Meer dan de helft van de respondenten die tot dusver de AV-accountancy-enquête invulde, overweegt serieus over te stappen naar een ander softwarepakket. Maar hoe maak je de juiste keuze? Hoe houd je optimaal rekening met groeiscenario’s en trends? Kom er achter op 12 mei tijdens het ICT & Kantoorcongres.
De AV-accountancy-enquête is al door honderden kantoren ingevuld en loopt nog steeds. Uit een eerste analyse blijkt dat meer dan de helft van de respondenten overweegt om over te stappen naar andere software. Dat aantal kan natuurlijk nog veranderen, maar geeft wel een trend aan. De vraag is: welke overwegingen worden gemaakt bij zo’n overstap. Daar gaat het over op dinsdag 12 mei tijdens het ICT & Kantoorcongres. We gaan in op jouw type kantoor, de rollen die daarbij horen en hoe je die kunt invullen. Je leert welke ICT-trends er nu spelen en welke er nog aan komen. Nog belangrijker: je leert hoe je ICT inricht op maat van je kantoor en je hoort hoe je collega’s, maar ook klanten, meekrijgt in een innovatietraject.
Vijf stappen
Accountancy Vanmorgen en Fiscount willen je graag vanuit hun onafhankelijke rol begeleiden bij het hele ICT & Kantoor innovatietraject. Daarbij gaat het niet alleen om welke ICT je gebruikt, maar ook waar je als kantoor (voor) staat en hoe je ergens komt. Het innovatietraject bestaat uit vijf stappen. Je kunt het hele traject doorlopen, maar natuurlijk ook alleen die onderdelen kiezen waar je behoefte aan hebt.
- Nulmeting => Enquête: februari 2020
- Overzicht => Tijdschrift ICT & Kantoor: april 2020
- Kennis => ICT & Kantoorcongres: 12 mei 2020 (tickets nu te koop)
- Praktijk => AV-dag: 24 september 2020
- Verdieping => Fiscount Kennisfestival: 9 t/m 12 november 2020
Resultaten
De resultaten van de enquête vormen de basis voor het verdere traject. Nog niet ingevuld? Het kan hier. Aanmelden voor 12 mei? Dat kan hier.
Geef een reactie