Nee dit gaat niet over vakantie. Ik kan niets anders zeggen. Ik ben liever lui en slim dan dom en hardwerkend. Daarom doet het me zo’n pijn dat accountants vaak nog veel te hard werken als het gaat om sales & marketing.
Er zijn zoveel slimme mogelijkheden, tools en methodes om het jezelf makkelijker te maken. Zeker vandaag de dag/ Vaak is het onwetendheid. Gelukkig maar. Want wat als je nou eens in de helft van de tijd dubbel zoveel zou kunnen bereiken? Tijd dus om dingen vooral slimmer te gaan doen. Tijd om lui te mogen zijn. Klaar met die verspillingen.
100%
Ik ga het over nog meer onderwerpen hebben, maar deze keer wil ik het hebben over salesgesprekken. Ik weet het; het is een ongebruikelijke naam, maar het is wat het is. Hoe kun jij ervoor zorgen dat elke potentiële klant waar je mee afspreekt ook daadwerkelijk klant wordt? Dit begint in ieder geval met goed bepakt op pad gaan. Ik kom bij veel accountantskantoren over de vloer en toch is dit altijd een eyeopener: de sales-kit, wat kun je allemaal meenemen in je koffer? Voor de verandering heb ik een keer een video gemaakt. In een paar minuten ben je weer helemaal bij en geïnspireerd. Veel kijkplezier!
Geef een reactie