NOAB is dinsdag een landelijke online marketingcampagne gestart. Met de campagne wil de brancheorganisatie de naamsbekendheid verhogen en het gecertificeerde NOAB-lid onder ZZP’ers en MKB’ers positioneren.
Wens achterban
NOAB lanceert deze campagne vanuit de wens van de achterban om NOAB bekender te maken bij ondernemers, waarbij de meerwaarde van het NOAB-kantoor centraal staat. Daarnaast is het voor ZZP’ers en MKB’ers niet altijd duidelijk welke keurmerken en benamingen er zijn. De brancheorganisatie voor administratiekantoren en belastingadviseurs die zich richten op het MKB brengt daarin duidelijkheid met de payoff bij het nieuwe NOAB-gecertificeerd-logo: “Het enige dat je moet weten over je administratie- of belastingadvieskantoor.”
Campagnestrategie
De online campagne is multimediaal en gericht op ZZP’ers en MKB’ers. NOAB wil hen bewust maken van het belang van het NOAB-keurmerk bij (de keuze van) een administratie- of belastingadvieskantoor en de meerwaarde van een NOAB-kantoor: kwaliteit, zekerheid en actuele kennis en de rol als sparring partner voor ondernemers.
Geef een reactie