Medewerkers besteden 1 à 2 uur per dag aan het zoeken naar informatie. Niet echt efficiënt dus. Hoe zorg je ervoor dat medewerkers weten hoe ze efficiënt documenten beheren om de juiste informatie te verzamelen? Door te investeren in automatisering en standaardisering. Bij Like-IT streven we ernaar om kantoren efficiënter te laten werken en om zoveel mogelijk gebruikers online samen te laten werken. Met onze jarenlange ervaring maken helpen wij jouw organisatie om eenvoudig en gestructureerd documenten te beheren in SharePoint en Teams.
Grip op het documentenbeheer van jouw accountantskantoor met DailyDrive
Onze klanten maken gebruik van Microsoft 365 als document managementsysteem. Met DailyDrive bieden wij hun de mogelijkheid om koppelingen te maken met hun favoriete ERP, CRM en boekhoudsoftware. DailyDrive zorgt ervoor dat de informatie automatisch wordt gelabeld en in de juiste mappen wordt geplaatst op SharePoint of Teams. De juiste informatie komt in de juiste map van de klanten en projecten.
Met deze 7 apps kan jij nog efficiënter werken
Wil jij meer uit Microsoft 365 halen voor jouw kantoor? Wij hebben een aantal unieke oplossingen. De DailyApps verhogen de productiviteit van uw medewerkers en verbetert de samenwerking.
- Outlook en SharePoint add-in
- File Explorer
- Birthdays
- Poll
- Find My Colleague
- Online task manager
- Filtered SearchBar
Meer weten?
Wil jij ontdekken hoe DailyDrive jouw kantoor structuur en standaardisatie kan bieden? Tijdens een vrijblijvende demo nemen we je mee in de mogelijkheden van DailyDrive. Plan een afspraak in via onze website: https://www.like-it.nl/dailydrive/
Contactinformatie |
---|
Westbaan 186 2841MC Moordrecht T: 085 – 822 11 30 info@like-it.nl https://www.like-it.nl/dailydrive/ |
Recente berichten van Like-IT |
---|
![]() 17 augustus 2023
Zo beheer je documenten op een veilige manier
De opkomst van hybride werkmodellen heeft de manier waarop accountantskantoren opereren veranderd. Steeds meer medewerkers werken deels vanuit huis. Uit onderzoek van de TNO en het CBS blijkt dat meer dan 45% hybride werkt. In deze nieuwe realiteit is veilig documentbeheer essentieel om gevoelige financiële informatie te beschermen. Microsoft 365 kan ingezet worden als document management […]
![]() 20 juni 2023
Vijf tips om structuur in je mappen en documenten te krijgen
Accountants verwerken grote hoeveelheden informatie. Waar vroeger voornamelijk papieren stukken werden gebruikt, worden documenten nu voornamelijk digitaal verwerkt. Gelukkig maar, want dat heeft het werk voor zowel de accountant als de klant een stuk makkelijker gemaakt.
![]() 2 juni 2023
Vijf tips om meer medewerkers in SharePoint te laten werken
In veel bedrijven wordt Microsoft SharePoint gebruikt om informatie tussen medewerkers uit te wisselen. Hoewel het platform veel wordt gebruikt als communicatieplatform, haalt niet iedereen het maximale uit de mogelijkheden om SharePoint in te zetten als Document Management Systeem (DMS).
|