Datawear heeft haar Saas-product Mijn Kantoorapp gelanceerd. Deze koppelt standaard met veel gebruikte software-applicaties, zoals AFAS, NMBRS, Exact, Yuki, Twinfield en Loket.
Data en bestanden uit de software-applicaties worden medewerkers van het accountantskantoor en hun klant ter beschikking gesteld op een bovenliggend platform, dat door middel van een app kan worden bediend. Hierdoor wordt samenhang en cohesie in werkprocessen en de ervaring van één applicatie geboden, aldus de softwarelevenacier.
Hoe werkt het?
Medewerkers en hun klanten downloaden de app en kunnen zelf bepalen welke werkprocessen zij met ‘Mijn kantoorapp’ willen activeren. Door middel van slimme api koppelingen kunnen werkprocessen via de app worden aangeroepen, waarbij data en bestanden uit diverse applicaties in de werkprocessen worden betrokken. Voorbeelden zijn het automatisch onboarden van klanten, het laten goedkeuren van rapporten en aangiften van de accountant of het ter beschikking stellen van dossierinformatie.
Geef een reactie