KPMG is door het internationale onderzoeksbureau Forrester uitgeroepen tot een van de meest vooraanstaande adviesbureaus op het gebied van Data & Analytics.
KPMG krijgt van Forrester op dit gebied de hoogste waardering aangaande adviesaanbod en de strategie. Volgens het onderzoeksbureau is KPMG erin geslaagd om de balans te vinden tussen de kennis van bedrijven en technologische expertise.
Conceptuele benadering
Volgens Maurice op het Veld en Sander Klous, gezamenlijk verantwoordelijk voor Data&Analytics bij KPMG, vormt de conceptuele benadering van KPMG de belangrijkste sleutel tot het wegnemen van het gebrek aan vertrouwen bij veel organisaties. Klous: ‘We moeten ons realiseren dat veel bestuurders nog altijd de nodige vraagtekens zetten bij de betrouwbaarheid en vinden dat zij de effectiviteit en het belang van Data&Analytics onvoldoende kunnen meten. Om dat gebrek aan vertrouwen weg te nemen, heeft KPMG gekozen voor vier pijlers: kwaliteit, effectiviteit, integriteit en veerkracht.’
Naast de eigen deskundigheid maakt KPMG gebruik van een netwerk van vooraanstaande technologiebedrijven en academische instellingen.
Geef een reactie