EY en LinkedIn hebben een strategische alliantie aangekondigd. Samen zullen de twee organisaties bedrijven helpen bij het ontwikkelen van diepgaande en betrouwbaardere klantrelaties door middel van het gebruik van klant- en sociale data-analytics.
Ey en LinkedIn gaan gezamenlijk diensten aanbieden aan bedrijven over de hele wereld en ze helpen in het gebruik van technologie, sociale netwerken en innovatieve salestechnieken om hun go-to-market-inspanningen te versterken.
EY organisatie zal LinkedIn Sales Navigator in de eigen activiteiten integreren. De ervaringen die het bedrijf opdoet met de LinkedIn Sales Navigator wordt gebruikt voor de verdere ontwikkeling van de gezamenlijke dienstverlening.
Mark Weinberger, Global Chairman en CEO EY: ‘Bij EY streven we voortdurend naar het bouwen aan een betere wereld door de hulpmiddelen en diensten aan te bieden aan onze klanten in deze snel veranderende zakelijke omgeving. Data-analyse en technologie hebben de manier waarop bedrijven opereren veranderd en samen zullen EY en LinkedIn organisaties leading-edge tools bieden om deze veranderingen te sturen.’
Jeff Weiner, CEO van LinkedIn over de alliantie: ‘Onze samenwerking met EY zal ons in staat stellen om gebruik te maken EY’s uitgebreide mogelijkheden en een wereldwijd bereik. Door samen gebruik te maken van Sales Navigator helpen we bedrijven bij de ontwikkeling van diepere en meer vertrouwde relaties door middel van sociale en customer data-analyse. Wij geloven dat deze strategische alliantie zal leiden tot samenwerking en co-creatie van oplossingen wat mogelijkheden voor onze beide organisaties genereert.’
Geef een reactie