Een accountant moet altijd bereikbaar zijn voor vragen. Dat is de belangrijkste wens van klanten van accountants, zo blijkt uit de respons tot nu toe van het Nationale Accountancy Onderzoek 2016.
Inmiddels hebben ruim 500 klanten van accountants het onderzoek ingevuld. Uit de resultaten tot nu toe blijkt dat de respondenten vooral tevreden zijn over:
- De compleetheid van de geleverde diensten;
- De tijd besteed aan de opdracht;
- De tijdigheid waarmee stukken worden geleverd;
- De onafhankelijkheid;
- De integriteit en betrouwbaarheid.
Het belangrijkste verbeterpunt voor accountants is volgens de respondenten dat een topaccountant altijd bereikbaar moet zijn voor vragen. De overige verbeterpunten zijn:
- Geeft inzicht in winstgevendheid van producten en klanten;
- Geeft pro-actief adviezen over de bedrijfsvoering;
- Zorgt dat de klant altijd weet hoe zijn/haar bedrijf ervoor staat;
- Levert een goede prijs-kwaliteitverhouding
Bron: FM.nl
Geef een reactie