Yuki is een boekhoudplatform waarbij de administratieve verwerking volledig geïntegreerd is met automatische documentherkenning, een portaal voor klantcommunicatie en controletools om het administratieve proces te managen. Hierdoor is het proces van financiële verslaglegging en raadpleging spectaculair versneld.
De kracht van Yuki is dat de Yuki software veel werk uit handen neemt. Een ondernemer kan op elk moment op eenvoudige wijze documenten aanleveren via Dropbox, e-mail, uploaden of een scanner. De slimme Yuki software zoekt wel uit waar het document moet komen te staan. Zo is de financiële huishouding voor een ondernemer 24/7 realtime online inzichtelijk. De voorkant van Yuki is speciaal ontwikkeld voor ondernemers en de achterkant voor accountants.
Yuki is in 2007 opgericht door Arco van Nieuwland, Lucas Brentjens en Sebastian Toet, die daarvoor pioniers bij Exact Software waren.
Contactinformatie |
---|
Wilhelminakade 308 3072 AR T: 010-2019734 info@yuki.nl http://www.yuki.nl |
Recente berichten van Yuki |
---|
12 december 2020
De uitdager van de status quoNu Yuki onderdeel is van de Visma-familie opent een nieuw hoofdstuk. John Reynders, Country Director van Visma Benelux, legt hij uit welke ontwikkelingen eraan komen en wat deze betekenen. 29 oktober 2020
Drie tools voor optimale efficiëntie en controle over de backoffice
In dit blog kaarten we enkele voorbeelden van handige backoffice tools aan die jou en het team kunnen helpen om de samenwerking te versterken, de automatisering verder te verhogen, maximale winstmarges te behalen, én daarbij grip te krijgen of te behouden op alle backoffice werkzaamheden.
19 oktober 2020
Numblees | Standaardiseren wat er te standaardiseren valt
Bij Numblees wordt een toekomstgerichte werkwijze toegepast, met winstcoaches, een branche georiënteerde aanpak, en een zo hoog mogelijke automatiseringsgraad. Deze nieuwe generatie financieel specialisten zet alles in het teken van de ondernemer en laat zien dat boekhouden ook anders kan.
6 oktober 2020
Podcast | Yuki bij New Business Radio: ‘Het kan leuker, eenvoudiger & nóg slimmer’
Yuki’s Managing Director Rogier van den Heuvel en Sales Manager Stephan van de Velde zijn op bezoek bij New Business Radio. Over het groeien van start-up tot scale-up, digitalisering, de toekomst van accountancy, bijhorende technologische ontwikkelingen, en hoe je zo’n digitale borrel nóg leuker weet te maken; ze bespreken het met Fabienne de Vries van […]
10 september 2020
5 vragen aan Ellen Snellenberg van GoSmart | ‘Een vertrouwensband opbouwen met je klant is heel belangrijk in deze digitale wereld’
Van toegevoegde waarde zijn voor elke ondernemer door gemak te bieden, overzicht te creëren en hem of haar te ondersteunen bij de administratieve handelingen. Dat wil Ellen Snellenberg van GoSmart bereiken.
8 september 2020
Accountant, weet jij waar jouw klanten wakker van liggen?
Digitalisering levert een andere relatie op met je klant. Het uitgangspunt is niet langer wat je als accountant aan producten te bieden hebt, maar wat de behoeftes van de klant zijn. Jouw klant wil advies over een complex vraagstuk, een oplossing voor een probleem of een signaal dat iets beter of anders kan. Maar hoe […]
2 september 2020
Met raad en daad: drie manieren voor passend klantadvies
We weten de boekhouding steeds meer te automatiseren. Dat houdt in dat veel van de standaard backoffice werkzaamheden sneller en eenvoudiger uitgevoerd worden. Voor accountants betekent dat tijdsbesparing en meer ruimte voor adviserende werkzaamheden. Dit is een blijvende trend en ook online lees je vaak over dat adviseren the next big thing is. Maar hoe […]
17 juli 2020
Vijf vragen aan… | ‘Wij vinden het belangrijk dat onze medewerkers hun footprint achterlaten’
Footprint is geen standaard boekhoudkantoor. Karlijn Verhagen en Jos van den Bersselaar willen samen met hun team van financiële professionals en interimmers de volledige financiële administratie uit handen nemen van ondernemers. ‘Wij vinden het belangrijk dat onze medewerkers hun voetafdruk achterlaten bij klanten.’
3 juli 2020
De succesformule voor groei: ‘Met een centrale werkwijze ga je pas echt vliegen’
Administratie- en accountantskantoren met meerdere vestigingen zijn vaak op zoek naar een manier hoe ze hun werkwijze kunnen standaardiseren; losstaand, maar bovenal als geheel. Daarbij zijn vooral het vergelijken van de administratie, de klanttevredenheid, automatisering, en het onderling uitwisselen van gegevens belangrijke onderdelen. Deze centrale organisatie levert onder de streep meer op dan enkel efficiëntie; […]
17 juni 2020
Vijf vragen aan… | ‘Juist bij vergaande automatisering blijft het persoonlijke contact belangrijk’
Als tiener hield Sandra Mallee, algemeen directeur bij Rikst Accountants, haar inkomsten en uitgaven al bij in een zelfgemaakt kasboekje. De keuze voor de accountancy leek dan ook een logische. Toch was ze op een haar na in de hotelwereld in plaats van de accountancybranche beland. Vijf vragen aan Sandra over de keuze accountancy, de […]
15 juni 2020
Schippr Nxt | Een vertrouwde partner
Transparante communicatie en een vertrouwde partner; bij Schippr Nxt gaan deze facetten hand in hand met een vooruitstrevend digitaal platform. Technologie stelt hun adviseurs in staat te focussen op wat zij echt belangrijk vinden: de klant.
10 juni 2020
Vijf redenen waarom ieder accountantskantoor moet automatiseren
Dat Yuki een enorme hulp is bij de boekhouding hoeven we je niet meer te vertellen. Maar je kunt meer. Veel meer. Yuki werkt met de zogeheten ‘automatiseringsgraad’; een meting die bepaalt in hoeverre je je administratie automatisch laat verwerken.
4 juni 2020
Wat als klanten meer verwachten dan een goede dienstverlening?
De coronacrisis heeft een enorme boost gegeven aan ons digitale gedrag. Digitale barrières sneuvelen en komen niet meer terug op het oude niveau. Dat geldt voor de klantzijde, maar ook voor bedrijven die met enorme digitale inspanningen bezig zijn om te beantwoorden aan veranderingen. Daarin speelt creativiteit een grote rol, maar is effectief gebruik maken […]
18 mei 2020
Een goede klantrelatie begint met de technologie van de toekomst
Vroeger was alles beter. Nou ja, misschien niet beter, maar als we naar de ontwikkeling van technologie kijken, wel eenvoudiger. De digitale middelen die we vandaag de dag tot onze beschikking hebben zijn complex en vooral talrijk. Mits goed gekozen en ingezet, verbeteren ze de dienstverlening en de persoonlijke klantrelatie behoorlijk. De uitdaging is uit […]
8 mei 2020
Op bezoek bij… ENTRPNR. | Het ondernemersplatform
Met drie vestigingen in Zeewolde, Rotterdam en Amsterdam, groeit ENTRPNR. snel. En dat doet het kantoor in samenwerking met hun klanten. Want als hun klanten zich ontwikkelen, dan ontwikkelt ENTRPNR. zich ook. Dat gaat zelfs zo goed, dat het kantoor maar liefst twee Yuki-awards in ontvangst mocht nemen: voor fast growing kantoor en beste marketing. […]
|