
Bij veel van dergelijke software vormt een goed Document Management Systeem (DMS) de basis. Hierbij wordt gedacht aan functionaliteit als email archiveren, zoeken in de inhoud van documenten (full retrieval), documenten beveiligen op basis van autorisatie en documenten eenvoudig opnemen bij dossiers c.q. opdrachten.
Het nieuwe rapport “Practice management software voor de accountancy” besteed speciaal aandacht aan DMS. Via een aparte bijlage “Documentbeheer met eigenschappen en softwarematrix” zijn functionaliteit en eigenschappen van documentbeheer op een rij gezet. Via de softwarematrix is voor 4 bekende DMS op een rij gezet welke functionaliteit en eigenschappen ondersteund worden.
Vanzelfsprekend besteed het rapport ook uitgebreid aandacht aan andere functies die vallen onder de noemer Practice management. Denk aan relatiebeheer (crm), dossierbeheer, compliance en cliëntacceptatie, urenregistratie, declareren, portaalfuncties en digitaal ondertekenen.
Het complete rapport bevat inzicht in toepassingen van zo’n 25 aanbieders en is hier gratis op te vragen.
Geef een reactie