Yuki is een boekhoudplatform waarbij de administratieve verwerking volledig geïntegreerd is met automatische documentherkenning, een portaal voor klantcommunicatie en controletools om het administratieve proces te managen. Hierdoor is het proces van financiële verslaglegging en raadpleging spectaculair versneld.
De kracht van Yuki is dat de Yuki software veel werk uit handen neemt. Een ondernemer kan op elk moment op eenvoudige wijze documenten aanleveren via Dropbox, e-mail, uploaden of een scanner. De slimme Yuki software zoekt wel uit waar het document moet komen te staan. Zo is de financiële huishouding voor een ondernemer 24/7 realtime online inzichtelijk. De voorkant van Yuki is speciaal ontwikkeld voor ondernemers en de achterkant voor accountants.
Yuki is in 2007 opgericht door Arco van Nieuwland, Lucas Brentjens en Sebastian Toet, die daarvoor pioniers bij Exact Software waren.
Contactinformatie |
---|
Wilhelminakade 308 3072 AR T: 010-2019734 info@yuki.nl http://www.yuki.nl |
Recente berichten van Yuki |
---|
1 maart 2024
Getipt door financials: de beste features om je te onderscheiden met strategisch advies
Wil jij je, als financieel professional, ontwikkelen in het geven van strategisch advies? Dan is het van groot belang je werk efficiënter in te delen en tegelijkertijd de kwaliteit van je werk te waarborgen. Laat je inspireren door de ervaringen van verschillende financials, CFO’s en financieel managers en ontdek welke slimme features hen hebben geholpen hun doelen te […]
11 december 2023
Winstgericht denken: wat inzicht in klantwinstgevendheid kan doen
Klantwinstgevendheid binnen accountancy beïnvloedt de gezondheid van een accountantskantoor. Hoogwaardige diensten leveren én daarbij de winstgevendheid van elke klant beoordelen? Onmisbaar! Het begrijpen van specifieke behoeften, het efficiënt beheren van resources en het bieden van toegevoegde waarde spelen allemaal een rol bij het maximaliseren van de klantwinstgevendheid. Erik Boender, partner manager bij Yuki, gaf een boeiende […]
29 november 2023
AV-Top 50 |“Zie duurzaamheid als advieskans”
Hoe maak je duurzaamheid meetbaar en bespreekbaar? Meindert de Boer, managing partner van Practical Accounting, en Geerke Versteeg, medeoprichter van PHI Factory, zien de Duurzaamheidsmonitor van Yuki als ideaal hulpmiddel. “Hiermee geef je concreet advies.”
24 november 2023
De impact van artificiële intelligentie voor de moderne accountant
Laten we alvast met deze geruststelling starten: een accountant leert Yuki automatiseren – niet andersom. Onze Yuki-software moet voortdurend door de accountant getraind en gecontroleerd worden. Hoe meer input het te verwerken krijgt, hoe slimmer de software wordt en… hoe meer vruchten de accountant ervan plukt! Kortom, is AI slimmer dan wij? Absoluut niet. Maar […]
4 juli 2023
ICT en Kengetallen 2023 | “Meer werkplezier én een hoger rendement”
Zoveel mogelijk digitaliseren, automatiseren en robotiseren levert eigenlijk alleen maar plussen op, merkt eigenaar en fiscaal jurist Ricardo van Doormalen van Finz op. ”We hebben meer tijd, meer ruimte, meer werkplezier én meer aandacht voor klanten en groei.”
30 mei 2023
Duurzaamheidsmonitor van Visma-bedrijven Yuki en SmartTrackers maakt verplichte rapportage toegankelijk voor mkb
Visma-bedrijven Yuki en SmartTrackers lanceren de Duurzaamheidsmonitor, waarmee op basis van financiële data een onderneming direct inzicht krijgt in haar CO2-voetafdruk. Yuki is de eerste boekhoudsoftware die dit volledig geautomatiseerd mogelijk maakt en deze informatie op een laagdrempelige manier toegankelijk maakt voor het mkb.
19 mei 2023
Excel versus online boekhouden: waarom het tijd is om de boekhouding te digitaliseren
Houdt jouw accountants- of administratiekantoor nog steeds de boekhouding bij in Excel? Maar heb je wel de realisatie, om in de toekomst rendabel te blijven, je de overstap moet maken naar online boekhouden? Wil jij de optimale klantervaring bieden, blijven voldoen aan complexe wet- en regelgeving en het voortbestaan van je kantoor waarborgen? Dan is […]
2 mei 2023
Digitalisering, digitalisatie en digitale transformatie: Wat is het verschil?
Digitalisering, digitalisatie en digitale transformatie zijn termen die vaak worden gebruikt in de context van technologie en bedrijfsprocessen. Wat over het hoofd wordt gezien is dat ze verschillende betekenissen hebben. In dit blog nemen we je mee waarom alle drie de termen relevant zijn voor een toekomstbestendig accountantskantoor.
3 april 2023
Eén boekhoudprogramma, zes Tamek-vestigingen: de overstap op nieuwe boekhoudsoftware
Zodra de vorige softwareleverancier bekendmaakte de activiteiten op termijn te stoppen, moesten alle zes accountantskantoren van Tamek over op een nieuw boekhoudprogramma. De directie van Tamek vormde direct een team dat op zoek ging naar het best passende alternatief en dat werd boekhoudplatform Yuki.
17 maart 2023
In vijf stappen een efficiëntere backoffice
Benieuwd hoe jij in vijf stappen een efficiëntere backoffice inricht? Een soepel draaiende backoffice creëert namelijk tijd en ruimte om de dienstverlening naar klanten te verbeteren én de focus te leggen op het werkgeluk van je medewerkers.
20 februari 2023
Backofficetools: bereik meer met de huidige medewerkers
Efficiënte backoffice-tools helpen je slimmer en sneller werktaken af te ronden. Dat is essentieel, want met de huidige personeelskrapte is het lastig om aan nieuwe medewerkers te komen. Verander daarom de werkwijze binnen je accountants- of administratiekantoor, zodat je met hetzelfde team meer voor elkaar krijgt. In dit blog lichten we vijf tools uit waarmee je […]
14 februari 2023
Boekhoudsoftware: vier tips om succesvol over te stappen
Overstappen naar nieuwe boekhoudsoftware gaat niet over één nacht ijs. Jij bent ervan overtuigd dat het accountantskantoor zal floreren door automatisering en digitalisering, maar dat wil niet zeggen dat medewerkers en klanten meteen hetzelfde enthousiasme delen. Hoe je hier succesvol mee omgaat, lees je in dit blog aan de hand van vier tips.
23 januari 2023
Met datagedreven management het personeelstekort te lijf
Te veel werk en te weinig medewerkers? En lukt het niet om gekwalificeerd extra personeel te vinden? Door de backoffice slimmer te organiseren en datagedreven management toe te passen kun je tijd, energie én middelen vrijspelen. Hoe je dat aanpakt lees je in dit blog.
9 januari 2023
Personeelstekort? 3 tips om te groeien
Personeelstekort is een veelvoorkomend probleem in de accountancy. In het laatste kwartaal van 2022 staan er in de accountancybranche bijna 3400 vacatures open, een groei van meer dan 30 procent ten opzichte van een jaar eerder. Tegelijkertijd hebben veel accountants ook moeite om hun huidige werknemers binnenboord te houden, mede door de hoge werkdruk die zij […]
15 december 2022
De jaarafsluiting: voortaan een fluitje van een cent
De jaarafsluiting; hét moment om te controleren of de boekhouding volledig op orde en correct is. Een verplichte kost voor elke organisatie en een drukke periode voor de financieel verantwoordelijke. Het geheim van een efficiënte jaarrekening? Maak gebruik van de juiste software in combinatie met een goede checklist.
|