Na het lezen van deze whitepaper ben je op de hoogte van alle relevante zaken die je als accountant moet weten over de digitale handtekening. Wat komt er aan bod?
- Waarom accountant én klant profiteren van een digitale handtekening: 5 voordelen.
- Welke soorten handtekening zijn er? En wanneer gebruik je die eigenlijk?
- De do’s & don’ts van digitaal ondertekenen.
- Antwoorden op onderstaande vragen:
- Welke voordelen heeft de implementatie van digitale contractprocessen opgeleverd binnen jouw bedrijf?
- Accountants gebruiken verschillende soorten digitale handtekeningen. In hoeverre verwachten zij dat de digitale ondertekening die zij gebruiken bij de rechter overeind zal blijven?
- Welk voornemen op het gebied van digitalisering heeft volgend jaar topprioriteit binnen jouw bedrijf?
Nieuwsgierig geworden naar deze whitepaper van Accountancy Vanmorgen en DocuSign? Vul je gegevens in in het blauwe blok hiernaast, en je krijgt een e-mail met daarin de whitepaper toegestuurd.*
*Uw gegevens worden zowel met Accountancy Vanmorgen als met Docusign gedeeld. Door het aanvragen van deze whitepaper gaat u akkoord met de verwerking van uw persoonlijke gegevens. Beide partijen mogen u informatie sturen, afgestemd op uw interessegebieden.