We hadden het kunnen weten. Ondanks alle moderne technologie blijft mond-tot-mondreclame voor accountants toch nog altijd het belangrijkste middel om nieuwe klanten binnen te halen.
Die conclusie zou je kunnen trekken als je afgaat op onze recent gehouden peiling tenminste, waar 71 procent mond-tot-mondreclame aanvinkte als belangrijkste middel om nieuwe klanten binnen te halen. Website, social media en sponsoring/adverteren scoren aanzienlijk minder, met respectievelijk 9, 9 en 11 procent.
Intervisie verplicht PE-onderwerp?
Iets heel anders. In een blog op Accountancy Vanmorgen breekt algemeen directeur Servaas Vrijburg van Fiscount een lans voor het toepassen van intervisie bij accountantskantoren. Elk kantoor – en daarmee de gehele branche – wordt er beter van als dit periodiek en breed wordt opgepakt, vindt Vrijburg. Hij doet daarom een oproep aan de NBA om het opzetten en begeleiden van intervisie als verplicht PE-onderwerp op te gaan nemen.
Een goed idee? Laat het ons weten in de nieuwe poll! Binnenkort melden we de uitslag.
Geef een reactie