Verzuimspecialist Sazas is voor de derde keer op rij de nummer 1 geworden in het Klanttevredenheidsonderzoek Zakelijk van het Verbond van Verzekeraars.
De verzuimspecialist werkt nauw samen met haar klanten om langdurig verzuim een halt toe te roepen. Klanten waarderen die aanpak. Sazas komt voor de derde keer op rij als nummer 1 uit het Klanttevredenheidsonderzoek Zakelijk van het Verbond van Verzekeraars.
Klanten zijn vooral te spreken over het persoonlijk contact, de correcte afhandeling, het feit dat ze worden ontzorgd en je er als werkgever ‘niet achteraan hoeft’. Zowel voor het telefonisch (7,8) als het e-mail contact (7,7) met werkgevers scoort Sazas het hoogste in de markt.
In de video hieronder vertellen verschillende medewerkers van Sazas op welke manier zij hun klanten helpen.
Bron: https://www.sazas.nl/nieuws/2020/derde-jaar-beste-klanttevredenheid
Geef een reactie