Graydon lanceert vandaag een online en uniform beslismodel dat ervoor zorgt dat bedrijven zelf kunnen bepalen hoe ze in de toekomst willen groeien en welke klanten ze willen binnenhalen: Het Graydon Decision Model.
De verandering van de bedrijfsinformatiemarkt is in volle gang. “Big data heeft commerciële kansen gecreëerd die het zakenleven voorgoed gaan veranderen, vooral als dit gedaan wordt met de juiste technologie”, aldus CEO Marcel van Es. “Het is fantastisch dat we met ons nieuwe platform ‘Graydon Insights’ de lancering van het Graydon Decision Model realiseren. Doordat we in korte, snelle sprints werken, kunnen we nu veel sneller inspelen op de behoeften van klanten in de markt.”
Het Graydon Decision Model
Met de lancering van het Graydon Decision Model, realiseert Graydon de eerste oplossing op haar nieuwe Graydon Insights platform. Het is een online applicatie voor bedrijven die een uniforme, betrouwbare en efficiënte methode willen hebben voor hun klantacceptatiebeleid. Het screent bedrijven op een geautomatiseerde manier in overeenstemming met het bedrijfsbeleid van de klant.
“Met het Graydon Decision Model willen we bedrijven helpen om de juiste balans te vinden tussen het benutten van commerciële kansen en het beperken van financiële risico’s om daarmee de financiële en marktdoelstellingen te bereiken. De klant beslist op basis van zowel eigen expertise, alsmede accurate en actuele bedrijfsinformatie en een uniform beslissingsmodel”, zegt van Es.
Info.nl
Om voorspellende, direct toepasbare inzichten te realiseren voor de klant, verzamelt Graydon grote hoeveelheden data (big data) uit allerlei bronnen en zet deze in via een geavanceerd technologisch platform. De bouw van het platform en de oplossingen zijn gerealiseerd in samenwerking met info.nl.
“Door onze hechte samenwerking konden we een technisch complexe, maar zeer gebruiksvriendelijke oplossing realiseren”, aldus Remmert Stipdonk, Managing Director bij Info.nl. “De eerste stap is nu gezet. Het Graydon Decision Model is veelbelovend voor nieuwe toekomstige oplossingen.” Richard Ates, Product Owner bij Graydon zegt hierover: “Info.nl heeft een indrukwekkend track-record opgebouwd met deze geavanceerde online platformen. Hun filosofie om oplossingen agile te ontwikkelen, sluit naadloos aan bij onze visie om oplossingen snel en met constante input van de klant te gaan realiseren.”
Geef een reactie