HLB van Daal & Partners gaat per 1 januari 2016 de salarisadministratie van haar klanten volledig verzorgen in Loket.nl. Het kantoor heeft een contract van vijf jaar afgesloten met het in salarisverwerking gespecialiseerde bedrijf uit Tilburg.
Met ingang van het nieuwe jaar wordt de salarisadministratie van zo’n tweeduizend werkgevers in Loket.nl ondergebracht. De keuze van HLB Van Daal & Partners om over te stappen naar Loket.nl werd mede gebaseerd op de vele mogelijkheden die Loket.nl biedt in het gebruik van HRM-functionaliteiten.
Filosofie
In de zoektocht naar een nieuwe partner voor haar salaris- en personeelsadministratie zocht het tien vestigingen tellende accountantskantoor in de eerste plaats naar een volledige cloudoplossing. In deze soort oplossing is Loket.nl in de wereld van personeel en arbeid echter natuurlijk niet uniek. Partner Frank Peters licht toe waarom het kantoor de voorkeur aan Loket.nl gaf: ‘De belangrijkste reden om voor Loket.nl te kiezen, was de filosofie van het bedrijf. De aanvullende modules die Loket.nl biedt, zoals signalen, dossiervorming en verlofregistratie, sluiten aan bij de wijze waarop wij nog meer willen gaan werken.’
Efficiencyslag
De hoeveelheid salarisstroken die naar verhouding vanuit Loket.nl kunnen worden gedraaid, was een ander belangrijk pluspunt voor de organisatie in de besluitvorming. Peters: ‘Daarnaast sprak de efficiencyslag die we met Loket.nl kunnen bereiken ons erg aan.’ Salarisverwerking blijft onderdeel van de werkzaamheden van de salarisadministrateurs bij HLB. De komende jaren wil de organisatie haar klanten steeds meer gaan adviseren op het gebied van HRM. ‘Daar kunnen we Loket.nl uitstekend bij gebruiken’, is de inschatting van Peters. ‘Hoe meer HRM-functionaliteiten van Loket.nl we faciliteren, des te meer kunnen we betekenen voor onze klanten. We gaan alle modules voor hen openzetten en streven naar een maximaal gebruik.’
Geef een reactie