• Nieuws
    • Accountancy
    • Fiscaal
    • Overig
  • Magazine
    • 2025, AV-Top 50
    • 2025, ICT en kengetallen
    • 2025, Fusies en overnames
    • 2024, AV-Top 50
    • 2024, ICT & Kengetallen
    • 2024, Fusies en Overnames
    • 2023, Lifestyle en Carrière
    • 2023, ICT en Kengetallen
    • 2023, AV-Top 50
    • 2022, Lifestyle en Carrière
    • 2022, Bedrijfsovername
    • 2022, ICT en Kengetallen
    • 2022, AV-Top 50
  • Blog
  • Podcast
    • #11 – Schijnzelfstandigheid onder zzp’ers
    • Extra – Young professionals
    • # 10 – Terugblik 2024 en vooruitblik 2025
    • #9 – Klacht- en tuchtrecht
    • #8 – Administratiekantoren
    • Extra – Tooling
    • #7 – Regeldruk in de mkb-praktijk
    • #6 – Diversiteit en inclusie
    • #5 – Fusies en overnames in de accountancysector
    • Extra – (Corona)schuldenproblematiek
    • # 4 – De mkb-accountant en duurzaamheid
    • #3 – Arbeidsmarkt voor accountants
    • #2 – De accountancyopleiding
    • #1 – Vooruitblik 2024
  • Partners
  • Opleidingen
    • AV Young Professional
    • Summercourses
    • Incompany
  • Vacatures
    • Kantoren
  • Kennisdocs
  • Events
    • Nationale salarisdag
    • Nationaal Congres Familiebedrijven
    • AV-padeltoernooi
  • AV-Top 50
    • AV-Top 50 | 2024
    • AV-Top 50 | 2023
    • AV-Top 50 | 2022
    • AV-Top 50 | 2021
  • Specialist
  • Over ons
  • Adverteren
  • Vrienden
  • Contact
  • Nieuwsbrief
  • AV Young Professional
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Mail
  • Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst
  • Over ons
  • Adverteren
  • Vrienden
  • Contact
  • Nieuwsbrief
  • AV Young Professional
Accountancy Vanmorgen

  • Nieuws
    • Accountancy
    • Fiscaal
    • Overig
  • Magazine
    • 2025, AV-Top 50
    • 2025, ICT en kengetallen
    • 2025, Fusies en overnames
    • 2024, AV-Top 50
    • 2024, ICT & Kengetallen
    • 2024, Fusies en Overnames
    • 2023, Lifestyle en Carrière
    • 2023, ICT en Kengetallen
    • 2023, AV-Top 50
    • 2022, Lifestyle en Carrière
    • 2022, Bedrijfsovername
    • 2022, ICT en Kengetallen
    • 2022, AV-Top 50
  • Blog
  • Podcast
    • #11 – Schijnzelfstandigheid onder zzp’ers
    • Extra – Young professionals
    • # 10 – Terugblik 2024 en vooruitblik 2025
    • #9 – Klacht- en tuchtrecht
    • #8 – Administratiekantoren
    • Extra – Tooling
    • #7 – Regeldruk in de mkb-praktijk
    • #6 – Diversiteit en inclusie
    • #5 – Fusies en overnames in de accountancysector
    • Extra – (Corona)schuldenproblematiek
    • # 4 – De mkb-accountant en duurzaamheid
    • #3 – Arbeidsmarkt voor accountants
    • #2 – De accountancyopleiding
    • #1 – Vooruitblik 2024
  • Partners
  • Opleidingen
    • AV Young Professional
    • Summercourses
    • Incompany
  • Vacatures
    • Kantoren
  • Kennisdocs
  • Events
    • Nationale salarisdag
    • Nationaal Congres Familiebedrijven
    • AV-padeltoernooi
  • AV-Top 50
    • AV-Top 50 | 2024
    • AV-Top 50 | 2023
    • AV-Top 50 | 2022
    • AV-Top 50 | 2021
  • Specialist
Home » Accountant, zo berekent en onderhandelt u als werkgever over lonen

Accountant, zo berekent en onderhandelt u als werkgever over lonen

Accountancy, Artikelen, Blog

18 maart 2019 door Ageras

Accountancy Vanmorgen

In dit artikel komt u te weten hoe u een passend en marktconform salaris berekent, welke kosten u betaalt bovenop het brutoloon, en waarmee u rekening moet houden als een werknemer om loonsverhoging komt vragen.

Recent onderzoek toont aan dat jongeren bij het kiezen van een nieuwe baan in de eerste plaats kijken naar het aangeboden salaris. Volgens nieuwe cijfers van onderzoeksbureau Motivaction plaatste maar liefst 79% van de deelnemers een aantrekkelijk loonbriefje bovenaan hun lijstje met prioriteiten. De steekproef gebeurde op vraag van uitzendbureau YoungCapital en peilde bij ruim 1.000 Nederlandse jongeren tussen 15 en 27 jaar naar hun precieze selectiecriteria tijdens het beslissingsproces.

Moraal van het verhaal: u doet er dus goed aan om voor elke nieuwe werknemer een correct loon te berekenen, en zo hem of haar aan uw bedrijf te binden voor een langdurige, goede samenwerking. Dat is echter gemakkelijker gezegd dan gedaan.

Enerzijds wilt u uw werknemers niet te weinig betalen, want dan zullen ze zich uiteindelijk ondergewaardeerd voelen en mogelijk op zoek gaan naar een nieuwe uitdaging. Anderzijds mag u ook geen overdreven hoog loon toekennen – uw bedrijf moet namelijk winst kunnen boeken.

In dit artikel komt u te weten hoe u een passend en marktconform salaris berekent, welke kosten u betaalt bovenop het brutoloon, en waarmee u rekening moet houden als een werknemer om loonsverhoging komt vragen. Ook vertellen we wat er gebeurt als u de lonen te laat betaalt (spoiler alert: u bent beter op tijd).

Stappenplan: zo berekent u een correct salaris

Stap 1: Voer een vergelijkend onderzoek

Heeft u een bepaald loon in gedachten voor uw potentiële nieuwe personeelslid? Ga het dan eens vergelijken of “benchmarken”: wat betalen andere bedrijven voor een werknemer in dezelfde functie en branche, en met een soortgelijke ervaring? Salarisonderzoeken scheppen hierbij meer duidelijkheid. Controleer wel even de exacte omvang van de studie, zodat u weet hoe representatief de resultaten zijn.

Ook personeelsadvertenties kunnen verlichting bieden: door vacatures voor vergelijkbare posities en de vermelde lonen te bestuderen, krijgt u een idee van wat de concurrentie betaalt. Als uw aangeboden salaris immers dramatisch lager ligt, dan tekenen uw kandidaat-werknemers wellicht bij uw zakelijke rivalen.

Daarnaast zijn er ook allerhande websites die u toelaten om lonen per sector en titel te vergelijken. Deze richten zich voornamelijk op nieuwsgierige werknemers, maar ook voor werkgevers is het een handige bron van informatie.

Houd er rekening mee dat lonen mogelijk verschillen tussen de diverse geografische regio’s van Nederland.

Stap 2: Bepaal de secundaire arbeidsvoorwaarden

Als u door omstandigheden het basisloon (relatief) laag moet houden, dan is het dankzij de secundaire arbeidsvoorwaarden nog steeds mogelijk om een aantrekkelijk salarispakket bijeen te puzzelen.

Trek bijvoorbeeld de aandacht van uw sollicitanten met een auto van de zaak, een eigen telefoon of computer, relevante opleidingen, flexibiliteit (bijv. qua werkuren), bonussen of prestatiebeloningen, de mogelijkheid tot thuiswerken, cadeaus, abonnementen, extra verzekeringen, korting op uw eigen product of dienstverlening, etc.

Bent u met uw bedrijfstak of onderneming verbonden aan een cao (collectieve arbeidsovereenkomst)? Dan moet u mogelijk bepaalde secundaire arbeidsvoorwaarden verplicht opnemen in uw loonvoorstel.

Wat is een prestatiebeloning?

Een prestatiebeloning is een bonus die u uitreikt aan uw werknemer zodra hij of zij een bepaald resultaat heeft behaald. Men noemt deze premie, die fungeert als extra bron van motivatie, ook wel een flexibele, variabele of resultaatafhankelijke beloning.

Vertel uw werknemer(s) duidelijk en concreet op voorhand wat de beloning inhoudt én voor welk objectief ze dient, zodat er geen misverstanden mogelijk zijn. Laat uw personeel gerust mee nadenken over mogelijke doelstellingen – dit verhoogt het gevoel van betrokkenheid en vertrouwen.

Het is gebruikelijk om bonussen uit te keren aan het einde van een kalenderjaar; vergeet niet om ze apart te vermelden op de loonstrook. Houd u aan uw belofte, zodat u geen wantrouwen, conflicten en teleurstelling zaait.

Opgelet!

Prestatiebeloningen kunnen zowel bevorderlijk zijn voor uw werknemers als voor uw bedrijf, maar het is niet voor iedereen weggelegd.

Strakke doelen en harde cijfers remmen bepaalde mensen af, brengen soms een ongezonde stress met zich mee, en vertalen zich in het slechtste geval in een bitse rivaliteit op de werkvloer.

Via beoordelingsgesprekken kunt u niet alleen de prestaties van uw medewerkers in kaart brengen en evalueren, maar ook bij hen navragen hoe zij zich voelen bij de werkdruk en de competitieve sfeer eromheen.

Stap 3: Bouw een salarishuis

Vooral grotere bedrijven gebruiken een salarishuis of loongebouw: in deze constructie kunnen ze namelijk een vaste salarisstructuur uittekenen, wat de invoering van loonsverhogingen en het aannemen van nieuwe personeelsleden vergemakkelijkt en stroomlijnt.

Via specifieke loonschalen bepaalt men welk salaris past bij een bepaalde ervaring, verantwoordelijkheid, een zeker opleidingsniveau, etc. Andere mogelijke factoren omvatten bijv. eventuele schaarste op de arbeidsmarkt en de geografische regio in kwestie.

Met een dergelijk systeem biedt u uw werknemers een transparant beeld van de redenering achter het bedrag op hun loonstrook, en weten ze welke groeimogelijkheden u in de aanbieding heeft. Ook helpt het om jaloezie tussen personeelsleden te bestrijden.

Het minimumloon

Terwijl u het loon van uw nieuwe werknemer(s) bepaalt, moet u rekening houden met het wettelijke minimumloon, ofwel het minimumbedrag dat iemand moet verdienen voor een volledige werkweek. Dat komt overeen met 36 tot 40 uur, afhankelijk van de sector en/of cao.

Elk jaar past de overheid het minimumloon aan; dit gebeurt in januari en in juli. Er zijn diverse minimumlonen per uur, dag, week en maand, met onderverdelingen naargelang de leeftijd van de werknemer (vanaf 15 jaar).

Stap 4: Controleer uw totale loonkosten

Nieuwe medewerkers brengen altijd een prijskaartje met zich mee voor het bedrijf, maar sommige werkgevers hebben het moeilijk om in te schatten hoe groot dat kostenplaatje nu eigenlijk is.

Aan de basis van het salaris liggen het brutoloon en het nettoloon. Het brutoloon is het bedrag dat de werknemer volgens de arbeidsovereenkomst iedere maand verdient. De werkgever vermindert dat getal vervolgens met alle loonheffingen, waarna hij of zij het overblijvende bedrag (het nettoloon) aan de werknemer uitkeert.

Een werknemer kost u echter altijd meer dan zijn of haar brutoloon. Uw werkgeverslasten stoppen namelijk niet zodra u de loonheffingen heeft afgetrokken. Zo kan uw sector en/of cao bijkomende verplichtingen opleggen, zoals bijv. extra vakantiedagen. Stel dus een handig overzicht op van al uw directe en indirecte personeelskosten, zodat u geen enkele euro over het hoofd ziet.

De totale loonkosten verschillen per sector, maar over het algemeen bent u per werknemer niet alleen hun brutoloon kwijt, maar ook aanvullende kosten die oplopen tot 20 à 35% van dat brutosalaris.

Directe loonkosten Indirecte loonkosten Premies en bijdragen Overige
Brutosalaris;
Vakantiegeld*;
Prestatiebeloning;
…
Secundaire arbeidsvoorwaarden;
Personeelsverzekeringen;
Pensioenkosten;
Reiskosten;
Onkostenvergoedingen;
…
Loonbelasting;
Premie volksverzekeringen;
Premies werknemersverzekeringen;
Inkomensafhankelijke bijdrage zorgverzekeringswet;
…
Kantoorruimte;
Werkkledij;
Opleidingen;
Eten en drinken;
…

*Vakantiegeld: minstens 8% van het brutoloon

Loononderhandelingen: zo pakt u het aan

Vroeg of laat kruisen loononderhandelingen het pad van iedere ondernemer met personeel in loondienst. In dat scenario vindt de werknemer in kwestie dat ze een hoger salaris verdienen, omdat hun huidig loon hun inspanningen en geleverde werk onvoldoende naar waarde schat. Hoe moet u zo’n gesprek aanpakken?

Allereerst is het belangrijk dat u de vraag van de werknemer ernstig neemt en niet impulsief afwimpelt. Uw werknemers willen namelijk het gevoel krijgen dat ze bij u terechtkunnen voor constructieve gesprekken, dat u aandachtig luistert naar hun verhaal en argumenten. Bovendien zijn hoog oplopende emoties, hardnekkige frustraties en onderhuidse spanningen allesbehalve goed voor de werksfeer.

Zorg er ook voor dat u voorbereid bent: wees op de hoogte van de gangbare lonen voor de functie van de werknemer, en vraag eventueel uw HR-medewerker naar extra raadgeving op dat gebied. Als de werknemer namelijk al een perfect normaal en competitief salaris heeft, moet u in staat zijn om dat te bewijzen.

Probeer zo transparant mogelijk te zijn, en vertel de werknemer duidelijk welke vereisten en behaalde doelen de deur openen naar een hoger loon – en hoe deze zich verhouden tot zijn of haar huidige prestaties, ervaring en competenties. Versoepel dit proces door bijvoorbeeld twee keer per jaar uw werknemers te evalueren en de resultaten daarvan met hen te bespreken.

Als u vastbesloten bent om geen loonsverhoging toe te kennen, verzacht dan de afwijzing met behulp van enkele alternatieven. Bied de werknemer bijvoorbeeld andere voordelen aan, zoals meer flexibele werkuren, een interessante opleiding, (jaarlijkse) bonussen voor behaalde KPI’s, of eventueel een nieuwe positie met meer verantwoordelijkheden. Daarin kan de werknemer dan verder doorgroeien tot hij of zij de criteria voor loonsverhoging bereikt.

Wat als u de lonen te laat betaalt?

Als werkgever bent u wettelijk verplicht om het loon uit te betalen zodra de werknemer de gevraagde arbeid verricht heeft; in de praktijk komt dit (vaak) neer op de laatste dag van de maand.

Het is uiterst belangrijk dat u de lonen op tijd betaalt, want laattijdigheid zal u zuur opbreken. Zodra u meer dan drie werkdagen te laat bent, heeft de werknemer recht op salarisverhoging. Vanaf de vierde tot de achtste werkdag na Payday bedraagt die stijging 5% per dag; voor elke daaropvolgende werkdag komt daar nog eens 1% bovenop.

De totale verhoging mag echter niet hoger zijn dan de helft van het verschuldigde salaris. Een rechter kan eventueel de mate van verhoging verminderen.

Bron: https://nl.ageras.com/blog/lonen-berekenen-onderhandelen-werkgever


Bent u een boekhouder of accountant en heeft u ruimte voor nieuwe klanten? Het winnen van nieuwe klanten kan tijdrovend zijn, dus helpen wij u graag. Laat de klantenwerving maar aan ons over. Op ons platform kunt u een groot aantal opdrachten terugvinden van potentiële klanten: allemaal zijn ze op zoek naar de hulp van een boekhouder of accountant. Registreer vandaag nog voor onze demoversie en bekijk live alle lopende zaken – het is gemakkelijk en bespaart u veel tijd!

Categorie: Accountancy, Artikelen, Blog Tags: loon, salaris

Tags: loon, salaris

Gerelateerde artikelen

27 oktober 2025

Huisarts troeft accountant af in lijst veelverdieners

29 september 2025

Hoe marktconform zijn jouw salarissen eigenlijk?

21 juli 2025

Nederlander houdt relatief veel over van salaris, Frankrijk levert het meeste in

28 maart 2025

Nieuwe wet om loonverschillen tussen mannen en vrouwen aan te pakken

Geef een reactie Reactie annuleren

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Kennispartner

Hoe zet je je vermogen zo goed mogelijk aan het werk voor je kinderen?

Partnercarrousel

3 tips om slimmer digitaal samen te werken
Future Ready Accountant rapport: 5 belangrijkste conclusies voor Nederland
AFAS ondersteunt accountants bij nieuwe regeling Opgaaf Werkelijk Rendement (OWR)
Van cijfertijger naar communicatiekanon
3 uitdagingen voor moderne accountantskantoren – en hoe je ze aanpakt
ViDA: grote btw-verandering op komst 
Caseware introduceert SCOPE+: cloudoplossing voor bijzondere opdrachten buiten samenstellen en controle
De spagaat van de Wwft: vertrouwen of verantwoordelijkheid?
Proactief optimaliseren komt voor adviseren
Accountancy in transitie: jouw handleiding om relevant te blijven
KYC automatiseren vs. handmatige processen: wat past bij jouw bedrijf?
Kantelpunt in Wwft-compliance: hoe automatisering en AI de accountancy transformeren
Koppel Zenvoices nu met Microsoft Dynamics 365 Business Central
Een Nederlandse ondernemer met een Amerikaans paspoort? Let dan goed op
Hoe je advieswerk écht van de grond krijgt 
Bereken op deze manier eenvoudig variaties op verdelingen bij de erfbelasting
“Soms verrassen studenten ons echt” HAN zet stappen met vernieuwde curricula Finance
De generatiekloof die de accountancysector niet kan negeren
De DAC7 deadline nadert: waarom accountants nu moeten handelen
Sleutelrol accountant bij meldingsplicht transacties 
Factureren zonder frustratie met de juiste facturatiesoftware voor accountants
Accountants en bedrijfswaardering: je bent een onmisbare schakel
Zo bespaar je 40+ minuten per Wwft-check
Veelgestelde vragen van bedrijven met complexe consolidatie  
Secundaire arbeidsvoorwaarden in de accountancy: wat is standaard en wat is extra?
Investeringen en exits in het private equity landschap
De 9 grootste frustraties bij urenregistratie voor accountants (en hoe je ze voorkomt)
ABN Amro slokt NIBC op: wat deze overname zegt over de veranderende financiële markt
Boekhoudlandschap sterk gefragmenteerd, softwarekampioen ontbreekt (nog) in Europa
Altijd een correcte urenverantwoording voor We Do Finance
Nieuwe integratie tussen PKIsigning en Irrus: digitaal ondertekenen direct vanuit SharePoint
Een document managementsysteem (DMS) is onmisbaar voor accountantskantoren 
5 tips om je klantdossiers slimmer te organiseren (zonder extra werk)
Visionplanner: ‘Kopzorgen & Kansen’ – nieuw onderzoek naar de toekomst van de accountancybranche
Wat betekent het einde van het Logius Portaal voor het deponeren van je jaarrekening? 
Cijfers en drijfveren achter fusies en overnames in de accountancy
De mens is “nooit” de oorzaak van een datalek 
Zo maakt Troost Accountants gebruik van SharePoint als DMS
“Handmatig bonnetjes invoeren voelt straks net zo achterhaald als faxen”
Bjorn Lunden lanceert Lundify 
Van mappendenken naar metadata: zó werkt de Document Hub
Technologie combinerenmet businesskennis
AI-ideation als vliegwiel voor ontwikkeling van accountancy software 
De Vbar komt eraan. Tijd om grip te krijgen op je zzp-risico’s
De mensen achter de loonstrook: in gesprek met Cora Josephs-Cuijpers
Klanten soepel bedienen met AFAS SB
Meer financiële ruimte? De energiebon als slimme oplossing
Het ‘zo-goed-als-zeker’-criterium van de Hoge Raad
Groeipad in de samenstelpraktijk: van gevorderd assistent naar client manager
Hoe krijg je klanten en medewerkers mee in een softwareverandering?
De volgende stap in AI: HR-assistent Loket begrijpt nu je eigen documenten
Werkgeverslasten berekenen: vijf vragen beantwoord     
Met de Standaard Bankverklaring via SBR zetten we een grote stap richting efficiënter en betrouwbaarder samenwerken
Een netwerk vol kennisen ervaring
AV-Top 50 | Gratis opleiding belangrijk wapen in strijd tegen personeelstekort
Hixtival-podcast | AI-geletterdheid: hoe bereid je je organisatie voor op de risico’s van AI?
Bestuurders en accountants opgelet: telkens doorgaan met een verlieslatende onderneming kan leiden tot persoonlijke aansprakelijkheid.
Waarom kennis van arbeidsrecht belangrijk is voor adviseurs

Vacatures

Gevorderd assistent accountant Audit
BonsenReuling
Algemeen directeur
Scab
Assistent accountant mkb – Dordrecht
aaff
Assistent accountant bij RA12 Registeraccountants
RA12
Start als gevorderd Assistent accountant bij RA12 Registeraccountants!
RA12
Ervaren Assistent Accountant- Gouda
WEA
Assistent-accountant (zelfstandig)
KRC van Elderen
Accountant  – Eindhoven
aaff
Assistent-accountant controlepraktijk
KRC van Elderen
Controleleider (Audit) Gouda
WEA Gouda
Assistent accountant samenstelpraktijk
Scab
Controleleider – Barendrecht
Lansigt accountants en belastingadviseurs
Gevorderd Assistent Audit Barendrecht
Lansigt accountants en belastingadviseurs
Finance & Business Development Analyst
PIA Group
Beginnend assistent accountant Audit (met 1 jaar ervaring)
BonsenReuling
Accountant (AA)
HLG Accountsnts & Adviseurs
Junior Manager Audit – Drachten
Bentacera
Assistent Accountant Controlepraktijk (Audit) Gouda
WEA Gouda
Teamleider Accountancy 
aaff
Vacature senior adviseur corporate finance
Adcorporate
Senior Assistant Accountant
HLG Accountants & Adviseurs
Beginnend assistent accountant – Lichtenvoorde
BonsenReuling
Junior audit manager
RA12
(Junior) Accountant AA Gouda
Lansigt accountants en belastingadviseurs
Controleleider Gouda
Lansigt accountants en belastingadviseurs
Accounting & Controlling Medewerker
PIA Group
Controleleider audit
Kaap Hoorn
Assistent Accountant – 24-40 uur
Bos Advies
Senior Assistent Accountant Audit
Bentacera
Manager Audit
Vallei Accountants
Gevorderd Assistent Accountant Gouda
Lansigt accountants en belastingadviseurs
Accountant (RA)
HLG Accountants & Adviseurs
Vacature Assistent accountant Duiven
Westerveld en Vossers
Assistent accountant mkb
aaff
Audit assistent
HLG Accountants & Adviseurs
Assistent Accountant – Samenstelpraktijk (32–40 uur)
PIA Group
(Junior) Accountant AA Alphen aan den Rijn
Lansigt accountants en belastingadviseurs
Accountant Adviseur Gouda
Lansigt accountants en belastingadviseurs
Accountant – Helmond
aaff
Gevorderd medewerker accountancy (samenstel)
PIA Group
Assistent accountant mkb – Zwolle
aaff
Gevorderd Assistent Accountant 24-40 uur
Bos advies
Assistent Accountant Audit – Groningen
Bentacera
Abonneer nieuwsbrief AV

Meest gelezen

  • Gouden munten en box 3: fiscus neemt standpunt in 30.2k weergaven

  • Accountantskantoor op de vingers getikt over terugbetalen studiekosten en verrekening loon 10.5k weergaven

  • Fout rond controleplicht klant leidt tot tuchtzaak, ‘NBA leidt aan tunnelvisie’ 4.8k weergaven

  • De Jong & Laan lijft fiscale overnameconsultant in 4.4k weergaven

  • Foutherstel jaarrekening van miljoenen ‘was fout van accountant’ of ‘samenspannen door de directie’ 4k weergaven

Vraag en aanbod

Samenwerking gezocht/aangeboden door audit-onlykantoor
Administratiekantoor ter overname gezocht
Ter overname aangeboden: Accountantskantoor regio Den Haag
Mbi-kandidaat gezocht voor accountantskantoor uit Twente
Samenwerking aangeboden voor wettelijke controles
Administratiekantoor regio Hendrik Ido Ambacht ter overname gezocht
Mbi-kandidaat gezocht voor accountantskantoor uit de regio Eindhoven
Mbi-kandidaten en/of accountantskantoor gezocht in Zeeland
Ter overname gezocht: administratiekantoren in heel Nederland

Accountancy Vanmorgen (AV) is het platform voor accountants en iedereen die geïnteresseerd is in nieuws, trends, ontwikkelingen, achtergronden en wetenswaardigheden in en rond accountancy en ondernemerschap.

Accountancy Vanmorgen is een uitgave van MOCuitgevers.

 

Categorie

  • Nieuws
  • Blog
  • Partners
  • Opleidingen
  • Vacatures
  • AV-events

Info

  • Over ons
  • Adverteren
  • Vrienden
  • Contact
  • Shop
  • Algemene voorwaarden MOCuitgevers Vanmorgen
  • Annuleringsvoorwaarden
  • Privacybeleid
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Mail
Cookies
Om u beter van dienst te kunnen zijn, maakt Accountancy Vanmorgen gebruik van cookies. Klik op instellingen om de cookie instellingen te wijzigen.
  • Ik ga akkoord
  • Instellingen
  • Functionele cookies zijn noodzakelijk voor de werking van deze website.
  • We gebruiken Google Analytics, netjes geanonimiseerd.
  • We gebruiken de marketing cookies om gepersonaliseerde advertenties te tonen.
  • Annuleren
  • Ik ga akkoord

Instellingen