Op 1 maart 2016 werd de online administratie van SnelStart officieel beschikbaar gesteld. Slechts 23 dagen later was de eerste grote mijlpaal bereikt: de 10.000ste administratie staat online! Dit betekent dat een groot deel van onze klanten reeds het gemak ervaren van een SnelStart administratie in de Cloud. Goed nieuws!
Makkelijk boekhouden
SnelStart 12 in combinatie met online administratie geeft u altijd en overal toegang tot uw administratie als u beschikt over een online licentie (SnelStart inStap t/m inZicht en Accountant). Met een online administratie van SnelStart kunnen ondernemers daarnaast gemakkelijk samenwerken met een accountant. SnelStart blijft boekhouden makkelijk maken en ontwikkelt daarom ook veel nieuwe functionaliteiten op basis van de online administratie. Zo wordt het straks mogelijk om met de tablet op schoot een factuur te maken of bij het tankstation een tankbonnetje direct naar de administratie te sturen.
Betrouwbaarheid voorop
Bij SnelStart staat betrouwbaarheid voorop. SnelStart maakt voor de online administratie en andere online diensten daarom gebruik van het cloudplatform Microsoft Azure. Microsoft vervult een toonaangevende rol binnen de branche in de bescherming en privacy van gegevens. Daarbij was Microsoft ook de eerste grote cloudprovider die zich conformeerde aan de nieuwe internationale ISO 27018-standaard voor cloudprivacy. SnelStart is Microsoft Partner en heeft eind vorig jaar de gouden competentie “Cloud Platform” van Microsoft behaald.
Meer informatie over de online administratie van SnelStart is te vinden op het SnelStart Kennisplein.
Geef een reactie