Yuki is een boekhoudplatform waarbij de administratieve verwerking volledig geïntegreerd is met automatische documentherkenning, een portaal voor klantcommunicatie en controletools om het administratieve proces te managen. Hierdoor is het proces van financiële verslaglegging en raadpleging spectaculair versneld.
De kracht van Yuki is dat de Yuki software veel werk uit handen neemt. Een ondernemer kan op elk moment op eenvoudige wijze documenten aanleveren via Dropbox, e-mail, uploaden of een scanner. De slimme Yuki software zoekt wel uit waar het document moet komen te staan. Zo is de financiële huishouding voor een ondernemer 24/7 realtime online inzichtelijk. De voorkant van Yuki is speciaal ontwikkeld voor ondernemers en de achterkant voor accountants.
Yuki is in 2007 opgericht door Arco van Nieuwland, Lucas Brentjens en Sebastian Toet, die daarvoor pioniers bij Exact Software waren.
Contactinformatie |
---|
Wilhelminakade 308 3072 AR T: 010-2019734 info@yuki.nl http://www.yuki.nl |
Recente berichten van Yuki |
---|
![]() 24 februari 2021
‘Niemand begint een onderneming met als doel om zo goed mogelijk de administratie te doen’Papierloos, volledig digitaal en ook zoveel mogelijk communicatie binnen één portaal. De Triangel Groep uit Alkmaar nam zeven jaar geleden de keuze om volledig in te zetten op digitale transformatie. Maar niet ten koste van het persoonlijke contact. ![]() 5 februari 2021
Een geautomatiseerde basis aangevuld met maatwerk is pas écht leukGrootse plannen voor het (nu nog) relatief kleine kantoor Finnerz. Nico Langendoen, oprichter van het digitaal georiënteerde kantoor, heeft een duidelijke visie op de accountancymarkt. En Finnerz zal het leidende voorbeeld moeten zijn op dit technologisch ingestelde toekomstbeeld. ![]() 21 januari 2021
De klant(ervaring) centraal: 5 elementen van een droomaccountantHoe ziet de ideale accountant er volgens jouw klant uit? En hoe zet je deze kennis in om de beste klantervaring te bieden? We helpen je hier op weg. ![]() 19 januari 2021
Piekdrukte & kwartaalstress de baas: innoveren voor accountantsAccountants kennen het maar al te goed: de stressvolle periode kort voor de BTW-deadline. Er zijn een aantal manieren waarop jij er als accountant voor kan zorgen dat je nooit meer last hebt van de piekdrukte. ![]() 13 december 2020
Veilig digitaal thuiswerken doe je zoTechnologie biedt ons eindeloze mogelijkheden om in onverwachte situaties toch nog de business draaiende te houden. Hoe scherp ben jij op het gebied van cyber security? ![]() 12 december 2020
De uitdager van de status quoNu Yuki onderdeel is van de Visma-familie opent een nieuw hoofdstuk. John Reynders, Country Director van Visma Benelux, legt hij uit welke ontwikkelingen eraan komen en wat deze betekenen. ![]() 29 oktober 2020
Drie tools voor optimale efficiëntie en controle over de backofficeIn dit blog kaarten we enkele voorbeelden van handige backoffice tools aan die jou en het team kunnen helpen om de samenwerking te versterken, de automatisering verder te verhogen, maximale winstmarges te behalen, én daarbij grip te krijgen of te behouden op alle backoffice werkzaamheden. ![]() 19 oktober 2020
Numblees | Standaardiseren wat er te standaardiseren valtBij Numblees wordt een toekomstgerichte werkwijze toegepast, met winstcoaches, een branche georiënteerde aanpak, en een zo hoog mogelijke automatiseringsgraad. Deze nieuwe generatie financieel specialisten zet alles in het teken van de ondernemer en laat zien dat boekhouden ook anders kan. ![]() 6 oktober 2020
Podcast | Yuki bij New Business Radio: ‘Het kan leuker, eenvoudiger & nóg slimmer’Yuki’s Managing Director Rogier van den Heuvel en Sales Manager Stephan van de Velde zijn op bezoek bij New Business Radio. Over het groeien van start-up tot scale-up, digitalisering, de toekomst van accountancy, bijhorende technologische ontwikkelingen, en hoe je zo’n digitale borrel nóg leuker weet te maken; ze bespreken het met Fabienne de Vries van […] ![]() 10 september 2020
5 vragen aan Ellen Snellenberg van GoSmart | ‘Een vertrouwensband opbouwen met je klant is heel belangrijk in deze digitale wereld’Van toegevoegde waarde zijn voor elke ondernemer door gemak te bieden, overzicht te creëren en hem of haar te ondersteunen bij de administratieve handelingen. Dat wil Ellen Snellenberg van GoSmart bereiken. ![]() 8 september 2020
Accountant, weet jij waar jouw klanten wakker van liggen?Digitalisering levert een andere relatie op met je klant. Het uitgangspunt is niet langer wat je als accountant aan producten te bieden hebt, maar wat de behoeftes van de klant zijn. Jouw klant wil advies over een complex vraagstuk, een oplossing voor een probleem of een signaal dat iets beter of anders kan. Maar hoe […] ![]() 2 september 2020
Met raad en daad: drie manieren voor passend klantadviesWe weten de boekhouding steeds meer te automatiseren. Dat houdt in dat veel van de standaard backoffice werkzaamheden sneller en eenvoudiger uitgevoerd worden. Voor accountants betekent dat tijdsbesparing en meer ruimte voor adviserende werkzaamheden. Dit is een blijvende trend en ook online lees je vaak over dat adviseren the next big thing is. Maar hoe […] ![]() 17 juli 2020
Vijf vragen aan… | ‘Wij vinden het belangrijk dat onze medewerkers hun footprint achterlaten’Footprint is geen standaard boekhoudkantoor. Karlijn Verhagen en Jos van den Bersselaar willen samen met hun team van financiële professionals en interimmers de volledige financiële administratie uit handen nemen van ondernemers. ‘Wij vinden het belangrijk dat onze medewerkers hun voetafdruk achterlaten bij klanten.’ ![]() 3 juli 2020
De succesformule voor groei: ‘Met een centrale werkwijze ga je pas echt vliegen’Administratie- en accountantskantoren met meerdere vestigingen zijn vaak op zoek naar een manier hoe ze hun werkwijze kunnen standaardiseren; losstaand, maar bovenal als geheel. Daarbij zijn vooral het vergelijken van de administratie, de klanttevredenheid, automatisering, en het onderling uitwisselen van gegevens belangrijke onderdelen. Deze centrale organisatie levert onder de streep meer op dan enkel efficiëntie; […] ![]() 17 juni 2020
Vijf vragen aan… | ‘Juist bij vergaande automatisering blijft het persoonlijke contact belangrijk’Als tiener hield Sandra Mallee, algemeen directeur bij Rikst Accountants, haar inkomsten en uitgaven al bij in een zelfgemaakt kasboekje. De keuze voor de accountancy leek dan ook een logische. Toch was ze op een haar na in de hotelwereld in plaats van de accountancybranche beland. Vijf vragen aan Sandra over de keuze accountancy, de […] |