In de accountancy is het ‘never a dull moment’; de uitdagingen buitelen over elkaar heen. Regelgeving vanuit de toezichthouder, schaalvergroting, digitalisering en robotisering en schaarste aan personeel. Ook zijn niet altijd even tevreden klanten die wel de kosten zien oplopen, maar aangeven steeds minder echter toegevoegde waarde te ervaren. Om over duurzaamheidsregelgeving nog maar te zwijgen. De waan van de dag is sterk en het is lastig om je daaraan te ontworstelen.
Gelukkig is er een wenkend perspectief voor wie het wil zien en daar voor openstaat. In deze sessie nemen we je mee in de verwachtingen en behoeften van de klant en hoe je daar met een aangepaste ‘klantwaardepropositie’ op inspeelt en je jezelf ontwikkelt naar een accountant-businesspartner.
11.45 uur Inloggen
12.00 uur Programma, met de volgende onderwerpen:
- Het eigen business- & operatingmodel en wat daarop inwerkt.
- Klantwaarde, wat is dat en hoe kan ik dat ontwikkelen?
- Hoe je als accountant ‘management control’ kunt faciliteren en wat dat inhoudt.
- Wat het betekent je te profileren als ‘accountant-businesspartner’.
- De transitie naar een ander businessmodel en wat daarbij komt kijken.
13.30 uur Einde programma
Drs. Jan de Kroon, managing partner van Improfin Groep
Partners van accountantskantoren met oog voor de toekomst, (senior) accountants met belangstelling voor de ontwikkeling van een ‘businesspartnerbrand’
Het inschrijfgeld bedraagt € 0,00 per persoon (excl. BTW).
Aan dit webinar zijn voor jou geen kosten verbonden. Ongeveer een week voor het webinar ontvang je van ons een uitnodiging en inloggegevens.
1,5 uur
De webinar wordt samen met Jan de Kroon georganiseerd. Accountancy Vanmorgen deelt de gegevens van de deelnemers met Jan de Kroon.