JOINSON&SPICE uit Amsterdam en Van Asselt Audit & Assurance, met vestigingen in Driebergen en Scherpenzeel gaan samen verder. De combinatie richt zich vooral op Technologie Media en Telecom.
De nieuwe organisatie zal in de nabije toekomst werken vanuit Amsterdam, Driebergen en Scherpenzeel. JOINSON&SPICE wordt de nieuwe naam van de combi. Van Asselt blijft bestaan als kantoor in de non-audit.
JOINSON&SPICE werd drie jaar geleden opgericht door Louis van Garderen, die daarvoor aan Mazars was verbonden. Van Asselt is accountantskantoor met vestigingen in Driebergen en Scherpenzeel en bestaat inmiddels 70 jaar.
Sectorspecialisatie blijft uitgangspunt
Klanten in het segment Technologie | Media | Telecom vonden JOINSON&SPICE de afgelopen twee jaar in toenemende mate als sectorspecialist. ‘En dat terwijl we slechts kort in de markt zijn! Voor ons het bewijs dat de sectorspecialisatie een succes is. Geen sjablonen in de klantbediening die klanten tekort doen. Nee, echt maatwerk met verstand van zaken en gericht op de klant, dat waren onze wapenfeiten. En dat blijven we doen!’ zo stelt Louis van Garderen. Van Garderen won in 2014 met zijn kantoor de Exact Cloud Accountant Award. ‘We hebben gekozen voor JOINSON&SPICE. Die naam heeft de beste propositie (bekendheid in de markt en focus). En Van Asselt blijft bestaan als vindingrijk kantoor in de non-audit.’
Backoffice versterkt
‘Omdat we hebben gezien dat we met een sterkere backoffice nog veel beter onze klanten kunnen geven wat ze nodig hebben, vonden we in Van Asselt Audit & Assurance een prachte partner uit het middensegment: een langjarige traditie in combinatie met een hoge kwaliteit voegen zich samen in onze backoffice. De kwaliteitskosten kunnen we zo met onze vergunning beter het hoofd bieden en zo kunnen we als boutique kantoor toch met rechtvaardige tarieven werken.’
Frontoffice: business coaching staat centraal
De omvang van het gezamenlijke kantoor moet de ruimte bieden om ‘nog beter dan voorheen onze taken te automatiseren en aan te bieden als cloudoffice: We zijn niet voor niets uitgeroepen tot de meest vooruitstrevende accountant van 2014/2015. De rol van de accountant verandert in een snel tempo en klanten vragen specialisten die durf en lef tonen bij de klantbediening. Vanuit de eigen rol die de accountant heeft kan de klant geholpen worden in zijn ontwikkeling. Alleen een krachtig frontoffice met klantgerichte systemen en communicatiemiddelen waar business coaching centraal staat kan het werkgebied van JOINSON&SPICE versterken en verbreden in haar zoektocht naar effectieve business coaching.’
Geef een reactie