Yuki is een boekhoudplatform waarbij de administratieve verwerking volledig geïntegreerd is met automatische documentherkenning, een portaal voor klantcommunicatie en controletools om het administratieve proces te managen. Hierdoor is het proces van financiële verslaglegging en raadpleging spectaculair versneld.
De kracht van Yuki is dat de Yuki software veel werk uit handen neemt. Een ondernemer kan op elk moment op eenvoudige wijze documenten aanleveren via Dropbox, e-mail, uploaden of een scanner. De slimme Yuki software zoekt wel uit waar het document moet komen te staan. Zo is de financiële huishouding voor een ondernemer 24/7 realtime online inzichtelijk. De voorkant van Yuki is speciaal ontwikkeld voor ondernemers en de achterkant voor accountants.
Yuki is in 2007 opgericht door Arco van Nieuwland, Lucas Brentjens en Sebastian Toet, die daarvoor pioniers bij Exact Software waren.
Contactinformatie |
---|
Wilhelminakade 308 3072 AR T: 010-2019734 info@yuki.nl http://www.yuki.nl |
Recente berichten van Yuki |
---|
1 mei 2020
Accountant, wat is de impact van snelle digitalisatie op de relatie met je klanten?
Dat digitaliseren een noodzaak is, is voor veel bedrijven en kantoren al lang duidelijk. Dat we daar door de uitbraak van COVID-19 echt niet meer omheen kunnen, voorzag niemand. Sneller dan ooit wisselden we van een gestage digitale transitie waarin de persoonlijke klantrelatie leidend was, naar een razendsnelle omslag waarin digitale tools de basis zijn […]
23 april 2020
5 + 2 vragen aan… | NUWEA | ‘Yuki is een belangrijk onderdeel van onze basishygiëne.’
In zijn scriptie beschreef Sebastian Visser, directeur bij NUWEA, ruim acht jaar geleden al verschillende businessmodellen voor de accountant van de toekomst. Inmiddels is hij bij NUWEA met een van die modellen aan de slag gegaan. En dat legt het bedrijf geen windeieren.
8 april 2020
#socialdistancing voor accountants: 3 tips
Accountants hebben het nu drukker dan ooit. De piekdrukte is dit kwartaal al vroeg begonnen en in deze bijzondere tijden hebben ondernemers veel vragen. Hoe kan je in deze periode efficiënt en productief thuiswerken, en tegelijkertijd de ondernemer de aandacht en steun geven die hij verwacht?
26 maart 2020
Checklist: hoe vind je als accountant de juiste digitale transformatiepartner?
Als accountantskantoor op zoek naar een digitale transformatiepartner? We delen hier 5 factoren die je in ieder geval op je checklist moet zetten, en de vragen waarmee je kan peilen of de partij deze factoren wel in huis heeft.
11 maart 2020
Vijf vragen aan… | Counta, administratiekantoor met eigen programmeurs
Een administratiekantoor met eigen programmeurs in dienst die koppelingen maken tussen branchepakketten, payment providers en de slimme boekhoudsoftware van Yuki. Dat is Counta. We stelden vijf vragen aan manager Luuk Vaessen over deze vooruitstrevende organisatie en hun manier van werken.
27 februari 2020
Digitale transformatie voor accountantskantoren: interne weerstand de baas
Iedere verandering lijkt op het eerste gezicht een stuk lastiger dan het in de praktijk daadwerkelijk is. En voor accountantskantoren is dat niet anders.
18 december 2019
‘Met Numblees gaan we de traditionele accountantswereld opschudden’
Weg met het uurtje-factuurtje, een branchegeoriënteerde aanpak, optimaal samenwerken met de klant en een zo hoog mogelijke automatiseringsgraad. Dat is in een notendop het concept dat Peter Reichgelt in de markt heeft gezet. Met de bedoeling de traditionele accountantswereld eens flink op te schudden.
19 november 2019
Vijf vragen aan…. | ‘Yuki brengt positiviteit en maakt ons toekomstbestendig’
Het samenstellen van jaarrekeningen en doen van aangiftes is naar de achtergrond verschoven voor Assistent Accountant Jolanda Krijger.
22 oktober 2019
Yuki, DizzyData en Comandi organiseren The Yuki Company Conference
Yuki, DizzyData en Comandi organiseren op 4 november aanstaande The Yuki Company Conference 2019. Tijdens dit event voor accountants wordt inzicht gegeven in customer happiness, robotic accounting, business analytics reporting en de nieuwste digitale business modellen.
15 oktober 2019
Het succes van Vanhier: innoveren met medewerkers en IT
De ambities zijn groot bij Vanhier accountants | adviseurs. Ze willen het mooiste kantoor van Noord-Holland zijn. Met mooiste bedoelt directeur Daan van der Poel: aantrekkelijk zijn voor klanten en medewerkers.
5 september 2019
NOAB-kantoor van de toekomst: meer dan traditioneel cijferwerk
Het ‘Kantoor van de Toekomst’ staat in het Gelderse Heteren. Van de Nederlandse Orde van Administratie- en Belastingdeskundigen (NOAB) kreeg Den Hartog Hoogveld dit eervolle predicaat opgedrukt. Het doet volgens Tim Hoogveld en zijn compagnon Ferdinand den Hartog ook recht aan de weg die zij samen bij de overname van hun bedrijf zijn ingeslagen. Namelijk: […]
29 augustus 2019
Welke ontwikkelingen beïnvloeden het werk van de accountant?
De wereld om ons heen verandert. Grote technologische ontwikkelingen, zoals kunstmatige intelligentie en robotica, zorgen voor veranderingen in ons dagelijks leven. Ook in de accountancywereld zie je dat technologie een steeds belangrijker rol gaat spelen.
23 juli 2019
5 vragen aan… | Accountancy via de cloud: de basis voor het bedrijfsmodel van Practical Accounting
Accountancy via de cloud kent voor Practical Accounting geen geheimen: het vormt vanaf de start in 2012 de basis voor het bedrijfsmodel. Dat spreekt veel klanten aan, merkt partner Menke Neurink. ‘Juist daardoor kunnen wij veel meer bieden dan alleen de boekhouding en zijn we meer dan slechts een accountantskantoor. Dat vinden wij én onze […]
15 mei 2019
Yuki lanceert vernieuwde verkoopmodule: Yuki Verkoop
Yuki heeft haar geheel vernieuwde verkoopmodule, Yuki Verkoop, gelanceerd. Met de nieuwe module kunnen ondernemers beter, sneller en effectiever verkopen. Alles gebeurt online, geautomatiseerd en binnen één platform.
13 mei 2019
Vijf vragen aan…| FN Consultancy: ‘Met Yuki kunnen wij schaalvergroting in de taxibranche realiseren’
De komst van Uber heeft de taxiwereld behoorlijk opgeschud. Navid Farid van FN Consultancy uit Amsterdam zocht de samenwerking met de onlinetaxidienst op. Dat heeft hem geen windeieren gelegd. Alleen al in de taxibranche ging de organisatie in vijf jaar tijd naar 500 klanten. Klanten die goed kunnen rijden, maar minder goed kunnen boekhouden. Met […]
|