• Nieuws
    • Accountancy
    • Fiscaal
    • Overig
  • Magazine
    • 2025, AV-Top 50
    • 2025, ICT en kengetallen
    • 2025, Fusies en overnames
    • 2024, AV-Top 50
    • 2024, ICT & Kengetallen
    • 2024, Fusies en Overnames
    • 2023, Lifestyle en Carrière
    • 2023, ICT en Kengetallen
    • 2023, AV-Top 50
    • 2022, Lifestyle en Carrière
    • 2022, Bedrijfsovername
    • 2022, ICT en Kengetallen
    • 2022, AV-Top 50
  • Blog
  • Podcast
    • #11 – Schijnzelfstandigheid onder zzp’ers
    • Extra – Young professionals
    • # 10 – Terugblik 2024 en vooruitblik 2025
    • #9 – Klacht- en tuchtrecht
    • #8 – Administratiekantoren
    • Extra – Tooling
    • #7 – Regeldruk in de mkb-praktijk
    • #6 – Diversiteit en inclusie
    • #5 – Fusies en overnames in de accountancysector
    • Extra – (Corona)schuldenproblematiek
    • # 4 – De mkb-accountant en duurzaamheid
    • #3 – Arbeidsmarkt voor accountants
    • #2 – De accountancyopleiding
    • #1 – Vooruitblik 2024
  • Partners
  • Opleidingen
    • AV Young Professional
    • Summercourses
    • Incompany
  • Vacatures
    • Kantoren
  • Kennisdocs
  • Events
    • Nationale salarisdag
    • Nationaal Congres Familiebedrijven
    • AV-padeltoernooi
  • AV-Top 50
    • AV-Top 50 | 2024
    • AV-Top 50 | 2023
    • AV-Top 50 | 2022
    • AV-Top 50 | 2021
  • Specialist
  • Over ons
  • Adverteren
  • Vrienden
  • Contact
  • Nieuwsbrief
  • AV Young Professional
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Mail
  • Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst
  • Over ons
  • Adverteren
  • Vrienden
  • Contact
  • Nieuwsbrief
  • AV Young Professional
Accountancy Vanmorgen

  • Nieuws
    • Accountancy
    • Fiscaal
    • Overig
  • Magazine
    • 2025, AV-Top 50
    • 2025, ICT en kengetallen
    • 2025, Fusies en overnames
    • 2024, AV-Top 50
    • 2024, ICT & Kengetallen
    • 2024, Fusies en Overnames
    • 2023, Lifestyle en Carrière
    • 2023, ICT en Kengetallen
    • 2023, AV-Top 50
    • 2022, Lifestyle en Carrière
    • 2022, Bedrijfsovername
    • 2022, ICT en Kengetallen
    • 2022, AV-Top 50
  • Blog
  • Podcast
    • #11 – Schijnzelfstandigheid onder zzp’ers
    • Extra – Young professionals
    • # 10 – Terugblik 2024 en vooruitblik 2025
    • #9 – Klacht- en tuchtrecht
    • #8 – Administratiekantoren
    • Extra – Tooling
    • #7 – Regeldruk in de mkb-praktijk
    • #6 – Diversiteit en inclusie
    • #5 – Fusies en overnames in de accountancysector
    • Extra – (Corona)schuldenproblematiek
    • # 4 – De mkb-accountant en duurzaamheid
    • #3 – Arbeidsmarkt voor accountants
    • #2 – De accountancyopleiding
    • #1 – Vooruitblik 2024
  • Partners
  • Opleidingen
    • AV Young Professional
    • Summercourses
    • Incompany
  • Vacatures
    • Kantoren
  • Kennisdocs
  • Events
    • Nationale salarisdag
    • Nationaal Congres Familiebedrijven
    • AV-padeltoernooi
  • AV-Top 50
    • AV-Top 50 | 2024
    • AV-Top 50 | 2023
    • AV-Top 50 | 2022
    • AV-Top 50 | 2021
  • Specialist
Home » Entree private equity leidde tot intern conflict bij accountantskantoor DK

Entree private equity leidde tot intern conflict bij accountantskantoor DK

Accountancy, Nieuws

DK Accountants & Adviseurs groeide de afgelopen jaren flink en ging begin dit jaar met het Britse private equityfonds AnaCap in zee. Die stap viel intern niet overal in goede aarde, bleek donderdagmiddag bij de Ondernemingskamer in Amsterdam. Daar stonden een tax partner van DK Almere en het accountantskantoor tegenover elkaar.

10 oktober 2025 door Accountancy Vanmorgen

door Misha Hofland

De tax partner kwam in het najaar van 2023 binnen bij DK, dat na een paar overnames momenteel 11 vestigingen telt. Het accountantskantoor werd enkele decennia geleden opgebouwd door Alber de Koning. Hij zwaait als CEO vanuit het hoofdkantoor in Veenendaal nog altijd de scepter bij DK, dat formeel onder het overkoepelende Landjuweel BV valt.

Samen met een collega zou de tax partner de vestiging in Almere gaan runnen. Ze verwierf bij binnenkomst via haar persoonlijke holding Vy Valent een belang van 24% in DK Almere, en kreeg een maandelijkse managementvergoeding van 14.000 euro. Die afspraken werden niet allemaal goed vastgelegd, werd donderdag duidelijk. Sowieso schort het daar bij de Landjuweel-groep overigens soms aan, blijkt uit de twee laatst gedeponeerde jaarrekeningen. Daarin gaf de controlerend accountant van Koeleman geen oordeel bij de cijfers, omdat hij niet voldoende en geschikte controle-informatie kon verkrijgen om een oordeel te vormen. Dit kwam onder meer door een gebrekkige interne administratieve organisatie en problemen met de migratie naar een nieuw ERP-systeem in 2023.

Bij de Ondernemingskamer schetste de tax partner donderdag dat ze aanvankelijk flink haar schouders zette onder de Almeerse DK-vestiging. “Ik kwam van een grotere organisatie die ook nog eens ging fuseren en koos er juist bewust voor om bij een wat kleiner kantoor aan de slag te gaan.” Ze stelde naar eigen zeggen intern veel vragen over de administratie, organisatie en financiële toestand van DK Almere, “maar ik kreeg maar weinig antwoorden.” De toegang tot relevante bankrekeningen, administratie en bestuurlijke vergaderingen werden haar structureel ontzegd, stelde de fiscalist. “Inmiddels blijkt dat DK toen al met Anacap bezig was.”

Met de entree van de Britse private equity-partij ging het mis tussen de beide partijen. Anacap nam begin dit jaar een meerderheidsbelang in DK. “Ze kreeg te horen dat haar aandelen niets waard waren en deze moest overdragen”, betoogde advocaat Liselot Bosman van de fiscalist. “De Koning was erg tevreden over Vy Valent, dat verdween pas toen ze niet akkoord ging met de kunstmatige waardering van 0 euro.” Daarna zou er volgens haar bij DK alles aan zijn gedaan om er voor te zorgen dat de Flevolandse vestiging financieel beroerd presteerde. DK Almere zou kunstmatig zijn uitgekleed via hoge intercompany-transacties en kosten die aan Almere werden doorberekend. Ook vertrok personeel naar elders waardoor er dure externen moesten worden ingevlogen.

Maar volgens DK liggen de zaken heel anders en presteerde de fiscalist zelf gewoon heel slecht. “DK Almere opereert als onderdeel van een groep, dat wordt hier steeds miskend”, betoogde advocaat Willem Smelt namens Landjuweel onder meer. Er werd bij DK veel op een hoger organisatieniveau geregeld, soms ook zaken die de fiscalist niet per se aangingen. Met buitensluiten zou dat weinig te maken hebben. Ook over de gesprekken met de private investeerder werden alle minderheidsaandeelhouders volgens Landjuweel tijdig geïnformeerd.

Het doorbelasten van allerlei kosten en de diverse intercompany-transacties waren bovendien heel normaal en verklaarbaar, luidde het betoog bij de Ondernemingskamer. “Dat mevrouw bepaalde transacties niet begrijpt betekent niet dat er iets mis mee is.” In Almere zou ook structureel sprake zijn geweest van onderbezetting en werkachterstanden. Het lukte de vestigingsleider niet om nieuw personeel te vinden, betoogde advocaat Smelt. Dat er op haar dringende verzoek mensen werden ingevlogen en de kosten daardoor opliepen zou niet aan Landjuweel kunnen worden verweten. DK Almere zou financieel zelfs zo slecht hebben gepresteerd dat de private equity-deal in een laat stadium alsnog even dreigde te klappen, toen de Britten zagen hoe slecht het kantoor er voor stond.

Gesprekken over verkoop van haar aandeel in DK Almere liepen nergens op uit en ondertussen werkte de fiscalist vanwege de gespannen situatie alleen nog thuis. Ze stapte naar de Ondernemingskamer om alsnog de aankoop door Landjuweel van haar belang in DK Almere af te dwingen, tegen een prijs die volgens haar redelijk zou zijn. Tijdens de zitting liepen de emoties aan beide kanten soms hoog op. De vestigingsleider verklaarde tegenover de rechter “echt heel boos” te zijn. “Je wordt gewoon keer op keer voorgelogen. Het is echt niet oké hoe dit is gegaan.” Ook oprichter De Koning was aangedaan, maar liet vaak wijselijk zijn advocaten het woord doen. “Beter van niet”, antwoordde hij de voorzitter op haar vraag om een reactie op de verwijten. “Ik ben niet boos, ik ben zeer teleurgesteld. Het heeft weinig zin om dat hier verder toe te lichten.”

De Ondernemingskamer zou eventueel een externe waarderingsdeskundige of forensisch accountant aan kunnen stellen om de waarde van het door Vy Valent gehouden aandelenbelang te bepalen. Maar de leden van de rechtbank deden herhaaldelijk een klemmend beroep op beide partijen om te kijken of er niet toch overeenstemming zou kunnen worden bereikt via een schikking. “Dit gaat anders een heel langdurig en kostbaar traject worden”, schetste de voorzitter. “U bent beiden financieel goed onderlegd en gaat zo’n deskundige natuurlijk voortdurend met van alles bestoken. Dat gaat allemaal erg lang duren en daar heeft niemand wat aan.”

Na herhaaldelijk schorsen en weer opnieuw overleggen werd er donderdag in de Amsterdamse rechtszaal na enkele uren uiteindelijk toch een akkoord bereikt door de partijen. De fiscalist draagt na de schikking snel haar aandelen over en is daarna vrij om elders aan de slag te gaan.

Ook DK Accountants & Adviseurs in zee met private equity

Categorie: Accountancy, Nieuws Tags: ondernemingskamer, private equity

Tags: ondernemingskamer, private equity

Gerelateerde artikelen

27 oktober 2025

Investeringen en exits in het private equity landschap

22 oktober 2025

Meerderheidsaandeelhouder DK omzeilde de regels bij private equity-deal

15 oktober 2025

SnelStart haalt Zwitserse investeerder aan boord

17 september 2025

Uitbreiding voor DK Accountants & Adviseurs 

Reacties

  1. Bob zegt

    12 oktober 2025 om 14:16

    Als je als accountantskantoor een oordeelonthouding bij de jaarrekening krijgt met de volgende motivering (Bron: CompanyInfo) is dat pijnlijk!

    De basis voor onze oordeelonthouding Geconsolideerde jaarrekening:

    Data migratie :
    Aan het begin van het onderhavige boekjaar heeft de Landjuweel groep (de entiteit en haar groepsmaatschappijen) een nieuw ERP systeem geïmplementeerd ter vervanging van diverse lokale applicaties die voorheen werden gehanteerd. Van deze omvangrijke implementatie is geen conversiedossier beschikbaar. Door het ontbreken hiervan kan door accountantscontrole niet op rationele en economisch verantwoorde wijze de vereiste zekerheid worden verkregen over de nauwkeurigheid en volledigheid van de gemigreerde administratie in relatie tot de projectadministratie en de verschillende sub administraties rondom de debiteuren en crediteuren en wat hiervan de impact is op de geconsolideerde jaarrekening 2023.

    Administratieve organisatie, interne beheersing (AO/IB) en de automatiseringsomgeving:
    Wij zijn aangesteld in 2024 voor de controle van het boekjaar 2023. Dit brengt met zich mee dat wij gedurende het boekjaar beperkt de mogelijkheid hadden om inzicht te verkrijgen in de AO/IB en in de automatiseringsomgeving. Deze werkzaamheden zijn voor zover mogelijk uitgevoerd in 2024 hetgeen heeft geresulteerd in een aantal beperkingen door het ontbreken van een adequaat niveau van interne beheersing: .
    – Wij kunnen geen uitspraak doen over de administratieve organisatie en interne beheersing binnen de vennootschap en haar dochterondernemingen over het boekjaar 2023; .
    – Het is niet mogelijk gebleken om op andere wijze voldoende en geschikte controle-informatie te verkrijgen over de aanwezige interne beheersingsmaatregelen en automatiseringsomgeving; .
    – Dit is mede het gevolg van beperkte vastleggingen omtrent de AO/IB welke binnen de Landjuweel Groep verder aangescherpt dienen te worden in relatie tot de nieuwe automatiseringsomgeving.

    Onderhanden projecten en omzet:
    Onze controlewerkzaamheden hebben geleid tot de volgende beperkingen:
    – Onvoldoende functiescheiding binnen de administratieve organisatie.
    – Onvoldoende inzicht in de urenregistratie, facturatie en afboekingen op projectniveau.
    – Niet toetsbare tarieven en doorbelasting van werk derden.
    – Onduidelijke relatie tussen opbrengsten, prestaties en tijdsregistraties.
    – Onvoldoende inzicht in onderhanden projecten, mede door niet toetsbare handmatige aanpassingen.

    Binnen de administratieve organisatie van de Landjuweel Groep zijn onvoldoende interne beheersingsmaatregelen aanwezig die de hiervoor genoemde leemtes in de administratieve organisatie mitigeren. De interne beheersingsmaatregelen dienen verder aangescherpt te worden.
    Als gevolg daarvan is het niet mogelijk de vereiste zekerheid te verkrijgen over de volledigheid, nauwkeurigheid en voorkomen van de verantwoorde netto-omzet in de jaarrekening en de daarmee samenhangende posten.

    Goodwill:
    De groep heeft in voorgaande boekjaren aandelen van entiteiten overgenomen. De boekwaarde van de verantwoorde goodwill in relatie tot deze overnames bedraagt € 1.160.660 per jaareinde en in het boekjaar 2022 bedroeg deze € 1.400.426. Wij waren niet in staat om de overnamebalansen te controleren van de door de groep overgenomen entiteiten met als gevolg dat wij geen controle hebben uit kunnen voeren op de hierboven genoemde bedragen aan verantwoorde goodwill en daarmee corresponderende posten in de winst- en verliesrekening en toelichtingen daarop. .

    Overige beperkingen:
    Niet voor alle rekening-courant verhoudingen en intercompany leningen en/of leningen aan/met verbonden partijen zijn overeenkomsten opgesteld en voorwaarden overeengekomen. Daardoor waren wij onvoldoende in staat om vast te stellen of dit zou moeten leiden tot aanpassingen in deze rekeningsaldi en corresponderende toelichtingen.

    Enkelvoudige jaarrekening:

    Deelnemingen:
    Als gevolg van de hiervoor toegelichte omstandigheden is het niet mogelijk door accountantscontrole voldoende zekerheid te verkrijgen omtrent de nauwkeurigheid, waardering en toerekening van de post ‘Deelnemingen in groepsmaatschappijen’ in de enkelvoudige balans en de volledigheid en nauwkeurigheid van de post ‘Aandeel in het resultaat van deelnemingen’ in de enkelvoudige winst- en verliesrekening.

    Goodwill:
    De entiteit heeft in voorgaande boekjaren aandelen van entiteiten overgenomen. De boekwaarde van de verantwoorde goodwill in de enkelvoudige jaarrekening in relatie tot deze overnames bedraagt € 325.897 per jaareinde en in het boekjaar 2022 bedroeg deze € 437.862. Wij waren niet in staat om de overnamebalansen te controleren van de overgenomen entiteiten met als gevolg dat wij geen controle hebben uit kunnen voeren op de hierboven genoemde bedragen aan verantwoorde goodwill en daarmee corresponderende posten in de winst- en verliesrekening en toelichtingen daarop.

    Beantwoorden

Geef een reactie Reactie annuleren

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Kennispartner

Hoe zet je je vermogen zo goed mogelijk aan het werk voor je kinderen?

Partnercarrousel

3 tips om slimmer digitaal samen te werken
Future Ready Accountant rapport: 5 belangrijkste conclusies voor Nederland
AFAS ondersteunt accountants bij nieuwe regeling Opgaaf Werkelijk Rendement (OWR)
Van cijfertijger naar communicatiekanon
3 uitdagingen voor moderne accountantskantoren – en hoe je ze aanpakt
ViDA: grote btw-verandering op komst 
Caseware introduceert SCOPE+: cloudoplossing voor bijzondere opdrachten buiten samenstellen en controle
De spagaat van de Wwft: vertrouwen of verantwoordelijkheid?
Proactief optimaliseren komt voor adviseren
Accountancy in transitie: jouw handleiding om relevant te blijven
KYC automatiseren vs. handmatige processen: wat past bij jouw bedrijf?
Podcast Hixtival | AI in de accountancy: “Zie AI als je collega, die moet je ook inwerken”
Koppel Zenvoices nu met Microsoft Dynamics 365 Business Central
Een Nederlandse ondernemer met een Amerikaans paspoort? Let dan goed op
Hoe je advieswerk écht van de grond krijgt 
Bereken op deze manier eenvoudig variaties op verdelingen bij de erfbelasting
“Soms verrassen studenten ons echt” HAN zet stappen met vernieuwde curricula Finance
De generatiekloof die de accountancysector niet kan negeren
Hoe Supplied accountants en platforms helpt samen sterker te staan in DAC7 – inzichten van Supplied’s CCO: Bas Bogerd”
Sleutelrol accountant bij meldingsplicht transacties 
Factureren zonder frustratie met de juiste facturatiesoftware voor accountants
Accountants en bedrijfswaardering: je bent een onmisbare schakel
Veelgestelde vragen van bedrijven met complexe consolidatie  
Secundaire arbeidsvoorwaarden in de accountancy: wat is standaard en wat is extra?
Investeringen en exits in het private equity landschap
De 9 grootste frustraties bij urenregistratie voor accountants (en hoe je ze voorkomt)
ABN Amro slokt NIBC op: wat deze overname zegt over de veranderende financiële markt
Boekhoudlandschap sterk gefragmenteerd, softwarekampioen ontbreekt (nog) in Europa
Altijd een correcte urenverantwoording voor We Do Finance
Nieuwe integratie tussen PKIsigning en Irrus: digitaal ondertekenen direct vanuit SharePoint
Een document managementsysteem (DMS) is onmisbaar voor accountantskantoren 
5 tips om je klantdossiers slimmer te organiseren (zonder extra werk)
Visionplanner: ‘Kopzorgen & Kansen’ – nieuw onderzoek naar de toekomst van de accountancybranche
Wat betekent het einde van het Logius Portaal voor het deponeren van je jaarrekening? 
Cijfers en drijfveren achter fusies en overnames in de accountancy
De mens is “nooit” de oorzaak van een datalek 
Waarom het koppelen van AFAS aan SharePoint het verschil maakt voor moderne accountantskantoren 
“Handmatig bonnetjes invoeren voelt straks net zo achterhaald als faxen”
Bjorn Lunden lanceert Lundify 
Van mappendenken naar metadata: zó werkt de Document Hub
Technologie combinerenmet businesskennis
AI-ideation als vliegwiel voor ontwikkeling van accountancy software 
De Vbar komt eraan. Tijd om grip te krijgen op je zzp-risico’s
De mensen achter de loonstrook: in gesprek met Cora Josephs-Cuijpers
Klanten soepel bedienen met AFAS SB
Meer financiële ruimte? De energiebon als slimme oplossing
Het ‘zo-goed-als-zeker’-criterium van de Hoge Raad
Groeipad in de samenstelpraktijk: van gevorderd assistent naar client manager
Hoe krijg je klanten en medewerkers mee in een softwareverandering?
De volgende stap in AI: HR-assistent Loket begrijpt nu je eigen documenten
Werkgeverslasten berekenen: vijf vragen beantwoord     
Met de Standaard Bankverklaring via SBR zetten we een grote stap richting efficiënter en betrouwbaarder samenwerken
Een netwerk vol kennisen ervaring
AV-Top 50 | Gratis opleiding belangrijk wapen in strijd tegen personeelstekort
Hixtival-podcast | AI-geletterdheid: hoe bereid je je organisatie voor op de risico’s van AI?
Bestuurders en accountants opgelet: telkens doorgaan met een verlieslatende onderneming kan leiden tot persoonlijke aansprakelijkheid.
Waarom kennis van arbeidsrecht belangrijk is voor adviseurs

Vacatures

Assistent Accountant Controlepraktijk (Audit) Gouda
WEA Gouda
Teamleider Accountancy 
aaff
Assistent Accountant Audit – Groningen
Bentacera
Start als gevorderd Assistent accountant bij RA12 Registeraccountants!
RA12
Accountant  – Eindhoven
aaff
Accountant (AA)
HLG Accountsnts & Adviseurs
Assistent accountant mkb – Zwolle
aaff
Gevorderd assistent accountant Audit
BonsenReuling
Beginnend assistent accountant – Lichtenvoorde
BonsenReuling
Senior Assistent Accountant Audit
Bentacera
Assistent-accountant (zelfstandig)
KRC van Elderen
Accountant Adviseur Gouda
Lansigt accountants en belastingadviseurs
Algemeen directeur
Scab
Beginnend assistent accountant Audit (met 1 jaar ervaring)
BonsenReuling
(Junior) Accountant AA Alphen aan den Rijn
Lansigt accountants en belastingadviseurs
Accountant – Helmond
aaff
Assistent Accountant – Samenstelpraktijk (32–40 uur)
PIA Group
Gevorderd Assistent Accountant Gouda
Lansigt accountants en belastingadviseurs
Junior audit manager
RA12
Senior Assistant Accountant
HLG Accountants & Adviseurs
Vacature senior adviseur corporate finance
Adcorporate
Controleleider – Barendrecht
Lansigt accountants en belastingadviseurs
Accounting & Controlling Medewerker
PIA Group
Assistent accountant mkb – Dordrecht
aaff
Assistent Accountant – 24-40 uur
Bos Advies
Finance & Business Development Analyst
PIA Group
Gevorderd Assistent Accountant 24-40 uur
Bos advies
Junior Manager Audit – Drachten
Bentacera
Ervaren Assistent Accountant- Gouda
WEA
(Junior) Accountant AA Gouda
Lansigt accountants en belastingadviseurs
Accountant (RA)
HLG Accountants & Adviseurs
Audit assistent
HLG Accountants & Adviseurs
Vacature Assistent accountant Duiven
Westerveld en Vossers
Assistent accountant bij RA12 Registeraccountants
RA12
Gevorderd Assistent Audit Barendrecht
Lansigt accountants en belastingadviseurs
Controleleider audit
Kaap Hoorn
Controleleider (Audit) Gouda
WEA Gouda
Gevorderd medewerker accountancy (samenstel)
PIA Group
Assistent accountant samenstelpraktijk
Scab
Abonneer nieuwsbrief AV

Meest gelezen

  • Gouden munten en box 3: fiscus neemt standpunt in 27.6k weergaven

  • Man negeert waarschuwing ING, verliest geld aan oplichters en stelt bank aansprakelijk 21.3k weergaven

  • Accountantskantoor verschijnt niet op zitting, alle vorderingen toegewezen 17.4k weergaven

  • Loon op papier is ook loon, stelt fiscus (en rechter) 13k weergaven

  • Accountantskantoor op de vingers getikt over terugbetalen studiekosten en verrekening loon 7.8k weergaven

Vraag en aanbod

Samenwerking aangeboden voor wettelijke controles
Mbi-kandidaten en/of accountantskantoor gezocht in Zeeland
Mbi-kandidaat gezocht voor accountantskantoor uit Twente
Administratiekantoor regio Hendrik Ido Ambacht ter overname gezocht
Samenwerking gezocht/aangeboden door audit-onlykantoor
Administratiekantoor ter overname gezocht
Ter overname aangeboden: Accountantskantoor regio Den Haag
Ter overname gezocht: administratiekantoren in heel Nederland
Mbi-kandidaat gezocht voor accountantskantoor uit de regio Eindhoven

Accountancy Vanmorgen (AV) is het platform voor accountants en iedereen die geïnteresseerd is in nieuws, trends, ontwikkelingen, achtergronden en wetenswaardigheden in en rond accountancy en ondernemerschap.

Accountancy Vanmorgen is een uitgave van MOCuitgevers.

 

Categorie

  • Nieuws
  • Blog
  • Partners
  • Opleidingen
  • Vacatures
  • AV-events

Info

  • Over ons
  • Adverteren
  • Vrienden
  • Contact
  • Shop
  • Algemene voorwaarden MOCuitgevers Vanmorgen
  • Annuleringsvoorwaarden
  • Privacybeleid
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Mail
Cookies
Om u beter van dienst te kunnen zijn, maakt Accountancy Vanmorgen gebruik van cookies. Klik op instellingen om de cookie instellingen te wijzigen.
  • Ik ga akkoord
  • Instellingen
  • Functionele cookies zijn noodzakelijk voor de werking van deze website.
  • We gebruiken Google Analytics, netjes geanonimiseerd.
  • We gebruiken de marketing cookies om gepersonaliseerde advertenties te tonen.
  • Annuleren
  • Ik ga akkoord

Instellingen