11 november 2022
Staat hoeft nadeel horecaondernemers door coronamaatregelen niet volledig te compenseren
De Staat hoeft horecaondernemers niet volledig te compenseren voor het nadeel dat ze hebben gehad door de coronamaatregelen. Dat heeft de rechtbank Den Haag deze week uitgesproken in een zaak die acht horecaondernemers en branchevereniging Koninklijke Horeca Nederland (KHN) hadden aangespannen.

