Yuki is een boekhoudplatform waarbij de administratieve verwerking volledig geïntegreerd is met automatische documentherkenning, een portaal voor klantcommunicatie en controletools om het administratieve proces te managen. Hierdoor is het proces van financiële verslaglegging en raadpleging spectaculair versneld.
De kracht van Yuki is dat de Yuki software veel werk uit handen neemt. Een ondernemer kan op elk moment op eenvoudige wijze documenten aanleveren via Dropbox, e-mail, uploaden of een scanner. De slimme Yuki software zoekt wel uit waar het document moet komen te staan. Zo is de financiële huishouding voor een ondernemer 24/7 realtime online inzichtelijk. De voorkant van Yuki is speciaal ontwikkeld voor ondernemers en de achterkant voor accountants.
Yuki is in 2007 opgericht door Arco van Nieuwland, Lucas Brentjens en Sebastian Toet, die daarvoor pioniers bij Exact Software waren.
Contactinformatie |
---|
Wilhelminakade 308 3072 AR T: 010-2019734 info@yuki.nl http://www.yuki.nl |
Recente berichten van Yuki |
---|
10 mei 2019
Accountant, vermijd deze drie marketingfouten
Veel accountants maken dezelfde fouten als het op marketing aankomt. Om deze fouten te vermijden, worden in deze blog een aantal veel gemaakte marketingfouten beschreven.
5 april 2019
5 vragen aan | Jolanda Spruijt: ‘Mijn kpi’s voor succes? Goede service en automatisering’
In 2014 is Jolanda Spruijt voor zichzelf begonnen en startte OAMKB Groningen. En met succes. Aan het einde van haar eerste jaar als zelfstandig ondernemer had ze al 60 klanten. ‘Ons unique selling point is de combinatie van heel goede service leveren en het inzicht en de toegankelijkheid van Yuki. Klanten die de administratie eerst […]
25 februari 2019
Automatiseren, meten & verbeteren: 5 tips (en 1 bonustip!) voor accountants
Je bent er als accountant op gericht alle administraties iedere keer weer wat beter te verwerken. Maar aangezien het boekjaar telkens weer te kort blijkt, blijft het optimaliseren van je processen een prioriteit waar je maar zelden genoeg tijd voor weet te vinden. En dat terwijl je weet dat het een onmisbare rol in je […]
21 februari 2019
Als accountant opvallen tussen je concurrentie: 3 factoren
Als accountant heb je behoorlijk wat concurrentie om je heen. Lokale kantoren in je directe omgeving, grotere coöperaties die zich focussen op jouw doelgroep, opkomende starters die de markt innoveren en transformeren…
5 februari 2019
Vijf vragen aan….| MKB Accountants: ‘Klanttevredenheid en kwaliteit zijn onze uitgangspunten’
Actief betrokken zijn bij MKB-ondernemers. Dat nam Geert Dreschler zich voor toen hij vertrok bij Ernst & Young en vanaf een zolderkamer MKB Accountants oprichtte. De zolderkamer werd verruild voor een pand in Veenendaal. En inmiddels is er ook een vestiging in Utrecht.
8 januari 2019
De Schipper Groep komt met start-up Schipper NEXT
De online dienstverlening is technisch goed ingericht en draait, maar de blik van Schipper Groep blijft altijd gericht op de toekomst. De dienstverlening verandert en met de start-up Schipper NEXT vaart ook het fullservice kantoor een nieuwe koers. De focus ligt op een nieuwe manier van boekhouden, gebaseerd op standaardisatie en centralisatie. Alle processen komen […]
14 november 2018
Vijf vragen aan… | Van een zolderkamer naar vier vestigingen
De boekhouding makkelijker laten verlopen. Online, maar wel persoonlijk. Dat is de insteek van online administratiekantoor EasyZZP. Dion Florack en zijn compagnons Rodney Pikaar en Floran Florack begonnen op een zolderkamer. Inmiddels heeft het bedrijf vier vestigingen. En de groei zet door.
6 november 2018
5 vragen aan … | ‘SpotOnMedics neemt fysiotherapiepraktijken mee op reis naar de toekomst’
Zijn hospitality achtergrond komt Niels Rientjes goed van pas in zijn functie als Klant Succes Manager bij SpotOnMedics. De missie van het all-in-one platform voor fysiotherapeuten is namelijk de reisleider te zijn voor de praktijkhouder en ervoor te zorgen dat de praktijk morgen en overmorgen ook nog bestaat. Vijf vragen aan Niels over hoe SpotOnMedics […]
2 november 2018
‘We zijn gewoon Vanhier’
De zoektocht van Vanhier accountants|adviseurs naar een financiële softwareoplossing dat op een eenduidige manier zorgt voor beheersing van het backofficewerkproces kwam uit bij Yuki. Het Rotterdamse boekhoudplatform anticipeerde goed op de wensenlijst van het volgens algemeen directeur Daan van der Poel veeleisende kantoor.
25 september 2018
Yuki neemt Comandi over
The Yuki Company breidt verder uit met de overname van Comandi, gespecialiseerd in financiële rapportage en dashboarding. Met deze combinatie wordt extra geïnvesteerd in de groeistrategie van Comandi om een overkoepelend Business Analytics Platform te creëren. Ook krijgen Yuki-klanten hiermee een nog slimmere portal die sneller en beter invulling geeft aan het sturen op KPI’s, budgettering en […]
18 september 2018
Vijf vragen aan… | ‘De paardenbranche vraagt om specifieke kennis en kunde’
Door zijn dochters rolde Jos Felix de paardenwereld in. Al snel wisten de hippische ondernemers hem en zijn collega’s te vinden voor financieel, fiscaal en juridisch advies. Inmiddels is Felix Accountants & Belastingadviseurs uitgegroeid tot een specialist in de hippische sector.
24 augustus 2018
Vijf vragen aan…│‘Alleen door goede automatisering kun je echt sparren met een ondernemer’
Het volledig digitaal werkende Cijfer10 uit Gilze gaat zich de komende maanden richten op bedrijven in de horeca. Daar valt volgens oprichter Richard Schouten nog veel winst te behalen. ‘De administratie is daar vaak weinig tot niet geautomatiseerd.’ De software van Yuki is een belangrijke schakel in de oplossing die Cijfer10 biedt, zegt Schouten: ‘Horeca-ondernemers […]
8 augustus 2018
Jeroen Seijsener, Kubus Apeldoorn: ‘Bij nieuwe klanten heb je direct een goed verhaal’
Jeroen Seijsener is in 2009 gestart met zijn Kubus vestiging in Apeldoorn. Kubus is een coöperatie, bestaande uit samenwerkende administratiekantoren, belastingadviseurs, bedrijfsadviseurs, specialisten en accountants. De organisatie heeft 101 vestigingen in Nederland en biedt dan ook een one-shop-stopping-kanaal aan haar klanten aan. Dit is ook zeker waar Jeroen achterstaat: optimaal fiscaal advies en efficiëntie en […]
20 juli 2018
Vijf vragen aan… | Van DJ op bruisende feesten naar boekhouder met administratiekantoor
DJ Administratie, de naam zegt het al, is een administratiekantoor speciaal voor DJ’s, producers en overige beginnende, amateur of zelfstandigen uit de muziek- en entertainmentwereld. Vijf vragen aan eigenaar Bert Duizer.
27 juni 2018
Vijf vragen aan … | Van helder ontzorgt in de zorg
Belastingadviseur Menno Rolloos startte op 1 januari 2009 samen met twee collega’s het in Nieuwegein gevestigde accountancy- en adviesbedrijf van helder. De keuze om te specialiseren in de zorg was een logische. ‘Het is een beroepsgroep waar veel speelt en die continu in beweging is. En we hadden al een groot netwerk in met name […]
|