• Nieuws
    • Accountancy
    • Fiscaal
    • Vaktechniek
  • Blog
  • Thema
    • AV1 2023: Lifestyle en carrière
    • AV3 2022: ICT en Kengetallen
    • AV2 2022 : Bedrijfsoverdracht
    • AV1 2022: Lifestyle en carrière
    • Checkpoints
    • Corona
  • Partners
  • Software
  • Opleidingen
  • Vacatures
    • Kantoren
  • Kennisdocs
  • Events
    • Nationale salarisdag
  • AV Top 50
    • AV-Top 50 | 2022
    • AV-Top 50 | 2021
  • Over ons
  • Adverteren
  • Vrienden
  • Contact
  • Nieuwsbrief
  • STAP-budget
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Mail
  • Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst
  • Over ons
  • Adverteren
  • Vrienden
  • Contact
  • Nieuwsbrief
  • STAP-budget
Accountancy Vanmorgen

  • Nieuws
    • Accountancy
    • Fiscaal
    • Vaktechniek
  • Blog
  • Thema
    • AV1 2023: Lifestyle en carrière
    • AV3 2022: ICT en Kengetallen
    • AV2 2022 : Bedrijfsoverdracht
    • AV1 2022: Lifestyle en carrière
    • Checkpoints
    • Corona
  • Partners
  • Software
  • Opleidingen
  • Vacatures
    • Kantoren
  • Kennisdocs
  • Events
    • Nationale salarisdag
  • AV Top 50
    • AV-Top 50 | 2022
    • AV-Top 50 | 2021
Home » Robert van Geenhuizen: Hoe kan ik als accountantskantoor meer klanten werven met mijn website?

Robert van Geenhuizen: Hoe kan ik als accountantskantoor meer klanten werven met mijn website?

Accountancy, Blog

23 april 2015 door Accountancy Vanmorgen

Accountancy Vanmorgen

Misschien wel het minst goed benutte middel in het aantrekken van nieuwe klanten voor accountantskantoren is de website. In veel gevallen vervult deze een rol van ‘uithangbord’ en wordt deze niet proactief benut. Dat er veel kansen zijn weet ik uit ervaring. In veel cases van mijn cliënten genereren we honderden, tot soms duizenden leads met gezonde conversieratio’s, ook bij accountantskantoren. Maar hoe werkt dit dan precies? Hoe kun je dit ook bereiken in jullie accountantskantoor?

In zes stappen meer klanten met je website

De onderstaande stappen leggen uit hoe je als accountantskantoor structureel meer klanten kunt werven. Alle onderdelen hieruit zal ik in de volgende delen van deze serie uitgebreid bespreken.Voordat we de stappen uitgebreider bespreken, zal ik ze eerst benoemen:

  • Stap 1: met welke content kunnen we de aandacht trekken van een potentiële klant, laagdrempelig met ze in contact treden en hun contactgegevens krijgen?
  • Stap 2: Presentatie van de content op een landingspagina
  • Stap 3: de landingspagina promoten
  • Stap 4: lead nurturing, leads kwalificeren en afspraken maken
  • Stap 5: Afspraken omzetten in deals/nieuwe klanten
  • Stap 6: Optimaliseren!

 

 

Stap 1: met welke content kunnen we de aandacht trekken van een potentiële klant, laagdrempelig met ze in contact treden en hun contactgegevens krijgen?

Mijn ervaring is dat op websites vrijwel nooit de ‘meer informatie’ formulieren worden ingevuld. Ook worden er vrijwel nooit in B2B zomaar online diensten verkocht. De uitzondering hierop is het aanbieden van software. Maar zelfs daar is vaak een proefabonnement noodzakelijk. In de praktijk blijken er veel effectievere methodes te zijn om van bezoekers leads te maken. Leads zijn in dit geval potentiële klanten van je accountantskantoor die mogelijk interesse hebben in je dienstverlening. Van bezoekers leads maken kan met zogenaamde ‘focuscontent’. Content die, onafhankelijk van de vorm, interessant is voor de doelgroep en zo potentiële klanten verleid hun gegevens achter te laten. Content die potentiële klanten helpt met een taak die ze willen of moeten vervullen. Content die een pijn helpt te verzachten, een probleem oplost of een gewenste winst creëert. Content die ook raakvlakken heeft met de dienstverlening/het merk van je accountantskantoor. Focuscontent zorgt voor kwalitatief goede leads. De content kan in verschillende vormen, denk aan:

  • Een whitepaper over een voor de doelgroep actueel relevant onderwerp,
  • Een bespaartest of een ander soort test,
  • Een scan,
  • Een trendrapportage,
  • Een relevant onderzoek voor de doelgroep,
  • Een (online) videocursus,
  • Een ROI-calculator,
  • Een offline evenement,
  • Een infographic,
  • Een koopgids,
  • Een quiz,
  • Een e-book,
  • Toegang geven tot how-to-video’s,
  • Een presentatie,
  • Een webinar over een relevant en actueel onderwerp,
  • Een toolkit,
  • Geef een gratis offline of online cursus of workshop weg,
  • Organiseer een (online) competitie/challenge/hackaton.

Voor de duidelijkheid. Toegang tot de bovenstaande content is ‘gated’. Bezoekers moeten om toegang te verkrijgen hun persoonlijke gegevens achterlaten. Denk aan een e-mail adres of een telefoonnummer. Voorbeelden:

  • Een scan: wat voor type accountant ben jij?  
  • Een whitepaper: het perfecte team samenstellen in het accountantskantoor,
  • Een onderzoek: Accountancy Marketing barometer http://humanwize.nl/accountancy-marketing-barometer/.

 

Stap 2: Presentatie van de content op een landingspagina

Content aanbieden is niet genoeg. De doelgroep ervan op de hoogte brengen is essentieel. Dat kan heel goed op een speciale pagina, een landingspagina. Een landingspagina is een pagina met een helder doel. Alles op die pagina is ontworpen voor dat ene doel. Bijvoorbeeld om de bezoeker te verleiden om een whitepaper te downloaden. Alles wat niet aan dat doel bijdraagt wordt verwijderd. In alle communicatie wordt verwezen naar deze pagina. Het voordeel hiervan is ook dat we met slimme technieken de pagina kunnen monitoren en optimaliseren. Denk hierbij aan eye-tracking, heatmaps, Google Analytics, A-B testing, etc. Staat een Call-to-Action button op de juist plek? Moeten we een artikelkop aanpassen? Meer hierover in volgende delen van deze serie. Voorbeelden van landingspagina’s zijn:

  • http://3xslimmer.nl/
  • http://www.inspireertbeterondernemen.nl/belbin-voor-accountantskantoren/
  • http://www.inspireertbeterondernemen.nl/de-accountancyscan/

Een landingspagina moet aantrekkelijk zijn. Bijen landen immers op de bloem omdat deze aantrekkingskracht heeft, een slim mechanisme van onze natuur. Ik besteed dan ook graag veel tijd een esthetische aspecten van een pagina om de aantrekkingskracht te vergoten. Dit moetniet alleen visueel, maar ook tekstueel. Een goede kop kan veel aantrekkingskracht hebben. 

 

Stap 3: de landingspagina promoten

Met stap 1 en 2 ontwikkel je een aantrekkelijk aanbod om laagdrempelig in contact te komen met potentiële doelgroepen. Echter, onbekend maakt onbemind. Hoe kun je je doelgroep van je landingspagina op de hoogte brengen? Dit kan grofweg op drie manieren: betaald, verdiend/ owned en middels een partnership. 

Bij promotie van de landingspagina via betaalde media moet je denken aan:

  • Google Adwords,
  • Banners advertenties op website waar de doelgroep vaak en veel komt,
  • Youtube Ads,
  • Facebook Ads,
  • LinkedIn Ads,
  • Promoted Tweets,
  • Banners in e-mail nieuwsbrieven van bijvoorbeeld vakmedia,
  • Online banners op websites van vakmedia, bijvoorbeeld in de accountancy: http://www.accountant.nl/,
  • Advertorials in e-mail nieuwsbrieven van vakmedia,
  • Sponsoring (indirecte vorm),
  • Advertenties in vakmedia (indirecte vorm),
  • Beurzen / evenementen (indirecte vorm),
  • Televisie en / of radio (indirecte vorm),
  • Outdoor advertentie’s op bijvoorbeeld billboards e.d. (indirecte vorm).

Promotie van de landingspagina via verdiende/owned media kan o.a. als volgt:

  • Blogs,
  • Slideshare presentatie,
  • PR,
  • Youtube/Vimeo-video,
  • SEO,
  • Gastblogs,
  • Sociale media, zoals Facebookberichten of tweets,
  • Posts op forums,
  • Posts in LinkedIn en/of Facebookgroepen,
  • LinkedIn blogs,
  • Banners op eigen populaire websites,
  • Promotie via de huidige klantengroep en zo hun netwerk bereiken.

Promotie van de landingspagina via een partnership kan als volgt. In veel gevallen zijn er in branches of voor segmenten al partijen die een goede relatie hebben met de potentiële klanten. Zogenoemde communicatiekanalen. De deur staat open en er is vertrouwen. Denk hierbij aan een brancheorganisatie of een softwareleverancier. In deze gevallen is het vaak goed mogelijk om een gezamenlijk belang te vinden en zoelkaars resources te gebruiken. Denk daarbij aan een e-mailcontactenlijst. Daarvoor kan in voorkomende gevallen ook worden betaald. Zo hoeven de adressen niet zelf verzameld te worden en kan de doelgroep direct via een nieuwsbrief worden bereikt. De effectiviteit is vaak groot omdat de afzender al reeds een betrouwbare en vertrouwde partij is. Een activiteit waarin een gezamenlijk belang ontstaat is bijvoorbeeld het doen van een onderzoek. Een onderzoek genereert vaak publiciteit die voor beide partijen positief kan zijn. De resultaten kunnen dan op een landingspagina gated worden aangeboden.

 

Stap 4: lead nurturing, leads kwalificeren en afspraken maken

Zodra er leads binnenkomen, is het van belang deze te kwalificeren en om te zetten in daadwerkelijke afspraken. Wanneer de aantallen erg groot worden kan het zinnig zijn het ‘lead nurturing’ proces te automatiseren. Dit noemen we marketing automation. Daarvoor is slimme technologie beschikbaar. Wanneer de aantallen klein zijn kan er gewoon per email of telefoon contact worden ogenomen.

Stap 5: Afspraken omzetten in deals/nieuwe klanten

Da laatste stap is logischerwijs om tijdens een afspraak de potentiële klant te overtuigen van je dienstverlening als accountantskantoor gebruik te gaan maken. Er zijn behoorlijk wat mogelijkheden om de gemiddelde conversieratio te verbeteren. De conversieratio kun je beïnvloeden met een goede saleskit. Een ‘koffer’ met tools die je meeneemt in afspraken met potentiële klanten: 

  • Factsheets (product/bedrijf/etc.).
  • FAQ (frequently asked questions) sheets. In een salesgesprek worden nooit alle vragen beantwoord. Zorg dat veel vragen grotendeels kunnen worden beantwoord door zo’n FAQ sheet. Vragen creëren onduidelijkheid en onveiligheid en zijn van slechte invloed op de conversie.
  • Calculatiemodel/scan. Hoeveel voordeliger zijn we uit?
  • PPT-presentatie voor het management. Er zijn vaak meerder mensen in een B2B salesproces betrokken: beslissers, beïnvloeders, initiators. Vaak heb je in eerste instantie alleen contact met een initiator. Het is van groot belang voor de conversie om hem/haar ook tools te geven, zoals een goede PPT, om de anderen in het proces te kunnen overtuigen.
  • Referentie’s.
  • Implementatieplan/stappenplan. Dit creëert veiligheid en voorspelbaarheid: het is okee om klant te worden, dit is wat er gebeurd na je beslissing.
  • Nieuws over trends/veranderingen in de branche van de doelgroep.
  • Bedrijfsbrochure van je kantoor.
  • Businesscases/succesverhalen.
  • Nieuws/informatie over gewonnen prijzen en waarderingen.
  • Marktonderzoek uit de markt van de klant.

 

Stap 6: Optimaliseren!

Elke stap voorwaarts is een stap om te leren en nieuwe inzichten op te doen. Een campagne kan continu geoptimaliseerd worden met deze lessen en inzichten. Bij deze optimalisatie zijn dit de essentiële KPI’s om op te sturen:

  • Aantal gegenereerde leads,
  • Aantal website bezoekers,
  • Welke bron converteert het beste van bezoeker naar lead?
  • De conversieratio van website bezoekers naar leads,
  • De conversieratio van leads naar afspraken,
  • De conversieratio van afspraken naar deals,
  • De lead conversietijd van de bovengenoemde conversieratio’s,
  • De cost-per-lead.

Een fundament, maar meer in de komende delen

Er is een grote kans dat je geen marketeer bent. Je bent waarschijnlijk een partner die als verantwoordelijkheid marketing op zijn/haar bordje heeft. Over marketing heb je vaak nauwelijks iets geleerd in je opleiding en echte ervaring buiten de accountancy heb je nooit opgedaan. Ik kan me goed voorstellen dat de bovenstaande zaken als een ‘lawine voelen’. Geen probleem, want je hoeft maar twee dingen te onthouden. Online marketing en met name je website kunnen je enorm helpen met aantrekken van nieuwe klanten. Dit kan effectief in slechts zes stappen. In de volgende delen gaan we op de invulling van deze stappen uitgebreid in.  

Een aantal praktische vragen die je jezelf kunt stellen ter afsluiting:

  • Hoeveel websitebezoekers hebben we per jaar?
  • Hoeveel van deze websitebezoekers laten hun gegevens achter of zoeken contact?
  • Hoeveel van deze contacten worden afspraken?
  • Hoeveel van deze afspraken worden deals?

Over deze serie: marketing die werkt in het accountantskantoor
Voor 70% van de accountantskantoren is nieuwe klanten werven de grootste uitdaging. Dit bleek uit de Accountancy Marketing Barometer. Maar hoe doe je dat eigenlijk? Traditioneel is netwerken, sponsoring, een bijeenkomst of een nieuwe partner met netwerk aantrekken de manier om dit te doen. Echter, met de toenemende concurrentie is dit niet voldoende. Bovendien zijn er veel nieuwe zeer effectieve bewezen methoden om klanten aan te trekken die kantoren nauwelijks gebruiken. Tijd om deze uit de doeken te doen. In deze serie doen we dit met onder andere praktische tips, tools en how-to’s speciaal voor accountantskantoren. Naast dat we het hebben over nieuwe klanten werven, hebben we het ook over hoe je meer kunt halen uit je bestaande klanten.

 

Over Robert van Geenhuizen

Robert van Geenhuizen is business developer en marketeer met veel kennis van accountancy. Deze heeft hij onder andere opgedaan als marketeer bij Twinfield International en als bestuursvoorzitter bij de Tuacc stichting (beweging voor verandering in de  accountancy). Hij begeleidt veel accountantskantoren met het ontwikkelen van bestaande en nieuwe business, met strategievraagstukken. Ook helpt hij deze strategie te laten werken in de dagelijkse praktijk.

 

Categorie: Accountancy, Blog Tags: accountantskantoor, marketing

Tags: accountantskantoor, marketing

Gerelateerde artikelen

6 maart 2023

Faillissement accountantskantoor Progress opgeheven

15 februari 2023

RS Finance gaat verder als accountantskantoor

8 november 2022

Accountants- en administratiekantoor onder een dak: RA veroordeeld vanwege onduidelijke verantwoordelijkheden

7 november 2022

Jubilerend Scab trakteert op pannenbier

Geef een reactie Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Hoofdsponsor

Soft skills van onschatbare waarde in technologietijdperk

Partnercarrousel

Exact logo
Exact Live: Hoe kan software-innovatie bijdragen aan toekomstbesteding groeien?
Zo regel je efficiënt een statutenwijziging
Verduurzaming zorgt voor meer groene businesscases
Silverfin en PKIsigning ontwikkelen software-integratie voor accountants
Yuki logo 042021
Duurzaamheidsmonitor van Visma-bedrijven Yuki en SmartTrackers maakt verplichte rapportage toegankelijk voor mkb
Hoeveel is kennis waard?

GAC is leverancier van Microsoft Dynamics 365 …  

Coronabetalingsregeling houdt op: wat kan je als accountant voor je klant doen?
Vakantie tijdens verlof en verzuim, hoe zit dat precies?
Like-IT
Hoe bereid je je als accountant voor op een toezichthouder van de WWFT?
Caseware nieuw aug 2022
Reanda als eerste in Nederland aan de slag met AUDIT+ van Caseware
Soft skills van onschatbare waarde in technologietijdperk
Uitbreiding NT Middelgroot faciliteert aanleveren van één dataset aan KvK en bank voor middelgrote ondernemingen
Visma Pinkweb logo
Verhoog werkgeluk door efficiënter werken
Fiscount en Markus Verbeek Praehep gaan opleidingsaanbod combineren
Vier tips voor een beheersbare planning voor accountants
Koen Scheepers adviseur bij Credion
Het belang van een passende bedrijfscultuur
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid, terwijl Brussel voortraast
Accountmanager op non-actief gesteld wegens ongewenste appjes
Data is de sleutel voor minder werkdruk bij accountantskantoren
PSD2, wat moet je ermee?
Zeven feitjes over vakantiegeld

CONTENT MARKETING VOOR DE FINANCIËLE SECTOR Maak je …  

De impact van een hack op de jaarrekening van een bedrijf
Adviseren op basis van realtime accounting – laat de tools voor je werken
Wat te doen bij een datalek? Onderneem deze stappen!
AV-Top 50 | Boekhoudsoftware met een ziel
Wat moet je doen als je op een phishinglink hebt geklikt?
KANS-klachten door beeldschermwerk voorkomen
Het Cloud document management systeem, speciaal voor de accountancy
Het einde van papierwerk: hoe automatische factuurverwerking het verschil maakt
Veilig mailen als accountant? Zo doe je dat
Maximaal profiteren van Microsoft 365? Zo doe je dat in 6 stappen met Power BI

Meest gelezen

  • Van Rij ziet verplaatsen eigen woning naar box 3 niet zitten
  • Wat is er toch met de voorlopige jaarrekening?
  • ‘Nieuwe box 3-belasting desastreus voor startups’
  • Jaarrekeningen 2019/2020 nog altijd niet samengesteld: onbereikbare AA doorgehaald

Checkpoints van Fiscount en AV

Abonneer nieuwsbrief AV

Vacatures

Belastingadviseur
Flynth
(senior) Medewerker aangiftepraktijk
Scab
Gevorderd assistent-accountant / beginnend controleleider
KRC Van Elderen
Senior financial auditor
Gemeente Haarlem
Controleleider
Lansigt
Beginnend assistent-accountant MKB duaal
Moore MTH
Senior accountant relatiebeheerder mkb in Bergen op Zoom
Moore DRV
Gevorderd Assistent Accountant | Hoofddorp, Amersfoort, Arnhem, Ede en Utrecht
CROP
IT Auditor
Lansigt
Ervaren Assistent-Accountant (32 – 40 uur)
Jongejan & Partners
Belastingadviseur BTW – Venlo
Flynth
Assistent Audit
Lansigt
Accountant Agro
Flynth
Senior Supervisor Assurance | Amersfoort, Arnhem, Ede, Hoofddorp en Utrecht
CROP
Werkperiode Junior assistent accountant samenstelpraktijk
Scab
Manager Assurance | Amersfoort, Arnhem, Ede, Hoofddorp en Utrecht
CROP
ASSISTENT-ACCOUNTANT (24 – 40 uur)
Jongejan & Partners
Controleleider
WEA Gouda
Assistent Accountancy en Advies
HLB Witlox
Assistent Accountant Agro
Flynth
Medewerker Facturatie
Flynth
Officemanager
van Helder
Senior Assistent Accountant Audit
HLB Witlox Van den Boomen
Adviseur internationaal
Flynth
Docent Accountancy (1,0 fte)
Hogeschool van Amsterdam
Accountant RA (Nijmegen)
Konings & Meeuwissen
Gevorderd Assistent Accountant
Moore MTH
Senior Assistent Accountant Audit
Flynth
Assistent-Accountant
Yours Accountancy
Assistent Accountant
Marshoek
Relatiebeheerder MKB
Moore MTH
(Junior) Accountant
Lansigt
Director accountancy & advies
Baker Tilly
Supervisor Assurance | Amersfoort, Hoofddorp, Ede, Arnhem en Utrecht
CROP
Controleleider Supermarkten
Lansigt
Traineeship Accountancy Alphen aan den Rijn
Lansigt
Relatiebeheerder – 32-40 uur p.w | Brielle
WEA Deltaland
Relatiebeheerder / Accountant MKB
Moore MTH
Senior assistant audit in Zeeland
Moore DRV
Meewerkstage Accountancy
Flynth
Floormanager / Assistent – Accountant
Jongejan & Partners
Director accountancy & advies
Baker Tilly
Medewerker Belastingadvies
Flynth
Gevorderd assistent accountant • Dordrecht
WEA Deltaland
Gevorderd Assistent Accountant Gouda
Lansigt
Beginnend assistent-accountant MKB
Moore MTH
(zelfstandig) Assistent-accountant
van de Kamp & van Gelder
Supervisor audit in Oud-Beijerland
Moore DRV
Assistent-Accountant (gevorderd) – Wezep
KRC Van Elderen
Senior manager Accountancy general practice samenstelpraktijk te Arnhem
Klop
Ondernemende Belastingadviseur (32-40 uur)
Boon Accountants Belastingadviseurs/ Boon Registeraccountants
Relatiebeheerder / Accountant MKB
Moore MTH
Belastingadviseur Agro
Flynth
Financieel administratief medewerker
Fiscount
Beginnend assistent-accountant MKB
Moore MTH
Vennotabel Directeur audit RA
Klop
Gevorderd Assistent Accountant (Assurance)
KRAMERKUIPER accountants|adviseurs
Allround vennotabel accountant RA – Den Haag
Klop & Partners B.V.
Controleleider
Moore MTH
Relatiebeheerder Accountancy & Advies | Amersfoort en Ede
CROP
Voorzitter en een lid Raad van Commissarissen Countus Groep B.V.
Countus Groep B.V.
Assistent Accountant Audit
HLB Witlox Van den Boomen
Gevorderd assistent-accountant MKB
Moore MTH
Assistent-Accountant controlepraktijk (beginnend)
KRC Van Elderen
Fiscalist (24-40 uur) – Alkmaar
De Hooge Waerder
Vennotabel AA/RA manager te Aalsmeer
Klop & Partners
Boekhouder
Gelders Genootschap
Zelfstandig Assistent Accountant voor samenstelpraktijk (32-40 uur)
KRAMERKUIPER accountants|adviseurs
Manager audit
Moore MTH
Opdrachtmanager Accountancy & Advies
Witlox van den Boomen
(Senior) Manager Accountancy & Advies
HLB Witlox Van den Boomen
Ervaren assistent-accountants samenstelpraktijk (dit betreft meerdere vacatures)
WEA Gouda
Zelfstandig Assistent Accountant | Amersfoort, Ede, Hoofddorp en Utrecht
CROP
Manager Accountancy en Advies
HLB Witlox Van den Boomen
Assistent Accountant (24 – 40 uur)
Flynth
Werkstudent accountancy MKB
Moore MTH
Relatiebeheerder – Accountant
Moore MTH
Vennotabel RA external auditor te Amsterdam
Klop & Partners
Senior Manager Samenstelpraktijk
RSM
Aankomend Accountant-Administratieconsulent
Yours Accountancy
Senior external auditor/aankomend vennoot
Klop
Adviseur Corporate Finance (32-40 uur) – Alkmaar
De Hooge Waerder
Vacature gevorderd assistent accountant
WEA Deltaland
Assistent-Accountant (zelfstandig)
KRC Van Elderen
Controleleider
Moore MTH
Assistent Accountant Samenstel
Lansigt
Financieel administratief medewerker
Scab
Manager audit
Moore MTH
Externe Accountant
Coney Minds
Assistent Accountant (24 – 40 uur)
Flynth
Data-Scientist (medior)
Coney Minds
Cost Accountant
Top Onions
Medewerker Aangiftepraktijk
Yours Accountancy
Assistent-Accountant (gevorderd) / aankomend adviseur mkb – Zwolle
KRC Van Elderen
Accountant AA of RA voor samenstelpraktijk (32-40 uur)
KRAMERKUIPER accountants|adviseurs
Senior Manager Accountancy & Advies | Ede
CROP
Relatiebeheerder / Accountant MKB
Moore MTH
Beginnend Belastingadviseur (32-40 uur) – Beverwijk of Haarlem
De Hooge Waerder
Supervisor audit in Brabant
Moore DRV
Intern Controller/ Auditor
Gemeente Heerde

Accountancy Vanmorgen (AV) is het platform voor accountants en iedereen die geïnteresseerd is in nieuws, trends, ontwikkelingen, achtergronden en wetenswaardigheden in en rond accountancy en ondernemerschap.

Accountancy Vanmorgen is een uitgave van MOCuitgevers.

 

Categorie

  • Nieuws
  • Blog
  • Partners
  • Software
  • Opleidingen
  • Vacatures
  • AV-events

Info

  • Over ons
  • Adverteren
  • Vrienden
  • Contact
  • Shop
  • Algemene voorwaarden MOCuitgevers
  • Annuleringsvoorwaarden
  • Privacybeleid
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Mail
Cookies
Om u beter van dienst te kunnen zijn, maakt Accountancy Vanmorgen gebruik van cookies. Klik op instellingen om de cookie instellingen te wijzigen.
  • Ik ga akkoord
  • Instellingen
  • Functionele cookies zijn noodzakelijk voor de werking van deze website.
  • We gebruiken Google Analytics, netjes geanonimiseerd.
  • We gebruiken de marketing cookies om gepersonaliseerde advertenties te tonen.
  • Annuleren
  • Ik ga akkoord

Instellingen