CROP is een middelgrote organisatie met ruim 275 professionals verdeeld over vijf vestigingen. Al ruim 55 jaar helpen wij ondernemers vooruit, zodat zij tijd en energie overhouden om te besteden aan het ondernemen.
We zijn een proactieve onderneming die verschillende takken van sport beheerst. En waar kwaliteit voorop staat. CROP combineert de flexibiliteit van een middelgroot kantoor met de kwaliteit en deskundigheid van een grote organisatie. Zo staat CROP registeraccountants in de top 15 van kantoren in Nederland met de meeste registeraccountants en heeft CROP naast accountancy vele expertises onder één dak zoals corporate finance, fiscale dienstverlening, HR services, IT audit en legal. Daardoor kijken we altijd naar het grotere plaatje en denken we met de ondernemer mee. Onze cultuur is open, direct en informeel.
Contactinformatie |
---|
T: 033 - 463 57 27 https://www.crop.nl |
Recente berichten van CROP |
---|
14 december 2023
Zo krijg je meer efficiëntie en een betere samenwerking
Informatie en documenten spelen een cruciale rol in de dienstverlening van het full-service accountantskantoor CROP accountants en dviseurs. Sigurd Felix, IT-manager bij CROP, vertelt hoe M-Files informatie en documenten veilig en vindbaar maakt, afdelingen optimaal laat samenwerken en ieder dossier een 360-graden klantbeeld biedt.
28 november 2023
AV-Top 50 | Duurzaamheid: evolutie in accountancy
Vanaf boekjaar 2024 moeten grote ondernemingen verslag uitbrengen over hun duurzaamheidsbeleid- en prestaties. Daarna is het de beurt aan de middelgrote ondernemingen. De waarde van duurzaamheid zit in de lange termijn, vertelt Tjeerd van der Meulen MSc RA.
6 december 2022
AV-Top 50 | Goede ideeën krijgen snel vleugels
CROP accountants & adviseurs wil uitgroeien tot de leukste én beste auditpraktijk van de branche. Het kantoor heeft aandacht voor het individu en neemt klanten aan waar collega’s blij van worden. ‘Overwerken beperken we tot het minimum’, aldus partner Pim van Roemburg.
1 september 2022
Waar let een koper op bij het overnemen van een bedrijf?
In mijn vorige blog heb ik het nut en de noodzaak van een goed exit-plan besproken en handvatten aangereikt om dit vorm te geven. Vandaag borduur ik hier op voort: Waar letten kopers specifiek op bij een overname en wat zijn voor hen interessante aanknopingspunten om het gesprek met jou aan te gaan?
|