• Nieuws
    • Accountancy
    • Fiscaal
    • Vaktechniek
  • Blog
  • Thema
    • AV2: Bedrijfsoverdracht
    • AV-Top 50
    • Checkpoints
    • Corona
    • AV1: Lifestyle en carrière
  • Partners
  • Software
  • Opleidingen
  • Vacatures
    • Kantoren
  • Kennisdocs
  • Events
    • Nationale salarisdag
  • Over ons
  • Adverteren
  • Vrienden
  • Contact
  • Shop
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Mail
  • Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst
Accountancy Vanmorgen

  • Over ons
  • Adverteren
  • Vrienden
  • Contact
  • Shop
Aanmelden nieuwsbrief
  • Nieuws
    • Accountancy
    • Fiscaal
    • Vaktechniek
  • Blog
  • Thema
    • AV2: Bedrijfsoverdracht
    • AV-Top 50
    • Checkpoints
    • Corona
    • AV1: Lifestyle en carrière
  • Partners
  • Software
  • Opleidingen
  • Vacatures
    • Kantoren
  • Kennisdocs
  • Events
    • Nationale salarisdag
Home » Robert van Geenhuizen: Hoe kan ik als accountantskantoor meer klanten werven met mijn website?

Robert van Geenhuizen: Hoe kan ik als accountantskantoor meer klanten werven met mijn website?

Accountancy, Blog

23 april 2015 door Accountancy Vanmorgen

Accountancy Vanmorgen

Misschien wel het minst goed benutte middel in het aantrekken van nieuwe klanten voor accountantskantoren is de website. In veel gevallen vervult deze een rol van ‘uithangbord’ en wordt deze niet proactief benut. Dat er veel kansen zijn weet ik uit ervaring. In veel cases van mijn cliënten genereren we honderden, tot soms duizenden leads met gezonde conversieratio’s, ook bij accountantskantoren. Maar hoe werkt dit dan precies? Hoe kun je dit ook bereiken in jullie accountantskantoor?

In zes stappen meer klanten met je website

De onderstaande stappen leggen uit hoe je als accountantskantoor structureel meer klanten kunt werven. Alle onderdelen hieruit zal ik in de volgende delen van deze serie uitgebreid bespreken.Voordat we de stappen uitgebreider bespreken, zal ik ze eerst benoemen:

  • Stap 1: met welke content kunnen we de aandacht trekken van een potentiële klant, laagdrempelig met ze in contact treden en hun contactgegevens krijgen?
  • Stap 2: Presentatie van de content op een landingspagina
  • Stap 3: de landingspagina promoten
  • Stap 4: lead nurturing, leads kwalificeren en afspraken maken
  • Stap 5: Afspraken omzetten in deals/nieuwe klanten
  • Stap 6: Optimaliseren!

 

 

Stap 1: met welke content kunnen we de aandacht trekken van een potentiële klant, laagdrempelig met ze in contact treden en hun contactgegevens krijgen?

Mijn ervaring is dat op websites vrijwel nooit de ‘meer informatie’ formulieren worden ingevuld. Ook worden er vrijwel nooit in B2B zomaar online diensten verkocht. De uitzondering hierop is het aanbieden van software. Maar zelfs daar is vaak een proefabonnement noodzakelijk. In de praktijk blijken er veel effectievere methodes te zijn om van bezoekers leads te maken. Leads zijn in dit geval potentiële klanten van je accountantskantoor die mogelijk interesse hebben in je dienstverlening. Van bezoekers leads maken kan met zogenaamde ‘focuscontent’. Content die, onafhankelijk van de vorm, interessant is voor de doelgroep en zo potentiële klanten verleid hun gegevens achter te laten. Content die potentiële klanten helpt met een taak die ze willen of moeten vervullen. Content die een pijn helpt te verzachten, een probleem oplost of een gewenste winst creëert. Content die ook raakvlakken heeft met de dienstverlening/het merk van je accountantskantoor. Focuscontent zorgt voor kwalitatief goede leads. De content kan in verschillende vormen, denk aan:

  • Een whitepaper over een voor de doelgroep actueel relevant onderwerp,
  • Een bespaartest of een ander soort test,
  • Een scan,
  • Een trendrapportage,
  • Een relevant onderzoek voor de doelgroep,
  • Een (online) videocursus,
  • Een ROI-calculator,
  • Een offline evenement,
  • Een infographic,
  • Een koopgids,
  • Een quiz,
  • Een e-book,
  • Toegang geven tot how-to-video’s,
  • Een presentatie,
  • Een webinar over een relevant en actueel onderwerp,
  • Een toolkit,
  • Geef een gratis offline of online cursus of workshop weg,
  • Organiseer een (online) competitie/challenge/hackaton.

Voor de duidelijkheid. Toegang tot de bovenstaande content is ‘gated’. Bezoekers moeten om toegang te verkrijgen hun persoonlijke gegevens achterlaten. Denk aan een e-mail adres of een telefoonnummer. Voorbeelden:

  • Een scan: wat voor type accountant ben jij?  
  • Een whitepaper: het perfecte team samenstellen in het accountantskantoor,
  • Een onderzoek: Accountancy Marketing barometer http://humanwize.nl/accountancy-marketing-barometer/.

 

Stap 2: Presentatie van de content op een landingspagina

Content aanbieden is niet genoeg. De doelgroep ervan op de hoogte brengen is essentieel. Dat kan heel goed op een speciale pagina, een landingspagina. Een landingspagina is een pagina met een helder doel. Alles op die pagina is ontworpen voor dat ene doel. Bijvoorbeeld om de bezoeker te verleiden om een whitepaper te downloaden. Alles wat niet aan dat doel bijdraagt wordt verwijderd. In alle communicatie wordt verwezen naar deze pagina. Het voordeel hiervan is ook dat we met slimme technieken de pagina kunnen monitoren en optimaliseren. Denk hierbij aan eye-tracking, heatmaps, Google Analytics, A-B testing, etc. Staat een Call-to-Action button op de juist plek? Moeten we een artikelkop aanpassen? Meer hierover in volgende delen van deze serie. Voorbeelden van landingspagina’s zijn:

  • http://3xslimmer.nl/
  • http://www.inspireertbeterondernemen.nl/belbin-voor-accountantskantoren/
  • http://www.inspireertbeterondernemen.nl/de-accountancyscan/

Een landingspagina moet aantrekkelijk zijn. Bijen landen immers op de bloem omdat deze aantrekkingskracht heeft, een slim mechanisme van onze natuur. Ik besteed dan ook graag veel tijd een esthetische aspecten van een pagina om de aantrekkingskracht te vergoten. Dit moetniet alleen visueel, maar ook tekstueel. Een goede kop kan veel aantrekkingskracht hebben. 

 

Stap 3: de landingspagina promoten

Met stap 1 en 2 ontwikkel je een aantrekkelijk aanbod om laagdrempelig in contact te komen met potentiële doelgroepen. Echter, onbekend maakt onbemind. Hoe kun je je doelgroep van je landingspagina op de hoogte brengen? Dit kan grofweg op drie manieren: betaald, verdiend/ owned en middels een partnership. 

Bij promotie van de landingspagina via betaalde media moet je denken aan:

  • Google Adwords,
  • Banners advertenties op website waar de doelgroep vaak en veel komt,
  • Youtube Ads,
  • Facebook Ads,
  • LinkedIn Ads,
  • Promoted Tweets,
  • Banners in e-mail nieuwsbrieven van bijvoorbeeld vakmedia,
  • Online banners op websites van vakmedia, bijvoorbeeld in de accountancy: http://www.accountant.nl/,
  • Advertorials in e-mail nieuwsbrieven van vakmedia,
  • Sponsoring (indirecte vorm),
  • Advertenties in vakmedia (indirecte vorm),
  • Beurzen / evenementen (indirecte vorm),
  • Televisie en / of radio (indirecte vorm),
  • Outdoor advertentie’s op bijvoorbeeld billboards e.d. (indirecte vorm).

Promotie van de landingspagina via verdiende/owned media kan o.a. als volgt:

  • Blogs,
  • Slideshare presentatie,
  • PR,
  • Youtube/Vimeo-video,
  • SEO,
  • Gastblogs,
  • Sociale media, zoals Facebookberichten of tweets,
  • Posts op forums,
  • Posts in LinkedIn en/of Facebookgroepen,
  • LinkedIn blogs,
  • Banners op eigen populaire websites,
  • Promotie via de huidige klantengroep en zo hun netwerk bereiken.

Promotie van de landingspagina via een partnership kan als volgt. In veel gevallen zijn er in branches of voor segmenten al partijen die een goede relatie hebben met de potentiële klanten. Zogenoemde communicatiekanalen. De deur staat open en er is vertrouwen. Denk hierbij aan een brancheorganisatie of een softwareleverancier. In deze gevallen is het vaak goed mogelijk om een gezamenlijk belang te vinden en zoelkaars resources te gebruiken. Denk daarbij aan een e-mailcontactenlijst. Daarvoor kan in voorkomende gevallen ook worden betaald. Zo hoeven de adressen niet zelf verzameld te worden en kan de doelgroep direct via een nieuwsbrief worden bereikt. De effectiviteit is vaak groot omdat de afzender al reeds een betrouwbare en vertrouwde partij is. Een activiteit waarin een gezamenlijk belang ontstaat is bijvoorbeeld het doen van een onderzoek. Een onderzoek genereert vaak publiciteit die voor beide partijen positief kan zijn. De resultaten kunnen dan op een landingspagina gated worden aangeboden.

 

Stap 4: lead nurturing, leads kwalificeren en afspraken maken

Zodra er leads binnenkomen, is het van belang deze te kwalificeren en om te zetten in daadwerkelijke afspraken. Wanneer de aantallen erg groot worden kan het zinnig zijn het ‘lead nurturing’ proces te automatiseren. Dit noemen we marketing automation. Daarvoor is slimme technologie beschikbaar. Wanneer de aantallen klein zijn kan er gewoon per email of telefoon contact worden ogenomen.

Stap 5: Afspraken omzetten in deals/nieuwe klanten

Da laatste stap is logischerwijs om tijdens een afspraak de potentiële klant te overtuigen van je dienstverlening als accountantskantoor gebruik te gaan maken. Er zijn behoorlijk wat mogelijkheden om de gemiddelde conversieratio te verbeteren. De conversieratio kun je beïnvloeden met een goede saleskit. Een ‘koffer’ met tools die je meeneemt in afspraken met potentiële klanten: 

  • Factsheets (product/bedrijf/etc.).
  • FAQ (frequently asked questions) sheets. In een salesgesprek worden nooit alle vragen beantwoord. Zorg dat veel vragen grotendeels kunnen worden beantwoord door zo’n FAQ sheet. Vragen creëren onduidelijkheid en onveiligheid en zijn van slechte invloed op de conversie.
  • Calculatiemodel/scan. Hoeveel voordeliger zijn we uit?
  • PPT-presentatie voor het management. Er zijn vaak meerder mensen in een B2B salesproces betrokken: beslissers, beïnvloeders, initiators. Vaak heb je in eerste instantie alleen contact met een initiator. Het is van groot belang voor de conversie om hem/haar ook tools te geven, zoals een goede PPT, om de anderen in het proces te kunnen overtuigen.
  • Referentie’s.
  • Implementatieplan/stappenplan. Dit creëert veiligheid en voorspelbaarheid: het is okee om klant te worden, dit is wat er gebeurd na je beslissing.
  • Nieuws over trends/veranderingen in de branche van de doelgroep.
  • Bedrijfsbrochure van je kantoor.
  • Businesscases/succesverhalen.
  • Nieuws/informatie over gewonnen prijzen en waarderingen.
  • Marktonderzoek uit de markt van de klant.

 

Stap 6: Optimaliseren!

Elke stap voorwaarts is een stap om te leren en nieuwe inzichten op te doen. Een campagne kan continu geoptimaliseerd worden met deze lessen en inzichten. Bij deze optimalisatie zijn dit de essentiële KPI’s om op te sturen:

  • Aantal gegenereerde leads,
  • Aantal website bezoekers,
  • Welke bron converteert het beste van bezoeker naar lead?
  • De conversieratio van website bezoekers naar leads,
  • De conversieratio van leads naar afspraken,
  • De conversieratio van afspraken naar deals,
  • De lead conversietijd van de bovengenoemde conversieratio’s,
  • De cost-per-lead.

Een fundament, maar meer in de komende delen

Er is een grote kans dat je geen marketeer bent. Je bent waarschijnlijk een partner die als verantwoordelijkheid marketing op zijn/haar bordje heeft. Over marketing heb je vaak nauwelijks iets geleerd in je opleiding en echte ervaring buiten de accountancy heb je nooit opgedaan. Ik kan me goed voorstellen dat de bovenstaande zaken als een ‘lawine voelen’. Geen probleem, want je hoeft maar twee dingen te onthouden. Online marketing en met name je website kunnen je enorm helpen met aantrekken van nieuwe klanten. Dit kan effectief in slechts zes stappen. In de volgende delen gaan we op de invulling van deze stappen uitgebreid in.  

Een aantal praktische vragen die je jezelf kunt stellen ter afsluiting:

  • Hoeveel websitebezoekers hebben we per jaar?
  • Hoeveel van deze websitebezoekers laten hun gegevens achter of zoeken contact?
  • Hoeveel van deze contacten worden afspraken?
  • Hoeveel van deze afspraken worden deals?

Over deze serie: marketing die werkt in het accountantskantoor
Voor 70% van de accountantskantoren is nieuwe klanten werven de grootste uitdaging. Dit bleek uit de Accountancy Marketing Barometer. Maar hoe doe je dat eigenlijk? Traditioneel is netwerken, sponsoring, een bijeenkomst of een nieuwe partner met netwerk aantrekken de manier om dit te doen. Echter, met de toenemende concurrentie is dit niet voldoende. Bovendien zijn er veel nieuwe zeer effectieve bewezen methoden om klanten aan te trekken die kantoren nauwelijks gebruiken. Tijd om deze uit de doeken te doen. In deze serie doen we dit met onder andere praktische tips, tools en how-to’s speciaal voor accountantskantoren. Naast dat we het hebben over nieuwe klanten werven, hebben we het ook over hoe je meer kunt halen uit je bestaande klanten.

 

Over Robert van Geenhuizen

Robert van Geenhuizen is business developer en marketeer met veel kennis van accountancy. Deze heeft hij onder andere opgedaan als marketeer bij Twinfield International en als bestuursvoorzitter bij de Tuacc stichting (beweging voor verandering in de  accountancy). Hij begeleidt veel accountantskantoren met het ontwikkelen van bestaande en nieuwe business, met strategievraagstukken. Ook helpt hij deze strategie te laten werken in de dagelijkse praktijk.

 

Categorie: Accountancy, Blog Tags: accountantskantoor, marketing

Tags: accountantskantoor, marketing

Gerelateerde artikelen

10 februari 2022

Waarom een accountantskantoor meer is dan één vennootschap

15 januari 2022

DRV wordt Moore DRV, mth wordt Moore MTH

14 januari 2022

‘Mogelijk hoog risico’ Accon avm noopte Mazars tot wisseling tekenend accountant

6 december 2021

Manifesto stopt ermee

Geef een antwoord Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Meest gelezen

  • RSM verhoogt lonen met 5% wegens inflatie
  • EY compenseert medewerkers met 2600 euro
  • Reputatie accountantskantoren verder onderuit in MT500
  • Accountant Mazars maand doorgehaald vanwege gebrekkige controle bij Mitra-concern

Partnercarrousel

De mogelijkheden omtrent de bewijslast in geval van BTW-fraude   
De evolutie van accountancy
Visma Pinkweb logo
Do’s en don’ts bij het werven van personeel
Banken introduceren nieuwe bankkoppelingen
Exact logo
Een complete ‘productiestraat’ | Harvest Finance
Yuki logo 042021
Recruit jij accountancytalent op basis van soft skills?
Veilig werken op het wifi-netwerk van Starbucks is mogelijk
Integrated Accounting: controle en inzicht over alle processen

GAC is leverancier van Microsoft Dynamics 365 …  

Een werkdag zónder automatisering? Onvoorstelbaar voor Alfa Accountants en Adviseurs
Bedrijfsoverdracht | Maak het je klant gemakkelijk
‘Met de informatie uit het systeem ben je iedereen altijd een stap voor’
Hoe je rendement wint door een geautomatiseerde backoffice?
Sancties tegen Rusland legt noodzaak tot actuele klantdossiers voor accountantskantoren bloot
Hoe werkgevers medewerkers met schulden kunnen helpen
In gesprek met accountants over SharePoint
‘Een volledige SBR Jaarrekening is nodig om de bank het juiste inzicht te geven’
Hoe online facturatiesoftware het verschil maakt voor Finovion  
Laat de waan van de dag niet regeren
De digitale handtekening: wat moet je er als accountant over weten?
Fiscount en Markus Verbeek Praehep gaan opleidingsaanbod combineren
Qics NEN en ISO 27001 en NEN 7510 gecertificeerd
Van bv naar eenmanszaak; wat zijn de fiscale gevolgen?
Sander Zeijlemaker (MIT): ‘Cybersecurity ook een zaak van financials’
Van reactief naar proactief benaderen van uw cliënten (6 tips)
keurmerk ritregistratie
Geld besparen met BTW over privégebruik auto
10 belangrijke lessen uit de coronarechtspraak voor de accountancybranche
Credion
Credion Den Haag breidt uit naar Delft-Westland
Leergang Herstructureringsdeskundige voor accountants wordt herhaald

Checkpoints van Fiscount en AV

Abonneer nieuwsbrief AV

Vacatures

Ervaren assistent-accountant en afgestudeerde AA-er
WEA Accountants & Adviseurs
Zelfstandig Assistent Accountant, Barendrecht
Visser & Visser
Accountant Internationaal
Visser & Visser
Professional – Loonadministrateur Onderwijs
Van Oers
Tax Manager
Crop
Specialist sociale zekerheid
Fiscount
Financial Controller
ENTRPNR
Assistent Accountant (32-40 uur per week in Alphen aan den Rijn, Gouda of Ridderkerk)
Lansigt
Zelfstandig assistent accountant samenstel
SNP Adviseurs
Fiscount zoekt accountants (AA/RA)
Fiscount
Partner & Externe Accountant
Coney
Assistent accountant controlepraktijk
Scab
Manager Assurance
CROP
Senior IT-Audit Professional
CROP
Medewerker Financiële administratie (m/v/x) 24-40 uur, Den Haag
Duits-Nederlandse Handelskamer
Assistent Accountant, Ede 24 – 40 uur
Schuiteman
Senior Assistent Accountant
Schuiteman
Accountant AA (24-40 uur) – Beverwijk
De Hooge Waerder
Compliance officer vaktechneut (24-32 uur in overleg)
UNP accountants adviseurs
Ervaren accountmanager
Fiscount
(Junior) Assistent Accountant Controlepraktijk (Audit)
Boon Accountants Belastingadviseurs/ Boon Registeraccountants
(Junior) Assistent Accountant Samenstelpraktijk
Boon Accountants Belastingadviseurs/ Boon Registeraccountants
Relatiebeheerder
Scab
Klantmanager
Finance Plus
Opdrachtleider met belangstelling om ook ITGC thema op te pakken
Coney
Accountant (AA/RA)
SMK Accountants
Assistent Controlepraktijk (24-40 uur) – Alkmaar
De Hooge Waerder
Beginnend assistent-accountant samenstelafdeling
SMK Accountants
Staff Compilation
CROP
Accountant AA (24-40 uur per week in Alphen aan den Rijn of Gouda)
Lansigt
Fiscaal medewerker accountantspraktijk
Van der Vlugt Accountants
Assistent Accountant, 32 – 40 uur Goes
acconavm
Jaarrekening Specialist, Dordrecht
Visser &Visser
Controleleider
Boon Accountants Belastingadviseurs/ Boon Registeraccountants
Beginnend Assistent-Accountant 
KRC Van Elderen
Assistent accountant – samenstelpraktijk
Scab
Accountmanager Accountant AGRO
acconavm
Ervaren controleleider (fulltime)
UNP accountants adviseurs
Accountant manager samenstel in Middelburg
Moore DRV
Gevorderde assistent accountancy MKB- Beek -Maastricht
acconavm
Senior Supervisor Assurance
CROP
Relatiebeheerder BonsenReuling Doetinchem
BonsenReuling
Senior Assistent Accountant RA
Share Impact Accountants
Accountant relatiebeheerder in Rotterdam
Moore DRV
Fiscalist
Extendum
Boekhouder – Accounting & Treasury (m/v/x) 20-24 uur, Amsterdam en hybride
Duits-Nederlandse Handelskamer
Senior Assistent Accountant Controlepraktijk
Boon Accountants Belastingadviseurs/ Boon Registeraccountants
Controleleider (32-40 uur per week in Alphen aan den Rijn of Ridderkerk)
Lansigt
Ervaren agro-fiscalist | HBO | WO | 24 – 40 uur | Thuiswerken | Groot netwerk
Ervaren accountantsadviseurs (AA/RA)| HBO | 24 – 40 uur | Thuiswerken | Groot netwerk
Fiscount
Assistent accountant samenstelpraktijk
Van der Vlugt Accountants
Senior Accountant / Teamleider Samenstelpraktijk, vestiging Barneveld
Visser & Visser
Supervisor Compilation
CROP
Controleleider in Terneuzen
DRV
Ondernemende Belastingadviseur
Boon Accountants Belastingadviseurs/ Boon Registeraccountants
Assistent accountant
Rikst
Accountant, Amstelveen
Stolwijk Registeraccountants en Belastingadviseurs
Accountant Internationaal
Visser & Visser
Salarismedewerker Interim en Detachering
Rikst
Fiscalist
SNP Adviseurs
IT auditor Alphen aan den Rijn, Ridderkerk
Lansigt
Assistent Accountant, Oud-Beijerland
Visser & Visser
Fiscount zoekt een specialist sociale zekerheid
Fiscount
Assistent Accountant
Schuiteman
Controleleider  
Scab
Assistent Accountant (24-40 uur) – Alkmaar/Heerhugowaard/Beverwijk
De Hooge Waerder
Werken als Salarismedewerker Interim en Detachering
Rikst
Assistent accountant Controlepraktijk
Van der Vlugt Accountants
Gevorderd Assistent Audit (32-40 uur per week in Alphen aan den Rijn, Gouda of Ridderkerk) 
Lansigt
Fiscount Fiscalisten
Fiscount
Manager bij Coney Accountancy & Analytics (min 32 uur)
Coney
Senior Assistant Accountant RA – Alkmaar, Amsterdam, Hoofddorp, Utrecht, Rotterdam, Eindhoven en Heerlen
RSM
Adviseur MKB Accountancy
NBA
(Senior) marketeer
Fiscount
Assistent-Accountant (gevorderd) / aankomend adviseur MKB
KRC Van Elderen
Assistent-Accountant (gevorderd)
KRC Van Elderen
Senior Assistent Accountant Samenstel​praktijk
Boon Accountants Belastingadviseurs/ Boon Registeraccountants
Supervisor Assurance
CROP
(Zelfstandig) assistent-accountant
van de Kamp & van Gelder
Controleleider
SNP Adviseurs
Supervisor Compilation
CROP
(Senior) controller / teamleider Rotterdam
Yaarwerk
Assistent accountant in Breda
Moore DRV
Manager accountancy samenstelpraktijk
acconavm
Ervaren fiscalist-estate planner
Fiscount
Ervaren allround fiscalisten in Noord-West en Oost-Nederland
Fiscount
Relatiebeheerder zelfstandig (fulltime)
UNP accountants adviseurs
Relatiebeheerder Accountancy
Visma
Administratief consulent (32-40 uur)
BROADSTREET
Manager Accountancy & Advies
Lentink De Jonge
Assistent Accountant in audit & iAccountancy Praktijk
Coney
Professional – Loonadministrateur
Van Oers Accountancy & Advies
Professional – Medewerker accountancy
Van Oers
Fiscaal jurist
WEA Accountants & Adviseurs
Product Marketing Specialist Accountancy
Visma
Gevorderd assistent accountant in Sliedrecht
Moore DRV
Supervisor Assurance
CROP
Junior administratief medewerker Nieuwegein, 32-40 uur
van helder
Relatiebeheerder / Accountant
KRC Van Elderen
Startend assistent accountant (fulltime)
UNP accountants adviseurs

Accountancy Vanmorgen (AV) is het platform voor accountants en iedereen die geïnteresseerd is in nieuws, trends, ontwikkelingen, achtergronden en wetenswaardigheden in en rond accountancy en ondernemerschap.

Accountancy Vanmorgen is een uitgave van MOCuitgevers.

 

Categorie

  • Nieuws
  • Blog
  • Partners
  • Software
  • Opleidingen
  • Vacatures
  • AV-events

Info

  • Over ons
  • Adverteren
  • Vrienden
  • Contact
  • Shop
  • Algemene voorwaarden MOCuitgevers
  • Annuleringsvoorwaarden
  • Privacybeleid
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Mail
Cookies
Om u beter van dienst te kunnen zijn, maakt Accountancy Vanmorgen gebruik van cookies. Klik op instellingen om de cookie instellingen te wijzigen.
  • Ik ga akkoord
  • Instellingen
  • Functionele cookies zijn noodzakelijk voor de werking van deze website.
  • We gebruiken Google Analytics, netjes geanonimiseerd.
  • We gebruiken de marketing cookies om gepersonaliseerde advertenties te tonen.
  • Annuleren
  • Ik ga akkoord

Instellingen