KPMG is deze week gestart met een nieuwe campagne, gericht op de Nederlandse markt. De campagne met de merkclaim ‘People-driven progress’ benadrukt dat vooruitgang pas echt vooruitgang is ‘als deze goed is voor mens en maatschappij’. De campagne moet KPMG onder andere ondersteunen bij het aantrekken van nieuwe medewerkers.
De campagne richt zich met name op dienstverlening op het gebied van cyber security, digitale transformatie, business assurance en audit, en is ontwikkeld samen met het Rotterdamse communicatiebureau ARA.
Nieuw technologie
Esther van Zeggeren, directeur Brand, Reputation & Marketing Management licht de campagne toe: ‘De maatschappij en organisaties worden geconfronteerd met veel nieuwe technologieën. Deze hebben een grote impact op ons dagelijks leven. De cruciale vraag is of deze technologieën waarde toevoegen aan mens en maatschappij. De campagne is er op gericht KPMG te positioneren op deze cruciale vraag. In onze visie zorgen technologieën pas voor vooruitgang als deze wordt ingezet vanuit menselijk inzicht en creativiteit. Dat is onze kijk op vooruitgang en de manier waarop wij met onze dienstverlening waarde toevoegen voor onze klanten.’
Arbeidsmarktcommunicatie
De off- en online merkcampagne is de opmaat voor campagnes op propositieniveau en campagnes gericht op de arbeidsmarkt. Van Zeggeren: ‘Met radiospots, (digitale) billboards, print én de online inzet zijn we ervan overtuigd een goede mix in te zetten waarmee we al onze externe doelgroepen kunnen bereiken. En ook voor onze interne communicatie is de campagne leidend. Alle uitingen die wij de komende tijd gaan doen, zullen overeenkomstig de nieuwe merkstrategie worden ontwikkeld.’
Geef een reactie