8 juli 2020
Miljoenenfraude door ambtenaar gemeente Den Haag
Een ambtenaar van de gemeente Den Haag is ontslagen nadat uitkwam dat hij voor ruim twee miljoen euro heeft gefraudeerd. Nadat de fraude op het stadhuis was opgemerkt is er aangifte gedaan bij de Rijksrecherche en is de ambtenaar op staande voet ontslagen.

