PwC vaart aanstaande zaterdag voor de achtste keer mee met de Canal Parade van Pride Amsterdam. Voor het derde jaar op rij doet de accountants- en adviesorganisatie dit met een eigen boot. Sinds 2016 is PwC ook sponsor van Pride Amsterdam.
‘PwC vindt diversiteit en inclusiviteit belangrijk. Wij vinden het belangrijk dat o.a. LHBT’ers zich bij ons vrij en veilig voelen. Door sponsor te zijn van Pride Amsterdam en mee te varen tijdens de Canal Parade, uiten wij dit’, zegt Marc Borggreven, bestuurslid van PwC en verantwoordelijk voor Human Capital.
Heroes
Het ontwerp van de boot is gelinkt aan PwC’s permanente bewustwordingscampagne: Be Yourself @ Work en aan het Pride Amsterdam thema van dit jaar: Heroes. Dat PwC’ers van het GLEE-netwerk: Gays, Lesbians and Everyone Else meevaren is duidelijk. De andere diversiteitsnetwerken van PwC zijn echter ook vertegenwoordigd op de boot: het vrouwennetwerk, multiculturele netwerk en netwerk van PwC’ers met een afstand tot de arbeidsmarkt. Naast Nederlandse, varen dit jaar ook Belgische, Duitse, Engelse, Oostenrijkse, Turkse en Zwitserse PwC’ers mee.
Geef een reactie