Waarom dit webinar?
Een hoge werkdruk? Een tekort aan personeel? Last van piekdrukte in de btw-maanden? Het begint bij de backoffice van je kantoor. Ga maar na; alle werkprocessen komen hier samen. Verloopt dit efficiënt en soepel, dan creëer je meer rust en win je tijd met het team. En die tijdsbesparing is hard nodig als we kijken naar de huidige markt. Er heerst een personeelstekort, er komt steeds meer wet- en regelgeving bij en ook klantbehoeften veranderen.
Over dit webinar
Maar hoe breng je dan je backoffice op orde, zodat je meer rust ervaart en tijd wint? Tijdens de webinar gaat Atbin Zinabady, Customer Success Manager, in gesprek met Alex Eenink, oprichter van Begrijpt Finance B.V., over hoe zijn kantoor dat heeft aangepakt. Zo kom je in dit webinar meer te weten over:
- Waarom een efficiënte backoffice cruciaal is voor de toekomst van je kantoor;
- Wat dit betekent voor de processen binnen jouw kantoor;
- Welke slimme tooling nodig zijn voor een efficiënte backoffice;
- Wat het startpunt is voor een efficiënte backoffice.
Laat je op 14 februari om 10:00 uur in 20 minuten inspireren door de tips en adviezen van Alex én start met het verder bouwen aan de backoffice van jouw kantoor. Aanmelden gaat eenvoudig door onderstaand formulier in te vullen.
*Schikt 14 februari niet? Meld je dan toch aan en ontvang na afloop de opname.
*Dit webinar is een samenwerking tussen AdminPulse en Visma | yuki.