
Heldere communicatie – dat maakt het verschil in een efficiënt en succesvol accountantskantoor. Over dat thema gaat deze nieuwe whitepaper van Accountancy Vanmorgen en Accountancy Gemak.
Communiceren doen we allemaal dagelijks. Maar hoe werkt goede communicatie precies? In deze whitepaper lees je alles over de veranderende communicatierol van accountants. Hoe accountantskantoren hun organisatie het best kunnen inrichten als zij effectief willen communiceren en hoe je als accountant een goede relatie met de klant opbouwt en behoudt. Ook lees je alles over de voordelen van het verbeterde Communicatie Gemak.
Accountancy Gemak en Accountancy Vanmorgen bieden de whitepaper gratis aan. Vul je gegevens in in het blauwe blok hiernaast, en je krijgt een e-mail met daarin de whitepaper toegestuurd.*
Niks binnen…? Check je spam.
Wij wensen je veel leesplezier toe!
Het AV-team en Accountancy Gemak
*Uw gegevens worden aan beide auteurs (Accountancy Vanmorgen en Accountancy Gemak) verstrekt.