• Magazines
  • Nieuws
    • Accountancy
    • Fiscaal
    • Overig
  • Blog
  • Podcast
  • Partners
  • Opleidingen
    • AV Young Professional
    • Summercourses
    • Incompany
  • Vacatures
    • Kantoren
  • Kennisdocs
  • Events
    • Nationale salarisdag
    • Nationaal Congres Familiebedrijven
    • AV-padeltoernooi 2026
  • AV-Top 50
    • AV-Top 50 | 2025
    • AV-Top 50 | 2024
    • AV-Top 50 | 2023
    • AV-Top 50 | 2022
    • AV-Top 50 | 2021
  • Specialist
  • Over ons
  • Adverteren
  • Vrienden
  • Contact
  • Nieuwsbrief
  • LinkedIn
  • Mail
  • Instagram
  • Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst
  • Over ons
  • Adverteren
  • Vrienden
  • Contact
  • Nieuwsbrief
Accountancy Vanmorgen

  • Magazines
  • Nieuws
    • Accountancy
    • Fiscaal
    • Overig
  • Blog
  • Podcast
  • Partners
  • Opleidingen
    • AV Young Professional
    • Summercourses
    • Incompany
  • Vacatures
    • Kantoren
  • Kennisdocs
  • Events
    • Nationale salarisdag
    • Nationaal Congres Familiebedrijven
    • AV-padeltoernooi 2026
  • AV-Top 50
    • AV-Top 50 | 2025
    • AV-Top 50 | 2024
    • AV-Top 50 | 2023
    • AV-Top 50 | 2022
    • AV-Top 50 | 2021
  • Specialist
Home » Rendementspercentage 2026 box 3: mogelijk zwaardere lasten voor beleggers

Rendementspercentage 2026 box 3: mogelijk zwaardere lasten voor beleggers

Fiscaal, Nieuws

Het rendementspercentage voor box 3 in 2026 is bekend geworden. Het forfaitaire rendement voor de categorie “overige bezittingen” stijgt naar verwachting van 5,88% in 2025 naar 5,99% in 2026. Daarnaast overweegt het kabinet een aanvullende verhoging naar 7,77%.

22 januari 2025 door Accountancy Vanmorgen

Die maatregel is bedoeld om financiële tekorten door de vertraagde invoering van het nieuwe box 3-stelsel te compenseren. Dat meldt fiscalist Cor Overduin van Grant Thornton in de Telegraaf. 

Het forfaitaire rendement wordt berekend op basis van historische gegevens, zoals de prijsontwikkeling van Nederlandse woningen, rendementen op Europese beleggingen en Nederlandse staatsobligaties. Over het rendement betalen beleggers in 2025 36% belasting.

Werkelijk rendement en tegenbewijsregeling

Na het kerstarrest van de Hoge Raad zullen niet alle beleggers daadwerkelijk over 7,77% rendement worden belast. Overduin waarschuwt echter dat het voldoen aan de tegenbewijsregeling lastig zal zijn. Strenge voorwaarden, zoals het meetellen van papieren winsten en het uitsluiten van aftrekbare kosten, maken het voor velen moeilijk om succesvol tegenbewijs te leveren.

Andere vermogenscategorieën

De rendementen voor andere categorieën in box 3, zoals schulden en banktegoeden, worden later bekendgemaakt. Deze sluiten beter aan bij de werkelijke rendementen.

Voor 2024 zijn de definitieve percentages inmiddels ook vastgesteld. Spaarders betalen belasting over een rendement van 1,44%, hoger dan de eerder geraamde 1,03%. Schulden hebben een vastgesteld percentage van 2,61%, terwijl het rendement voor beleggingen in 2024 5,88% bedraagt.

Bron: Telegraaf

Categorie: Fiscaal, Nieuws Tags: box 3, vermogensrendementsheffing

Tags: box 3, vermogensrendementsheffing

Gerelateerde artikelen

29 mei 2026

Kennisgroep verduidelijkt waardering box 3-vorderingen en schulden

20 mei 2026

Eerste Kamer staat voor grote dillema’s rond box 3

12 mei 2026

Vastgoedbelegger twijfelt vaker door box 3 en huurregels

8 mei 2026

Advies Hoge Raad: geen teruggave box 3-heffing voor niet-bezwaarmakers

Reacties

  1. Ruud zegt

    22 januari 2025 om 17:19

    Als box 3 nu eens omgezet wordt in een Vermogensbelasting en een gematigd tarief, zouden daarmee dan niet alle problemen op te lossen zijn (net als vroeger).

    Beantwoorden
    • Timo Schoofs zegt

      23 januari 2025 om 13:36

      Goed gezien. Een terug naar IB64 (artikel 24) met eigen tarief.

      Beantwoorden
    • Cees zegt

      29 januari 2025 om 20:15

      Waarom niet heffen op rente, huur etc …. Ipv vermogen

      Beantwoorden
  2. Marcel zegt

    22 januari 2025 om 17:56

    Als je al inkomstenbelasting hebt betaald. Van 50 %. Waarom moet je dan over dat geld nog steeds belasting betalen. Dat begrijp ik niet.
    Je mag in Nederland geen vermogen opbouwen… ( of te wel je mag niks bezitten)

    Beantwoorden
    • J m l MLodzick zegt

      22 januari 2025 om 20:03

      Ja beter zoals in bijv in Polen 8 .5 procent van bruto inkomsten en daarnaast evt invoering van oude vermogensbelasting geeft nauwelijks capaciteitsproblemen bij belastingdienst en voorkomt grote massale fraude zoals voor 2001 voorkwam onder de wet ink bel 1964

      Beantwoorden
    • Mustapha zegt

      22 januari 2025 om 20:45

      Ja, je hebt al inkomstenbelasting betaald. Maar als je met je vermogen inkomsten genereert moet je hierover belasting betalen. Zie je belegging als een slaaf of robot die je hebt gekocht. Hij werkt voor je en betaalt inkomstenbelasting over het inkomen dat je slaaf genereert. Zo simpel is het.

      Beantwoorden
      • John zegt

        23 januari 2025 om 21:18

        Nee zo is het niet, je hebt al vermogensbelasting betaald en ook als je geen winst maakt en alles gelijk blijft betaal je opnieuw vermogensbelasting. Dit is een verkapte vorm van slavernij waarbij mensen verplicht worden om te blijven doorwerken. En heb je onroerend goed en krijg je €20.000 huur PER MAAND kun je nog geen cent hypotheek krijgen, want huurinkomsten is geen inkomen. Vraag de bank of ze dat even willen onderbouwen, zeggen ze “ja ik begrijp uw frustratie en wij zijn het helemaal met u eens en we snappen het zelf ook niet… maar dat is het beleid!” Moet niet gekker worden… of toch? Ja, ze willen alle Nederlanders straffen als je 40 hard hebt gewerkt en een kapitaal aan belasting hebt betaald en dus flink hebt bijgedragen aan de economie, door emigratie tax in te voeren waarbij iedereen die durft te emigreren nog vele jaren het belastingverschil aan Nederland moet betalen. Haha, dat doen ze in Nederland, had je maar geen Nederlander moeten worden. De grenzen zijn nog nooit zo dicht geweest als sinds ze open zijn. Moderne slavernij. Snappen ze nu niet dat al deze regeltjes en die enorme belastingen een mooi land kapot maken… want let maar op, er blijft niks meer van over.

        Beantwoorden
  3. Hans de Jong zegt

    22 januari 2025 om 19:56

    Er zijn slechts 5 landen in de hele wereld die een belasting op spaargeld heffen (Engelse term: Wealth Tax). En die belasting is in Nederland met afstand de hoogste van al die landen. Dit maakt Nederland een van de meest linkse landen in de wereld. De vraag die men dus moet stellen is hoe kunnen we deze belasting afschaffen in plaats ons af te vragen hoeveel we dan wel het spaargeld moeten belasten. Dit vooral omdat wij nu een regering hebben die pretendeert niet links te zijn.

    Beantwoorden
    • Freek zegt

      23 januari 2025 om 09:26

      Daar staat tegenover dat we een uitgebreid sociaal stelsel en de beste pensioenen vd wereld hebben.

      Beantwoorden
      • R. zegt

        23 januari 2025 om 12:17

        Wat hebben de pensioenen hier mee te maken? Daar betaal je toch los pensioenafdracht voor?

        Beantwoorden
      • W. zegt

        23 januari 2025 om 19:05

        Dat wij het beste pensioenfonds ter wereld hebben is nog de vraag nu er een pensioen transitie komt. Casino pensioen ga je krijgen geld ook voor nu werkenden. Meer risico beleggen wat pggm wil gaan doen en waar nu al ruzie is uit gebroken en de adviesraad is opgestapt en er een medewerker een rechtszaak heeft aangespannen,klinkt niet echt goed en al meer dan 25 jaar de pensioenen niet of minimaal zijn geïndexeerd.

        Beantwoorden
        • M zegt

          24 januari 2025 om 11:51

          Kort en krachtig hoe hoger hoe erger het wordt
          Nederland beland in armoede dan gaan ze het nog verhogen maakt het alleen maar nog erger. Pensioenen blijft dadelijk ook niet veel meer over.

          Beantwoorden
      • Nico zegt

        24 januari 2025 om 00:18

        Ja en dat vooral betaald uit Box 3 belastingen. Oftewel degene die vermogen heeft opgebouwd ( hard werken en sparen zoals ik ), betalen zich suf voor de mensen die gebruik maken van onze sociale voorzieningen

        Beantwoorden
        • Cees zegt

          29 januari 2025 om 20:12

          Waarom niet heffen op ontvangsten ipv vermogen. Dus huurinkomsten , rente etc….. Lijkt mij toch ook veel makkelijker…. En eerlijker

          Beantwoorden
  4. Hans v. B. zegt

    22 januari 2025 om 20:17

    Als mijn vermogensbelasting rechtstreeks bij de allerarmsten terecht komt, heb ik er nog enigszins vrede mee. Maar hoe de staat nu omgaat met het geld van burgers geeft mij weinig hoop dat dat gebeurt.

    Beantwoorden
  5. Will kol zegt

    22 januari 2025 om 20:38

    Dit zijn allemaal voorbodes van de Stelling “in 2030 bezit u niets meer maar zult u gelukkig zijn”. Nederland is het voorbeeldland. Corrupte overheid, zowel hier als de EU. Deep state dubbele agenda’s. De co2 uitspraak vandaag bevestigd dat weer even. Alle financiële vooruitgang wordt wegbelast, door een overheid die steeds meer ongecontroleerd uitgeeft. Ook je pensioen wordt gestolen.

    Beantwoorden
  6. Hans Cirk zegt

    23 januari 2025 om 08:12

    De kernbom box drie, totaal los getrokken van enige realiteit en in veel gevallen een 3x ! Hogere aanslag. Onwezenlijk en onwerkelijk, ondernemers pensioenen verdampen vrijwel volledig. De exploitatie van een vastgoedportefeuille is met alleen deze maatregel al onrendabel.Het is onbetaalbaar onrechtvaardig en juridisch niet haalbaar.Zowel het rendement Als de grondslag Komen totaal niet overeen met de werkelijke kengetallen / marktcijfers.
    Dat betekent dat de overheid op termijn alle opgelegde aanslagen zou moeten terugdraaien en miljarden vrij moet maken ze kunnen nu beter de maatregelen terugschroeven naar een normaal betaalbaar en realistisch niveau.Dat betekent onder meer terug naar realistische grondslagen 4% (blijkt zelfs uit eigen onderzoek ministerie) en circa 70% leegwaarderatio / waarde verhuurd. En tarief terug naar 30% uiteraard.

    Beantwoorden
  7. Jaap zegt

    23 januari 2025 om 09:07

    En iedereen vergeet dat de algemene heffingskorting vanaf 2025 over box 1+2+3 wordt berekend c.q. box 3 de meetelt bij verlagen/afbouw van de algemene heffingskorting…..dik 6%….

    Beantwoorden
  8. Paul H zegt

    23 januari 2025 om 10:04

    Ik blijf van mening dat de HR gedwaald heeft: ongerealiseerde vermogenswinst is net zo fictief.
    Als ik alleen van de werkelijke (m.n. dividend-)opbrengsten uitga, betaalde ik in 2024 41,5% belasting. Als die opbrengst hetzelfde zal zijn in 2025 dan betaal ik 44,5% en als het tarief in 2026 naar 7,77% zou gaan, dan betaal ik 58,85% belasting. Tijd om eens over emigratie te gaan denken…

    Beantwoorden
    • mohamed zegt

      23 januari 2025 om 11:21

      Nou vergeet de exit tax niet. Emigratie proberen nu al tegen te gaan.

      Beantwoorden
  9. Bert R zegt

    23 januari 2025 om 12:03

    Wie hard werkt in Nederland wordt gestraft zowel linksom als recht om en dat is de ware realiteit (eigenlijk bedroefd en deprimerend)

    Beantwoorden
  10. E zegt

    23 januari 2025 om 13:04

    Met een laag inkomen kunnen leven van vermogensopbrengsten wordt moeilijk gemaakt. Door vermogen kom je niet in aanmerking voor zorgtoeslag, huurtoeslag en je loopt de algemene heffingskorting mis. Indien je ivm ziekte geholpen dient te worden dan zegt de staat. U heeft geld betaal zelf maar de scootmobiel etc. Je zou eigenlijk beloont moeten worden als je spaart. Dan hoef je geen gebruik te maken van de algemene middelen. In plaats hiervan wordt je bestraft.

    Beantwoorden
  11. Koelewijn zegt

    23 januari 2025 om 15:32

    Wealth tax is weer belasting betalen. Ik heb hier al belasting over belaald en keihard voor gewerkt. Daarna in een lijf rentepolis omgezet weer belasting betalen plus kosten (brand New Day,) ik blijf gemalen worden.!!!

    Beantwoorden
  12. Prozac zegt

    23 januari 2025 om 17:52

    Hoe harder je werkt, hoe meer je gestraft wordt..

    Hoe zit het als ik een negatief rendement heb ipv positief?
    Passen ze dan bij?
    Mee profiteren vd “gok” die je neemt willen ze wel in goede tijden…

    Zodra je binnen de “lijntjes” loopt en werkt pakken ze je t hardste…
    Daarom lekker met cash betalen, de ouderwetse sok weer vullen ipv de spaarrekening een meaple leafs kopen. Want je muntenverzameling wordt (nog) niet belast, pas boven de waarde van 80k

    Beantwoorden
  13. J m l MLodzick zegt

    23 januari 2025 om 18:47

    Ja beter zoals in bijv in Polen 8 .5 procent van bruto inkomsten en daarnaast evt invoering van oude vermogensbelasting geeft nauwelijks capaciteitsproblemen bij belastingdienst en voorkomt grote massale fraude zoals voor 2001 voorkwam onder de wet ink bel 1964

    Beantwoorden
  14. MH zegt

    24 januari 2025 om 17:28

    Ik denk dat de regering een verschil moet durven maken tussen het belasten van de echte rijken en degenen die door hard werken, een leuke erfenis en/of goed sparen een vermogen heeft opgebouwd tot een bepaalde omvang (grens misschien bij een vermogen van 1,5 tot 2 mln leggen) en die gestaffelt op een redelijke manier belasten. Daarboven zou het wat zwaarder belast mogen worden. En leuk dat de bewijslast altijd bij de belastingbetaler komt te liggen!

    Beantwoorden
  15. Ben Kooyman zegt

    1 februari 2025 om 13:13

    Als kleine ondernemer een pensioen opbouwen d.m.v. spaargeld/overwaarde wordt hier keihard afgestraft! Niets hebben wordt beloond. Hard werken wordt gestraft. Maar ja, de hardwerkende ondernemer klaagt niet en is een makkelijke prooi. Multinationals betalen geen cent belasting en belasting op belasting voor de gewone MKB-er. Geen wonder dat er dit jaar een ware uittocht zal plaatsvinden voor diegenen die dat bedrijfstechnisch kunnen. NL wordt kapot gemaakt.

    Beantwoorden
  16. Floris zegt

    23 april 2025 om 11:01

    Het probleem is dat het sociale stelsel volkomen wordt uitgehold. Kijk de begrotingen 2019 naar 2024 erop na, er is een stijging in de kosten van ca 70 miljard (van 175 mld naar 245 mld, bron: CBS).
    Ons oorspronkelijk goed bedoelde stelsel voor opvang en ondersteuning van Nederlanders die het echt nodig hebben, wordt de afgelopen jaren chronisch overbelast door de hoge influx van kansarme nieuwe medelanders. Circa 70% van die mensen belandt linea recta in het sociale stelsel en komt daar nooit meer uit. Dat is de reden dat alle belastingen zo exorbitant worden verhoogd.
    Dit heeft niets meer te maken met sociaal zijn, de draagkracht van onze maatschappij wordt sterk ondermijnd – in dit geval door een ad-hoc opererende overheid zonder lange termijn visie en bijbehorende oplossingen.
    Het is daarnaast volstrekt oneerlijk tegenover degenen die het feestje betalen (het grootste deel wordt opgebracht door netto belastingbetalers en MKB)

    Beantwoorden

Geef een reactie Reactie annuleren

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Hoofdsponsor

Onderzoek: kantoren zetten AI steeds vaker in om de kwaliteit van controles te verbeteren

Kennispartner

Waarom steeds meer administratiekantoren gaan voldoen aan de NIS2

Partners

Zie digitalisering als versterker in plaats van vervanging van mensen
Private equity in accountancy: drie spanningsvelden die het vak veranderen
AFAS behaalt B Corp-certificering: “Dit past bij wie we zijn en hoe we impact maken”
Waarom Haasjes Administratiekantoor online met klanten ging samenwerken
AV-Top 50 | Menselijk maatwerk dankzij digitale slagkracht
Wat verstaan we in de accountancy onder efficiënt werken? 
5 redenen waarom accountants tijd verliezen in Excel
Visionplanner Lente Boost 2026: ruimte voor groei door slimme werkprocessen
Stap-voor-stap haalt Juyst het meeste uit haar practice management 
Hoe beter je accountants worden, hoe minder je verdient.
De ‘S’ van slimme ondernemers: hoe Syfers adviseert met vooruitstrevende technologie 
‘De accountant is essentieel voor ondernemers in het mkb’
Waarom jouw DGA-cliënt echt een arbeidsovereenkomst nodig heeft
Zelf boeken of laten boeken: zo bepaal je per administratie de juiste drempel
Z login heeft dé oplossing voor intermediairs die efficiënt willen werken
de autonome AI-boekhouder
Van goedkeurende controleverklaring naar faillissement in één zomer — de accountant in het vizier van de curator
Eenvoudig bankrekeningen koppelen met Twinfield, Exact Online en Snelstart
Is mijn baan over een paar jaar verdwenen?
Welke compliance risico’s moet je als accountant continu monitoren?
Lyanthe lanceert pre-accounting platform Lyanthe Next
De verschillende etiketteringskeuzes bij IB en btw
Spraakgestuurde facturen en automatische bonverwerking: efficiëntere samenwerking tussen accountant en cliënt
Wwft-compliance in 2026: doen we het beter dan vorig jaar?
Administratiekantoor Boekhoudhelden boekt 82% van de facturen volledig automatisch
Waarom automatisch afletteren alleen werkt met slimme koppelingen
Pensioencommunicatie anno 2026 mag burgerlijk ongehoorzaam
De bedrijfsarts: zo begeleid je je klant door het verzuimtraject
Green Card gone wrong: de vergeten fiscale gevolgen voor oud-expats
Het functiegemak van de INT bij adviezen over en aangiften van erf-en schenkbelasting.
Van zij-instromer naar accountant: hoe het Schakeltraject nieuw talent aantrekt in de Accountancy
Angst voor nearshoring is begrijpelijk, maar vaak gebaseerd op een verkeerd beeld
DAC8 leidt tot 15 procent hogere crypto-compliancekosten
Sleutelrol accountant bij meldingsplicht transacties 
5 signalen dat jouw relatiebeheer niet meer werkt (en hoe je dat oplost)
Fusies en overnames | Met waardebepalingen bedrijfsadvies dichter bij de ondernemer
Klanten met een buitenlandse holding? Zo houdt het BFT jouw Wwft-dossiers tegen het licht
Driver-based models: de essentiële bouwstenen voor elk finance team
Wat kost cultuurmismatch jouw kantoor?
Werkdruk in de accountancy: geen gevoel maar een datavraagstuk
ABN Amro slokt NIBC op: wat deze overname zegt over de veranderende financiële markt
Boekhoudlandschap sterk gefragmenteerd, softwarekampioen ontbreekt (nog) in Europa
Een digitale handtekening kiezen lijkt simpel. Totdat de praktijk begint.
De impact van automatisering op declarabele uren in de accountancy 
De verborgen kosten van de mailbox
Van najagen naar verwerken: waarom vraagposten je proces blokkeren (en hoe je dat stopt)
De rol van private equity bij fusies en overnames
De mens is “nooit” de oorzaak van een datalek 
“De informatievoorziening van Like-IT was doorslaggevend”
‘Wat efficiëntie écht betekent voor accountants: overzicht en ‘in control’
De trein vertrekt. Jij kiest of je instapt.
Zo benut je het echte potentieel van AI in jouw accountantskantoor 
“Het werkt toch prima? Dat is vaak precies het probleem”
Fusies en overnames | Succesvol groeien in de accountancy? Begin bij je mensen 
Waarom accountants advieskansen missen rond HR-automatisering en subsidies
De mensen achter de loonstrook: in gesprek met Susan Hendriks
Klanten soepel bedienen met AFAS SB
Speech to text in compliance software: zo besparen accountants twintig minuten per dossier
Risicocategorieën AI Act blijven onderbelicht, terwijl de verplichtingen al gelden
Groeipad in de samenstelpraktijk: van gevorderd assistent naar client manager
Van wennen naar winnen: Wecountancy over de kracht van Silverfin
De volgende stap in AI: HR-assistent Loket begrijpt nu je eigen documenten
Complimenten geven aan medewerkers: dit kan het opleveren  
Fiscaal onzakelijksheidsvermoeden bij verkoop aandelen na splitsing in strijd met Fusierichtlijn
AV-Top 50 | Hoog tijd voor opleiding die jongeren aanspreekt
Wie bepaalt of een bestuurder een tegenstrijdig belang heeft? De Hoge Raad geeft duidelijkheid!
Welke ontwikkelingen in het financieringslandschap zijn van belang voor de accountant?

Vacatures

Assistent-Accountant
Jongejan & Partners
Analyst Business Improvement
PIA Group
Assistent accountant Agri & Food  – Terneuzen
aaff
Accountant Adviseur – Gouda
Lansigt accountants en belastingadviseurs
Eindverantwoordelijk Accountant Samenstel (RA of AA)
PIA Group
Relatiebeheerder Gouda
Lansigt accountants en belastingadviseurs
Supervisor controlling & accounting
KNAV
Controleleider publieke organisaties
PIA Group
Corporate Finance Advisor
KNAV
Gevorderd Assistent Accountant Audit
PIA Group
Assistent Accountant internationaal
PIA Group
Junior manager audit
Bentacera
Assistent-accountant Samenstelpraktijk 
PIA Group
Gevorderd assistent accountant – Denekamp
BonsenReuling
Accountant Agri & Food – Gorinchem
aaff
Audit assistent
KNAV
Gevorderd assistent accountant – Doetinchem
BonsenReuling
Senior assistent accountant audit
Bentacera
Controleleider
Scab
Gevorderd assistent accountant Audit – Almelo
BonsenReuling
Adviseur Accountancy – Nijverdal
aaff
Senior Assistent Accountant MKB (FIO-team)
Bentacera
Gevorderd assistent accountant – Elst
BonsenReuling
Senior assistent accountant | samenstel
Scab
Assistent-accountant Samenstelpraktijk 
Aksos
Controleleider / Accountant Auditpraktijk
PIA Group
Controleleider voor de profitsector
PIA Group
Assistent Accountant (Uden)
Wey & Fields group
Junior Relatiebeheerder – Alphen aan den Rijn
Lansigt accountants en belastingadviseurs
Gevorderd assistent accountant
BonsenReuling
Gevorderd assistent accountant – Lichtenvoorde
BonsenReuling
Medior assistent accountant • Druten
WEA Deltaland
Accountant (AA)
Vallei Accountants
Junior Controleleider Barendrecht
Lansigt accountants en belastingadviseurs
Abonneer nieuwsbrief AV

Meest gelezen

  • Hof: via bv ingehuurde RA was werknemer accountantskantoor 4k weergaven
  • AA greep niet in toen dga ex benadeelde met echtscheidingsregeling: doorhaling 4k weergaven
  • Raad van State akkoord met reparatiewet nieuw pensioenstelsel 2.8k weergaven
  • Van goedkeurende controleverklaring naar faillissement in één zomer — de accountant in het vizier van de curator 1.9k weergaven
  • Boekhouder hoofdverdachte in witwaszaak van 38 miljoen 1.6k weergaven

Vraag en aanbod

Administratiekantoor regio Hendrik Ido Ambacht ter overname gezocht
Samenwerking gezocht/aangeboden door audit-onlykantoor
Ter overname aangeboden: Accountantskantoor regio Den Haag
Administratiekantoor ter overname gezocht
Ter overname aangeboden: accountantskantoor in West-Friesland
Ter overname gezocht: administratiekantoren in heel Nederland
Mbi-kandidaat gezocht voor accountantskantoor uit de regio Eindhoven
Mbi-kandidaten en/of accountantskantoor gezocht in Zeeland
Samenwerking aangeboden voor wettelijke controles
Mbi-kandidaat gezocht voor accountantskantoor uit Twente

Accountancy Vanmorgen (AV) is het platform voor accountants en iedereen die geïnteresseerd is in nieuws, trends, ontwikkelingen, achtergronden en wetenswaardigheden in en rond accountancy en ondernemerschap.

Accountancy Vanmorgen is een uitgave van MOCuitgevers.

 

Categorie

  • Nieuws
  • Blog
  • Partners
  • Opleidingen
  • Vacatures
  • AV-events

Info

  • Over ons
  • Adverteren
  • Vrienden
  • Contact
  • Shop
  • Algemene voorwaarden MOCuitgevers Vanmorgen
  • Annuleringsvoorwaarden
  • Privacybeleid
  • LinkedIn
  • Mail
  • Instagram
Cookies
Om u beter van dienst te kunnen zijn, maakt Accountancy Vanmorgen gebruik van cookies. Klik op instellingen om de cookie instellingen te wijzigen.
  • Ik ga akkoord
  • Instellingen
  • Functionele cookies zijn noodzakelijk voor de werking van deze website.
  • We gebruiken Google Analytics, netjes geanonimiseerd.
  • We gebruiken de marketing cookies om gepersonaliseerde advertenties te tonen.
  • Annuleren
  • Ik ga akkoord

Instellingen