All you need is Yuki, Don’t worry be Yuki, Everybody Yuki. Vanaf maandag 8 juli staat Yuki twee weken lang met deze quotes op billboards langs de snelwegen rond de grootste steden.
Nieuwe branding
Yuki stapt met de billboardcampagne over op een nieuwe branding. Als kick-off hiervan is Yuki de komende maanden regelmatig te zien langs de snelwegen, te horen op de radio en gaat de organisatie over op een nieuwe website.
Waarom deze campagne?
‘Yuki is er om accountants, boekhouders en administratieve medewerkers nog meer voldoening te geven in hun werk. Zodat ze zich beter kunnen ontplooien en altijd werken met een glimlach op het gezicht. De nieuwe campagne staat volledig in het teken van dat gevoel. Niet de techniek, maar de professional staat centraal. Het is niet wat Yuki voor je doet, maar wat het met je doet’, aldus commercieel directeur Micha Smit ‘De kleurrijke billboards en quotes onderstrepen deze beleving en passie van accountants die al werken met Yuki’.
Geef een reactie