Deloitte Digital en digital marketing agency Pervorm hebben een overeenkomst gesloten om per 1 mei 2019 alle Pervorm activiteiten onder te brengen bij Deloitte. Pervorm is gespecialiseerd in het leveren van digitale marketing & consultancydiensten, met name op het gebied van search, social, display en programmatic advertising. De integratie van Pervorm in Deloitte is per 1 mei 2019 van kracht.
Erik Nanninga, managing partner Deloitte Consulting: “De klanten en ervaring van Pervorm zorgen voor een prachtige versterking van onze Digital consulting praktijk. Met de integratie van Pervorm versterkt Deloitte haar positie als full-service digital dienstverlener”.
Jeroen van den Nieuwenhof, partner Deloitte Digital en verantwoordelijk voor de Advertising, Marketing & Commerce praktijk: “Met de gespecialiseerde ervaring van Pervorm kunnen wij onze klanten nog beter ondersteunen met het ontwikkelen èn realiseren van hun digitale marketing strategie. Door het integreren van Pervorm in onze consulting praktijk geven we verdere inhoud aan de groeistrategie van Deloitte Digital en de vraag van onze klanten naar een geïntegreerde aanpak van online van strategie tot executie.”
Pieter Meijer, managing partner Pervorm: “Met Deloitte integreren we onze expertise op het gebied van programmatic, social en SEA met de (marketing) transformatie en platform technologie ervaring van Deloitte. Door deze gecombineerde offering kunnen wij onze klanten nog beter helpen met het inrichten en schalen van een performance marketing organisatie met bijbehorende processen en technologie.”
Bron: Deloitte
Geef een reactie