Ondersteun je klanten beter, sneller en met minder handmatig werk.
Het uitbouwen van een goede adviesdienstverlening als accountantskantoor is lastig. Door de hoge werkdruk en schaars personeel ligt de nadruk vaak op de primaire werkzaamheden. Liquid helpt je om klanten meer inzage te geven in minder tijd. Daardoor ontstaat er ruimte om klanten kwalitatief te ondersteunen wanneer het echt nodig is.
Hoe ga je als kantoor om met de grote uitdagingen rondom advisering?
1. Bied je klanten 24/7 toegang tot cijfers
Door je klanten toegang te geven tot Liquid kunnen ze zelfstandig de tussentijdse cijfers bekijken, analyseren en exporteren.
Daardoor zijn ze niet afhankelijk van de accountant of relatiebeheerder voor deze basisbehoefte. Bovendien bepaal je als kantoor of de klant real-time inzage heeft in alle cijfers, of enkel per vrijgegeven periode, bijvoorbeeld eens per kwartaal.
2. Los complexe adviesvraagstukken op in een fractie van de tijd
Wanneer klanten vragen om prognoses of een consolidatierapportage kost het je als accountant of relatiebeheerder vaak veel tijd om dit op te leveren, en verwacht de klant bovendien dat het snel opgeleverd wordt. Het Liquid platform biedt handige oplossingen voor prognoses en consolidatie. Daarmee voorkom je dat deze adviesvragen tot hoge piekbelasting leiden bij werknemers.
3. Maak advieswerk een structureel onderdeel van je dienstverlening
Meerwaarde voor je klant
Doorlopende meerwaarde voor je klant met een toegankelijk platform waar ze elke dag zelfstandig hun management informatie kunnen bekijken.
Duurzame adviesfunctie
Gebruik Liquid’s toegankelijke prognose features om een future-proof financiële planning te maken, voor het volgend kwartaal of de komende 5 jaar.
Implementatie op maat
Bepaal per klant waar zij behoefte aan hebben, en bied hen de Liquid productvariant aan die hen de meeste meerwaarde geeft.
Contactinformatie |
---|
James Wattstraat 8 1817 DC Alkmaar T: +31 (0)85 080 5324 support@getliquid.app https://www.getliquid.app/ |