Yuki is een boekhoudplatform waarbij de administratieve verwerking volledig geïntegreerd is met automatische documentherkenning, een portaal voor klantcommunicatie en controletools om het administratieve proces te managen. Hierdoor is het proces van financiële verslaglegging en raadpleging spectaculair versneld.
De kracht van Yuki is dat de Yuki software veel werk uit handen neemt. Een ondernemer kan op elk moment op eenvoudige wijze documenten aanleveren via Dropbox, e-mail, uploaden of een scanner. De slimme Yuki software zoekt wel uit waar het document moet komen te staan. Zo is de financiële huishouding voor een ondernemer 24/7 realtime online inzichtelijk. De voorkant van Yuki is speciaal ontwikkeld voor ondernemers en de achterkant voor accountants.
Yuki is in 2007 opgericht door Arco van Nieuwland, Lucas Brentjens en Sebastian Toet, die daarvoor pioniers bij Exact Software waren.
Contactinformatie |
---|
Wilhelminakade 308 3072 AR T: 010-2019734 info@yuki.nl http://www.yuki.nl |
Recente berichten van Yuki |
---|
![]() 17 maart 2023
In vijf stappen een efficiëntere backoffice
Benieuwd hoe jij in vijf stappen een efficiëntere backoffice inricht? Een soepel draaiende backoffice creëert namelijk tijd en ruimte om de dienstverlening naar klanten te verbeteren én de focus te leggen op het werkgeluk van je medewerkers.
![]() 20 februari 2023
Backofficetools: bereik meer met de huidige medewerkers
Efficiënte backoffice-tools helpen je slimmer en sneller werktaken af te ronden. Dat is essentieel, want met de huidige personeelskrapte is het lastig om aan nieuwe medewerkers te komen. Verander daarom de werkwijze binnen je accountants- of administratiekantoor, zodat je met hetzelfde team meer voor elkaar krijgt. In dit blog lichten we vijf tools uit waarmee je […]
![]() 14 februari 2023
Boekhoudsoftware: vier tips om succesvol over te stappen
Overstappen naar nieuwe boekhoudsoftware gaat niet over één nacht ijs. Jij bent ervan overtuigd dat het accountantskantoor zal floreren door automatisering en digitalisering, maar dat wil niet zeggen dat medewerkers en klanten meteen hetzelfde enthousiasme delen. Hoe je hier succesvol mee omgaat, lees je in dit blog aan de hand van vier tips.
![]() 23 januari 2023
Met datagedreven management het personeelstekort te lijf
Te veel werk en te weinig medewerkers? En lukt het niet om gekwalificeerd extra personeel te vinden? Door de backoffice slimmer te organiseren en datagedreven management toe te passen kun je tijd, energie én middelen vrijspelen. Hoe je dat aanpakt lees je in dit blog.
![]() 9 januari 2023
Personeelstekort? 3 tips om te groeien
Personeelstekort is een veelvoorkomend probleem in de accountancy. In het laatste kwartaal van 2022 staan er in de accountancybranche bijna 3400 vacatures open, een groei van meer dan 30 procent ten opzichte van een jaar eerder. Tegelijkertijd hebben veel accountants ook moeite om hun huidige werknemers binnenboord te houden, mede door de hoge werkdruk die zij […]
![]() 15 december 2022
De jaarafsluiting: voortaan een fluitje van een cent
De jaarafsluiting; hét moment om te controleren of de boekhouding volledig op orde en correct is. Een verplichte kost voor elke organisatie en een drukke periode voor de financieel verantwoordelijke. Het geheim van een efficiënte jaarrekening? Maak gebruik van de juiste software in combinatie met een goede checklist.
![]() 6 december 2022
AV-Top 50 | ‘Succesvol automatiseren begint bij het overstapproces’
Boekhouden is meer dan cijfers verwerken en jaarlijks terugblikken op de resultaten. In de visie van accountantskantoor Tamek is het naast de klant staan en die realtime voorzien van advies. Visma | yuki blijkt daarin de juiste softwarepartner.
![]() 3 november 2022
La Cocotte x Adviesburo Hofman | Toekomstgericht ondernemen door vergaande automatisering
Van personeelskrapte en stijgende prijzen tot de Covid-pandemie: de horecasector heeft de afgelopen jaren flink wat voor de kiezen gekregen. Om al die uitdagingen het hoofd te kunnen bieden en óók nog tijd over te houden om te ondernemen, is het wel zo fijn als je financiële zaken op orde zijn. Bij restaurant La Cocotte […]
![]() 19 oktober 2022
Meer efficiëntie, tijdwinst én inzicht – 5 tips voor accountants
Als accountant ben je altijd op zoek naar tools om de efficiëntie van je kantoor te verhogen. Vooral nu de rol van een accountant steeds meer van controlerend naar adviserend verschuift, zijn real-time inzicht en actuele prognoses essentiële onderdelen van je werk geworden. Inzicht en prognoses verkrijg je door te werken met slimme geautomatiseerde software. […]
![]() 20 september 2022
AV3 2022 | Hoe automatisering het personeelstekort opvangt
Een accountantskantoor heeft behoefte aan een gebruiksvriendelijk boekhoudpakket om een goed financieel fundament neer te zetten. Daarom ging Vechtdal Accountants op zoek naar een boekhoudoplossing waarmee zowel een hoge automatisering als realtime inzicht in de administraties mogelijk is. Tijdens die zoektocht kwam het kantoor uit bij Visma | yuki.
![]() 14 september 2022
Hé accountant, hoe staat het met jouw Cybersecurity?
Er is een toename van hackers op databases met kwaadaardige bedoelingen. En jouw gegevens op straat? Dat is toch de nachtmerrie van elk kantoor. Lees in dit blog meer over het belang van goede cybersecurity, de advieskansen én de mogelijkheid om jezelf live te laten inspireren door Security Expert Espen Johansen tijdens het Visma Connected […]
![]() 8 september 2022
Wat zijn de diensten van een moderne accountant waard?
Het klassieke verdienmodel ‘uurtje-factuurtje’ staat onder druk. Steeds meer routinematige taken worden geautomatiseerd, waardoor het factureren van slechts je bestede tijd niet langer rendabel is. Dat betekent dat je als accountant meerwaarde moet bieden in adviesverlening en nieuwe diensten. En dat vraagt om een nieuw verdienmodel. Maar hoe bepaal je wat jouw diensten waard zijn? In […]
![]() 1 augustus 2022
Hé accountant, help jij je klanten met veiliger digitaal ondernemen?
De afgelopen jaren vervullen accountants voor hun klanten een steeds grotere adviesrol. Zo kan het voorkomen dat je van ondernemers vragen krijgt over digitale veiligheid. Ondernemingen moeten immers vandaag de dag meer aandacht besteden aan cybersecurity. Accountants kunnen daar een belangrijke rol in vervullen. Door zelf je zaakjes goed op orde te hebben én met je […]
![]() 25 juli 2022
Piekdrukte? Tijd voor een nieuwe mindset!
Piekdrukte binnen jouw accountants- of administratiekantoor? Je bent zeker niet de enige die deze stressvolle periode kort voor de BTW-deadline ervaart. De enorme toestroom van vergeten bonnetjes en facturen of een verdwaalde ordner die een ondernemer ergens opgeduikeld heeft. En dat niet bij één klant, maar bij alle klanten. Tegelijkertijd. Herkenbaar? Dan is het hoog tijd […]
![]() 5 juli 2022
Hoe je creatief het personeelstekort in jouw accountantskantoor oplost
Piekdruktes, een verstoorde werk-privébalans en de noodzaak van digitalisering; de accountancysector staat onder druk. Maar de uitdaging die er met kop en schouders bovenuit steekt is: het personeelstekort. De hele branche heeft er last van; het schreeuwende tekort aan werknemers. Vissen in dezelfde lege vijver en talent proberen weg te kapen bij de concurrent, is […]
|
Knowledgedocs from Yuki |
---|
![]() 16 juni 2025
Whitepaper | Bouwen aan het accountantskantoor van morgen
De rol van het moderne accountantskantoor gaat veel verder dan het verwerken van cijfers en het opleveren van jaarrekeningen. Het toekomstbestendige kantoor onderneemt samen met de klant, adviseert proactief en helpt ondernemers vooruit in een snel veranderende wereld. Hoe organiseer je je kantoor zo dat er ruimte ontstaat voor advies en waardevolle gesprekken? Deze whitepaper […]
|