan verwachten:
• Een interactieve lunch & learn;
• inspirerende gastsprekers;
• een interactieve brainstorm rondom het onderwerp digitaliseren;
• en waardevolle netwerkmogelijkheden,
Waarom je dit event niet wilt missen:
• Ontdek wat de verbeterpunten van jouw kantoor zijn qua digitalisatie.
• Ontvang een op-maat-gemaakt advies met tips en tricks om de digitalisatie voor jouw kantoor te verbeteren.
• Kom in contact met vakgenoten uit Groningen en omstreken.
Na inschrijving ontvang je een bevestigingsmail. Om jou van zo goed mogelijk advies te voorzien tijdens het event, willen we je vragen om vooraf aan het event een korte test in te vullen. Door middel van deze test ontdek je in 2 minuten hoever jouw kantoor is in de digitale transformatie. Tijdens het event gaan we aan de slag met jouw resultaat en je ontvangt een op-maat-gemaakt advies voor jouw kantoor.
Het inschrijfgeld bedraagt € 0,00 per persoon (excl. BTW).