Focus op kwaliteit, controle en advies. Dat, samen met efficiënte online samenwerking tussen klant en accountant, lijkt het recept voor succes te zijn. Althans, wel voor Cappa Accountants. Bijna al hun klanten werken online met hen samen. Daardoor hebben de adviseurs van Cappa meer tijd om zich te concentreren op controle én het geven van advies.
Geen klant voert meer in
Adviseren deden ze altijd al graag, vertelt Sander Provoost, maar vanaf 2007 zijn ze zich echt gaan richten op herstructurering en advisering. Zo slaan ze bijvoorbeeld automatiseringsslagen bij hun klanten én met succes: er is bijna geen klant meer die zelf zijn afschriften invoert. Ze werken vooral met een scanoplossing die ze flink wat tijd scheelt én fouten voorkomt.
Blij met controle
Dat wordt ook bevestigd door Theo Norder, eigenaar van de SnackSalon en klant van Cappa sinds het prille begin. Hij is erg blij met de mate van controle die hij heeft over zijn bedrijf én met de diensten die Cappa hem levert. Maar hoe doen ze dat precies?
Lees hier hun succesverhaal.
Geef een reactie